Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 14-04-2022 13:48:00 |
Placing offers : | 25-04-2022 09:00:00 |
Offers opening : | 25-04-2022 09:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 71/339-80-21 wewn. 194 (Agnieszka Rybarska-Postrach)
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-10 13:54 | Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry.
W
nawiązaniu
do
Państwa
pytań
dotyczących
czy
nastąpiło
już
rozstrzygnięcie
niniejszego
postępowania
informujemy,
że
Zamawiający
podjął
decyzję
o
unieważnieniu
niniejszego
postępowania
z
uwagi
na
fakt,
że
Zamawiający
zmieni
treść
niniejszego
zapytania
ofertowego. Z poważaniem Andrzej Janicki |
2022-05-05 10:59 | Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry.
W
nawiązaniu
do
Państwa
pytań
dotyczących
czy
nastąpiło
już
rozstrzygnięcie
niniejszego
postępowania
informujemy,
że
jeszcze
trwają
prace
nad
wyłonieniem
najkorzystniejszej
oferty.
Ofert
jest
kilkanaście,
tak
więc
prosimy
się
jeszcze
uzbroić
w
cierpliwość. Z poważaniem Andrzej Janicki |
2022-04-21 07:47 | Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry.
W
związku
z
zadaniem
pytań
przez
jednego
z
Wykonawców
uczestniczących
w
niniejszym
postępowaniu
przesuwamy
termin
na
składanie
ofert
do
dnia
25.04.2022
r.
do
godz.
09:00.
Wykonawca
przysłał
następujące
pytania: 1) długopis. Wg opisu pracy na długopisie mają się znaleźć trzy logotypy, a dodatkowo, pod nimi, dość długi tekst informujący o Fundusz Rolnym. Naszym zdaniem czytelne wykonanie takiej grafiki nie jest możliwe na jednym boku korpusu długopisu. Czy w związku z tym wyceniane ma być znakowanie po obu stronach korpusu? - Odpowiedź Zamawiającego: Ma być wyceniane znakowanie zgodnie z księgą wizualizacji. 2) teczka W tytule opisu teczki nie ma wzmianki iż ma to być teczka zamykana na gumkę natomiast na końcu jej opisu podany jest kolor gumki – niebieski Czy oznacza to że wyceniana ma być teczka z gumką? - Odpowiedź Zamawiającego: Ma być wyceniana teczka z gumką. 3) notes Czy nadruk na kartkach notesu może być jednostronny? - Odpowiedź Zamawiającego: Nadruk na notesie ma być jednostronny. 4) Czy złożenie oferty polega na wpisaniu ceny w odpowiednim miejscu na Platformie Zakupowej czy należy tam zamieścić dodatkowy plik z ofertą, a jeśli tak to skąd pobrać formularz ofertowy? - Odpowiedź Zamawiającego: Najlepiej aby swoją ofertę złożyć na zamieszczonym przez Zamawiającego zaproszeniu do złożenia oferty cenowej, swoją wycenę wpisać w tabeli, która znajduję się w treści zaproszenia do złożenia oferty cenowej, podpisać ten plik i go zeskanować, a potem załączyć. Z poważaniem Andrzej Janicki |
Announcements