Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZ.26.9.2022 Dostawa i montaż instalacji do schładzania pomieszczeń sal kinezyterapii, zlokalizowanych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze przy ul. J. Korczaka 1 B.

Termin:
Zamieszczenia : 28-02-2022 10:42:00
Składania : 04-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 04-03-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 5_Standard dopuszczenia do pracy firm zewnętrznych.doc doc 683.5 2022-02-28 10:42:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.doc doc 234 2022-02-28 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.doc doc 71.5 2022-02-28 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Formularz oferty.doc doc 51 2022-02-28 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Karta gwarancyjna.docx docx 22.33 2022-02-28 10:42:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.zip zip 996.93 2022-02-28 10:42:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do odpowiedzi.pdf pdf 16.3 2022-03-02 08:22:28 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania dotyczące zapytania ofertowego.pdf pdf 615.79 2022-03-02 08:22:28 Publiczna wiadomość
załącznik nr 1 do odpowiedzi.pdf pdf 15.69 2022-03-02 08:22:28 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania dotyczace zapytania ofertowego_1.doc doc 74.5 2022-03-02 15:28:12 Publiczna wiadomość
unieważnienie.pdf pdf 611.86 2022-03-15 10:02:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-15 10:02 Małgorzata Falkiewicz Unieważnienie postępowania

unieważnienie.pdf

2022-03-02 15:28 Małgorzata Falkiewicz Zamawiający w załączeniu publikuje odpowiedzi na zadane pytania do postępowania.

Odpowiedzi na pytani [...].doc

2022-03-02 08:22 Małgorzata Falkiewicz Zamawiający w załączeniu publikuje odpowiedzi na zadane pytania do postępowania.

załącznik nr 2 do od [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

załącznik nr 1 do od [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż instalacji do schładzania pomieszczeń sal kinezyterapii, zlokalizowanych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze przy ul. J. Korczaka 1 B. Zgodnie z załącznikiem nr 1 do postępowania 1 usługa Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Janusza Korczaka 1
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji do 70 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki Umowy - Zawarcie umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. Proszę potwierdzić wpisując "akceptuję" (0)
6 Formularz oferty - Proszę o załączenie podpisanego załącznika nr 3 do niniejszego postępowania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Gwarancja - Udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynoszącej 36 miesięcy zgodnie ze wzorem karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 4 do postępowania. Proszę potwierdzić wpisując "akceptuję" (0)
8 Stosowanie instrukcji BHP - Zobowiązanie do odbycia wewnętrznego szkolenia oraz stosowania się do instrukcji BHP stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszego postępowania. Proszę potwierdzić wpisując "akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 206