Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 26-03-2022 22:56:00 |
Placing offers : | 07-04-2022 09:00:00 |
Offers opening : | 07-04-2022 09:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-05-12 13:35 | Krystian Jarmuszkiewicz |
Dzień
dobry,
W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części IV przedmiotu zamówienia. Z poważaniem, Krystian Jarmuszkiewicz Główny specjalista ds. zamówień publicznych Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina pl. Powstańców Wielkopolskich 9 62-095 Murowana Goślina tel. (+48) 61 8923 662 fax (+48) 61 8122 140 k.jarmuszkiewicz@murowana-goslina.pl www.murowana-goslina.pl |
2022-05-10 17:12 | Krystian Jarmuszkiewicz |
Dzień
dobry,
W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części III przedmiotu zamówienia. Z poważaniem, Krystian Jarmuszkiewicz Główny specjalista ds. zamówień publicznych Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina pl. Powstańców Wielkopolskich 9 62-095 Murowana Goślina tel. (+48) 61 8923 662 fax (+48) 61 8122 140 k.jarmuszkiewicz@murowana-goslina.pl www.murowana-goslina.pl |
2022-05-10 16:46 | Krystian Jarmuszkiewicz |
Dzień
dobry, W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części II przedmiotu zamówienia. Z poważaniem, Krystian Jarmuszkiewicz Główny specjalista ds. zamówień publicznych Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina pl. Powstańców Wielkopolskich 9 62-095 Murowana Goślina tel. (+48) 61 8923 662 fax (+48) 61 8122 140 k.jarmuszkiewicz@murowana-goslina.pl www.murowana-goslina.pl |
2022-04-14 09:43 | Krystian Jarmuszkiewicz |
Dzień
dobry,
W załączeniu informacja o wyborze oferty w zakresie Części I przedmiotu zamówienia. Z poważaniem, Krystian Jarmuszkiewicz Główny specjalista ds. zamówień publicznych Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina pl. Powstańców Wielkopolskich 9 62-095 Murowana Goślina tel. (+48) 61 8923 662 fax (+48) 61 8122 140 k.jarmuszkiewicz@murowana-goslina.pl www.murowana-goslina.pl |
2022-04-07 15:55 | Krystian Jarmuszkiewicz |
Dzień
dobry, W załączeniu informacja z otwarcia ofert. Z poważaniem, Krystian Jarmuszkiewicz Główny specjalista ds. zamówień publicznych Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina pl. Powstańców Wielkopolskich 9 62-095 Murowana Goślina tel. (+48) 61 8923 662 fax (+48) 61 8122 140 k.jarmuszkiewicz@murowana-goslina.pl www.murowana-goslina.pl |
2022-04-07 09:00 | Buyer message |
Działając
w
imieniu
Zamawiającego
–
Gminy
Murowana
Goślina
-
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień,
niniejszym
informuję,
że
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
całego
zamówienia
kwotę
w
wysokości
–
195
163,
00
PLN
brutto,
w
tym:
1) w zakresie części I. przedmiotu zamówienia - kwotę w wysokości 80 000,00 PLN brutto, 2) w zakresie części II. przedmiotu zamówienia - kwotę w wysokości 33 400,00 PLN brutto, 3) w zakresie części III. przedmiotu zamówienia - kwotę w wysokości 36 763,00 PLN brutto, 4) w zakresie części IV. przedmiotu zamówienia - kwotę w wysokości 45 000,00 PLN brutto. |
2022-04-05 13:46 | Ewa Wtorkowska | 05.04.2022 ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU |
2022-04-05 13:42 | Ewa Wtorkowska |
Niniejszym
informuję,
iż
dokonano
zmiany
terminu
składania
oraz
otwarcia
ofert
w
związku
z
dokonaną
modyfikacją
treści
umów
stanowiących
załącznik
do
SWZ.
Pismo
informujące
o
zmianie
ww.
terminów
wraz
ze
zmianą
ogłoszenia
o
zamówieniu
oraz
zmodyfikowanymi
projektami
umów
zamieszczono
poniżej.
05.04.2022 Modyfikac [...].pdf 05.04.2022 ZMIANA Za [...].pdf 05.04.2022 ZMIANA Za [...].pdf |
2022-04-04 10:20 | Ewa Wtorkowska | Niniejszym informuję, iż dokonano zmiany terminu składania oraz otwarcia ofert w związku z dokonywaną modyfikacją treści umów stanowiących załącznik do SWZ. Pismo informujące o zmianie ww. terminów wraz ze zmianą ogłoszenia o zamówieniu zamieszczono poniżej. |
Announcements