Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IN.271.5.2022 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Świerczach

Adam Kubajewski
Gmina Świercze
Termin:
Zamieszczenia : 24-03-2022 14:44:00
Składania : 08-04-2022 10:00:00
Otwarcia : 08-04-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ IN 271 5 2021 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Świerczach.pdf pdf 561.75 2022-03-24 14:44:00 Postępowanie
Ogloszenie o zamowieniu IN 271 5 2022.pdf pdf 84.3 2022-03-24 14:44:00 Postępowanie
IN 271 5 2022 Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej.doc doc 90.5 2022-03-24 14:44:00 Postępowanie
IN 271 5 2022 Załącznik nr 4 do SWZ - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów.doc doc 83.5 2022-03-24 14:44:00 Postępowanie
IN 271 5 2022 Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 105.5 2022-03-24 14:44:00 Postępowanie
IN 271 5 2022 Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia i braku podstaw wykluczenia.doc doc 91 2022-03-24 14:44:00 Postępowanie
IN 271 5 2022 Załącznik nr 5 do SWZ - Wykaz uslug.doc doc 87.5 2022-03-24 14:44:00 Postępowanie
IN 271 5 2022 Załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz osob.doc doc 92 2022-03-24 14:44:00 Postępowanie
IN 271 5 2022 Załącznik nr 7 do SWZ - PFU.pdf pdf 1358.69 2022-03-24 14:44:00 Postępowanie
IN 271 5 2022 Załącznik nr 8 do SWZ - Wzór umowy.pdf pdf 504.2 2022-03-24 14:44:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert IN 271 5 2022.pdf pdf 406.89 2022-04-08 10:28:29 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert dodatkowych IN 271 5 2022.pdf pdf 386.11 2022-05-10 10:25:32 Publiczna wiadomość
Uniewaznienie postepowania IN 271 5 2022.pdf pdf 197.44 2022-05-10 12:58:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-10 12:58 Adam Kubajewski Unieważnienie postępowania przetargowego.

Uniewaznienie postep [...].pdf

2022-05-10 10:25 Adam Kubajewski Informacja z otwarcia ofert dodatkowych.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-04-08 10:28 Adam Kubajewski Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-04-08 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 406 504,07 zł.
2022-04-05 10:36 Adam Kubajewski Do Zamawiającego wpłynęły pytania:
1. Jaką kwotę zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie? Informacja ta jest niezbędna dla ograniczenia zaangażowania wykonawcy, którego oferta przekroczy budżet Zamawiającego.
Odpowiedź: Zamawiający na zadanie zamierza przeznaczyć 500.000,00 zł brutto.
2. Czy w ramach strefy zamawianych robót występują jakiekolwiek sieci lub inne kolizje? ,Jeśli występują to wnosimy o udostępnienie stosownej inwentaryzacji z opisem i mapą.
Odpowiedź: W ramach strefy zamawianych robót nie występują sieci lub inne kolizje. Aktualna mapa do celów projektowych została załączona do PFU.
3. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres zgodny z wymaganym terminem realizacji, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy.
Odpowiedź: Przygotowanie projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę leży po stronie Wykonawcy.
4. Wnosimy o dopuszczenie odbiorów i płatności częściowych do 70% wartości wynagrodzenia.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.
5. Umowa nie przewiduje możliwości zmiany terminu realizacji w przypadku czynników niezależnych od wykonawcy, co wymaga uzupełnienia. W związku z tym brakiem niezbędnych zapisów w projekcie umowy dotyczących możliwości zmiany umowy w zakresie zmiany terminu wykonania umowy wnosimy o wprowadzenie zapisu:
Przewiduje się możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku:
- wystąpienia warunków atmosferycznych i ich skutków uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z wymaganiami technologicznymi,
- siły wyższej,
- wystąpienia klęsk żywiołowych,
- sytuacji związanych z zachorowaniem na COVID-19.
Powyższe jest niezbędne dla zapewnienia wykonawcy możliwości zmiany terminu wykonania robót w przypadku ww. okoliczności, sytuacji od niego obiektywnie niezależnych.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę.
6. SWZ i umowa podają sprzeczne zapisy dotyczące wynagrodzenia. ,Czy wynagrodzenie jest ryczałtowe czy kosztorysowe?
Odpowiedź: Wynagrodzenie ryczałtowe.
7. PFU podaje: „1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje również dokonywanie konserwacji boiska sportowego przez okres trwania gwarancji. Konserwacji należy dokonać po okresie zimowym.” Proszę o potwierdzenie, że do obowiązków wykonawcy należy tylko 1 konserwacja boiska na rok trwającej gwarancji.
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że konserwację należy wykonać raz w roku.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 723