Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-AS-TP.002.2022 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych

Robert Judek
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Poznaniu Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 09-03-2022 14:43:00
Składania : 17-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 17-03-2022 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 159.13 2022-03-09 14:43:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia SWZ.pdf pdf 639.02 2022-03-09 14:43:00 Postępowanie
Załącznik 1 Formularz ofertowy FO.docx docx 23.83 2022-03-09 14:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 Formularz asortymentowo cenowy PAKIET nr 1 FAC.doc doc 59.5 2022-03-09 14:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 Formularz asortymentowo cenowy PAKIET nr 2 FAC.docx docx 21.22 2022-03-09 14:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie z art 125 ust 1.docx docx 18.78 2022-03-09 14:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 klauzula RODO.pdf pdf 471.43 2022-03-09 14:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Projektowane Postanowienia Umowy PPU.pdf pdf 464.09 2022-03-09 14:43:00 Postępowanie
Odpowiedzi na zadane pytania.pdf pdf 596.16 2022-03-14 14:43:40 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zadane pytania II.pdf pdf 567.82 2022-03-15 09:54:58 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 450.22 2022-03-17 10:15:00 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 451.16 2022-03-17 12:32:37 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 266.97 2022-04-05 11:33:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-05 11:33 Robert Judek Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji – art. 275 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych, pn.: „Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych”
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu z siedzibą w (60-346) Poznaniu przy ul. Rycerskiej 10, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych zawiadamia o unieważnieniu postępowania w zakresie:
1. Pakiet nr 1 – Środki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu
2. Pakiet nr 2 – Środki do dezynfekcji błon śluzowych i skóry.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-03-17 12:32 Robert Judek INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji – art. 275 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych, pn.: „Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych” Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty - załącznik.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-03-17 10:15 Robert Judek INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji – art. 275 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych, pn.: „Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych”
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
Wartość zamówienia netto w PLN: 174 219,10 PLN
Wartość zamówienia brutto w PLN: 188 594,78 PLN

Informacja o kwocie [...].pdf

2022-03-15 09:54 Robert Judek Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczącej ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia w załączniku treść zapytań wraz z odpowiedziami i informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

2022-03-14 14:43 Robert Judek Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczącej ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia w załączniku treść zapytań wraz z odpowiedziami i informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 513