Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-03-2022 14:47:00 |
Składania : | 23-03-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-03-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Kamiennej Górze zaprasza do postępowania na złożenie oferty(ofert) na „Zakup i dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, na potrzeby realizacji uruchomienia modułu Fizykoterapii ”
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, zapytania ofertowego
====
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do
zapytania. Oferowany sprzęt musi spełniać
wszystkie parametry określone w załączniku.. Zamawiający dopuszcza sprzęt
poleasingowy. Dopuszczony sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi,
znajdować się w stanie nieuszkodzonym,
brak wad mechanicznych odrapań śladów zużycia, technicznie sprawnym,
kompletnym i gotowym do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy
i był wolny od wad prawnych.
Dostawa sprzętu odbędzie na koszt wykonawcy.
Dostawa
przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek, po
wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zamawiający
wymaga, aby dostarczone urządzenia miały legalnie zainstalowane
jakiekolwiek oprogramowanie.
Osoba do kontaktu:
Jan Suchecki:
Tel.kom: 697 071 511
suchecki@dcro.org.pl
Wypełnienie oferty:
Oferent może stanąć do dowolnego( dowolnych ilości) postępowania niżej wymienionego zapytania ofertowego wymienionych w 4 tabeli.
Do
oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć:
Formularz oferty, należy wypełnić wszystkie pola
składanej oferty, podpisać opieczętować i dołączyć . Koniecznie muszą być
wypełnione pole spełnia / nie spełnia TAK/NIE.
Jeżeli jakakolwiek pozycja będzie zawierała zapis nie spełnia (NIE) oferta będzie odrzucona.
Tabela postępowań:
1. |
Zestawy Komputerowe z systemem operacyjnym 14 szt zestawów gw opisu + 2 monitory dodatkowo |
2. |
Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym wg opisu 1 szt |
3. |
Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym wg opisu 1 szt |
4. |
Drukarka wg opisu w ilości 9 szt |
Do każdego zadania ww należy wypełnić poniższą tabelę:
Do zadana Nr1:
Zadanie 1. Zestawy Komputerowe z systemem operacyjnym 14 szt zestawów gw opisu |
Cena/ oferty Netto/ brutto w zł |
1) Cena ofertowa za 1 zestaw komputerowy |
Cena netto…………………………………
Cena brutto……………………………… |
2 Cena ofertowa za 14 zestawów komputerowych |
Cena netto…………………………………
Cena brutto……………………………… |
3) Okres gwarancji/ miesiące |
………………………………………………………………………………… |
2) Termin rozpatrzenia reklamacji / dni |
………………………………………………………………………………… |
|
Podpis i pieczęć oferenta |
Zadanie 1. 2 monitory |
Cena/ oferty Netto/ brutto w zł |
1) Cena ofertowa za 1 monitor dodatkowy |
Cena netto…………………………………
Cena brutto……………………………… |
2 Cena ofertowa za 2 monitory dodatkowe |
Cena netto…………………………………
Cena brutto……………………………… |
3) Okres gwarancji/ miesiące |
………………………………………………………………………………… |
2) Termin rozpatrzenia reklamacji / dni |
………………………………………………………………………………… |
|
Podpis i pieczęć oferenta |
2. Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym wg opisu 1 szt
Zadanie 2. Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym wg opisu 1 szt |
Cena/ oferty Netto/ brutto w zł |
1) Cena ofertowa za zestaw komputerowy |
Cena netto…………………………………
Cena brutto……………………………… |
3) Okres gwarancji/ miesiące |
………………………………………………………………………………… |
2) Termin rozpatrzenia reklamacji / dni |
………………………………………………………………………………… |
|
Podpis i pieczęć oferenta |
3. Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym wg opisu 1 szt
Zadanie 2. Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym wg opisu 1 szt |
Cena/ oferty Netto/ brutto w zł |
1) Cena ofertowa za zestaw komputerowy |
Cena netto…………………………………
Cena brutto……………………………… |
3) Okres gwarancji/ miesiące |
………………………………………………………………………………… |
2) Termin rozpatrzenia reklamacji / dni |
………………………………………………………………………………… |
|
Podpis i pieczęć oferenta |
4. Drukarka wg opisu w ilości 9 szt.
Zadanie 1. 2 monitory |
Cena/ oferty Netto/ brutto w zł |
1) Cena ofertowa za drukarkę |
Cena netto…………………………………
Cena brutto……………………………… |
2 Cena ofertowa za 9 drukarek |
Cena netto…………………………………
Cena brutto……………………………… |
3) Okres gwarancji/ miesiące |
………………………………………………………………………………… |
2) Termin rozpatrzenia reklamacji / dni |
………………………………………………………………………………… |
|
Podpis i pieczęć oferenta |
=====
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub Jan Suchecki pod nr tel 697 071 511, email.suchecki@dcro.org.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-17 09:13 | Jan Suchecki |
Informuję
że
do
postępowania
ID
588473
dokonano
oceny
złożonych
ofert
i
postanowiono: do zadania 1,2,3 wykonawcy nie spełnili formalności, oferty nie zostały podpisane , opieczętowane, w związku z regulaminem oferty w tym zadaniu zostały odrzucone. zadanie 4: Drukarki Została wybrana firma IMPULS SERWIS MARIUSZ ĆWIK 59-220 Legnica, spełniająca kryteria, złożono cenę brutto 798,27 zł za szt. Sprzęt HPM402 dn. |
Komunikaty