Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-04-2022 10:53:00 |
Składania : | 12-04-2022 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
przedmiotem zamówienia jest dostawa TRZECH BRAMEK UCHYLNYCH (EWAKUACYJNYCH)
Bramka uchylna (ewakuacyjna ) montowana do ściany jednokierunkowa, bez blokady. Obudowa
i ramię wykonane ze stali . Miejsce na piktogram w ramieniu bramki. Piktogramy w komplecie.
Dane techniczne:
obudowa: stal malowana
kolor: PROSZĘ PODAĆ DOSTĘPNE KOLORY
praca w pomieszczeniu ogrzewanym
szerokość ramienia 90cm
blokada na klucz
Do oferty należy dołączyć zdjęcie rzeczywiste oferowanego produktu.
OKRES GWARANCJI - 24 MIESIĄCE
Asortyment musi być nowy,kompletny, nie odnawiany (nie ze zwrotów).
Dostawca gwarantuje, iż wszedł legalnie w posiadanie materiałów stanowiących przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
Dostawca przy każdej dostawie zobowiązany jest przedłożyć dla każdego dostarczonego asortymentu atest, certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną na podstawie obowiązujących przepisów.
miejsce dostawy:
KOMENDA WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W ŁODZI
Wydział Inwestycji i Remontów
UL. STOKOWSKA 21/25
92-104 Łódź
2. INNE WARUNKI I POSTANOWIENIA
- osoba do kontaktu
p. Agnieszka Kononowicz Królikowska tel. 605 896 440
- wszelkie koszty związane z realizacją
zamówienia leżą po stronie Dostawcy
- rozliczenie za wykonaną
dostawę
nastąpi na podstawie wystawionej przez
Dostawcę faktury VAT.
- termin płatności wynosi 30 dni od
daty dostarczenia faktury wystawionej na:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi 91-048 Łódź ul. Lutomierska 108/112 NIP 726-000-44-58.
- Dostawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie wykonywania dostawy.
- Zamawiający wymaga przesłania/dostarczenia wraz z fakturą podpisanego oświadczenia z pkt.7
-Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej OPEN NEXUS .
3 .TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA
termin realizacji zamówienia –
dwa
tygodnie od otrzymania zlecenia
4. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych
informacji udziela p.
Agnieszka Kononowicz Królikowska tel. 605 896 440
5. Zamawiający zastrzega sobie prawa do niezrealizowania zamówienia bez podania przyczyn. Zastrzega się możliwość częściowej realizacji Zamówienia.
6 . W przypadku nieuzasadnionego niewywiązania się z realizacji zamówienia zostanie wyłoniony inny Wykonawca , a kosztami zostanie obciążony Wykonawca , który nie wywiązał się ze zleconego zadania.
7.
KLAUZULA NR .1
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant
Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1.
Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki
Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi,
kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD)
– e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej
„danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku
prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji
postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonego w
trybie postępowanie na Platformie Zakupowej. (podstawą
przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku
wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z
Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym
lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem.
(podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4.
Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio
Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.27 lipca
5.
W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje
Panu/Pani prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie
art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie
mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie
chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant
Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na
podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na
podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość
przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z
prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się
na ich usunięcie;
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie
przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych
osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z
ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w
celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
8. Pana/Pani
dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w
formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa
dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w
przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane
przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym
czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich
przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji
stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku
9.
Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu. Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć
niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej
oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę
zakupową/w innym dokumencie, który składają w
postępowaniu
Wykonawcy składający ofertę muszą
złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej
oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę
zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu
7.
OŚWIADCZENIE
Oświadczam,
że:
• dane osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach
są przetwarzane i udostępnione Zamawiającemu zgodnie z art. 28
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
•
wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio
lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
/W przypadku
gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania
obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14
ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie
treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/
• przyjmuje
do wiadomości i akceptuje zapisy klauzuli informacyjnej zawartej w
warunkach postępowania.
Komunikaty