Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 01:24:34
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 578072
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 578072 : 1.E33 TORBY PAPIEROWE KASOWE Z UCHEM - BRICOMARCHE WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy kartonowe na sklepy lub paletowo na magazyn centralny

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Łukasz Sobolewski
  • Organizacja
    ITM Polska Sp. z o.o.
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2022-02-24 11:26:00
  • Składania
    2022-03-03 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    -
  • Tryb
    Zapytanie o ofertę - RFQ
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja


ZAPYTANIE OFERTOWE / 1.E33 

Temat zapytania: TORBY PAPIEROWE KASOWE Z UCHEM - BRICOMARCHE

WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy paletowe na magazyn centralny lub kartonowe na wiele sklepów w całej Polsce.

Kupiec: Łukasz Sobolewski


 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

PAPIEROWE TORBY BRICOMARCHE

DLA GRUPY MUSZKIETERÓW

W POLSCE.

1.E33

Data: 24.02.2022

 

 

 


 

1.     Wstęp

Grupa Muszkieterów jest największym europejskim zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców, które zarządza siecią prawie 4000 punktów handlowych i usługowych, działających we Francji, Belgii, Portugalii i Polsce.

W Polsce Grupa Muszkieterów zrzesza 370 supermarketów spożywczych Intermarché, supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché oraz 68 stacje benzynowe funkcjonujące przy wybranych sklepach Intermarché oraz Bricomarché.

Każdy ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali (ITM Polska) jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu marketu.

„ITM Polska” Sp. z o.o. (spółka zarządzająca rozwojem supermarketów Intermarché i Bricomarché ) zaprasza do postępowania ofertowego na dostawę do sklepów Bricomarche lub dostawy na magazyn centralny  Grupy Muszkieterów w Swadzimiu w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

Adres Zamawiającego:

 

W przypadku dostaw na magazyn centralny

SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018

 

 

oraz dostaw na sklepy Bricomarche w całej Polsce:


MGI Polska sp. z o.o.

ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

KRS 0000045995, REGON 639725501, NIP 7822148821

 

Oraz  wszystkie sklepy Bricomarche

 

Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.

Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

Postępowanie prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia. Prawo Zamówień Publicznych.

·         Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska” Sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu [Spółka ITM Polska] lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert przez Wykonawca.

·         Wydatki poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez Spółkę ITM Polska.

·         Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

·         ITM Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

·         Akceptacja odpowiedzi Wykonawcy na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska  w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.

·         Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

·         Termin ważności oferty sugerowany 30 dni.

Wymagania dotyczące oferty

1.                   Wykonawca winien posiadać uprawniania do wykonywania działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2.                   Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia.

3.                   Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

4.                   Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia.

5.                   Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

6.                   Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami / informacjami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.

7.                   Finalnie oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji,  w jęz. polskim. Należy podpisaną ofertę w pliku pdf załączyć do postępowania na platformie zakupowej.

8.                   Do postępowania ofertowego sugerujemy złożyć ofertę całościową, obejmującą cały przedmiot zamówienia.

9.                   Preferowane referencje od kluczowych klientów, z którymi Wykonawca współpracował w ciągu ostatnich 12 miesięcy w zakresie odpowiadającym niniejszemu zapytaniu ofertowemu.

10.               Obligatoryjne załączniki do oferty: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.

11.               Obligatoryjne dołączony wypełniony plik kwestionariusza:  „Kwestionariusz 1.E33 papierowe torby BM”.

12.               Proszę dołączyć specyfikację techniczną zaproponowanych produktów.

13.               Wybrany Wykonawca będzie wykonywał czynności zgodne z warunkami zawartymi w umowie zawartej z ITM Polska, MGI POLSKA lub SCA PR POLSKA.

14.               Sugerowane jest załączenie propozycji umowy współpracy.

15.               Warunki płatności.

a.       Cena musi uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia zadeklarowaną w ofercie czynności będących kryterium oceny oferty.

b.       Koszt winien być skalkulowany w formie koszt netto za 1 jednostkę szt. torby wg. produktu wg. wskazania w zapytaniu w tabeli.

c.       Płatność będzie realizowana przez spółkę SCA PR POLSKA za wykonaną kompleksowo usługę/dostawę w przypadku dostaw na magazyn centralny w Swadzimiu lub przez sklepy w przypadku dostaw na sklepy.

d.       Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie dostarczonej faktury VAT wraz z załączonym protokołem.

e.       Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.

f.        Oferent przyjmuje do wiadomości, że w docelowym kontrakcie „MGI POLSKA lub SCA PR POLSKA”  zastosuje kary umowne:

·         Za opóźnienie,

·         Za niewykonanie usługi,

·         Za brak poufności.

Kryterium oceny oferty

1.       cena,

2.       czas dostawy produktów

3.       parametry techniczne produktów

4.       termin płatności,

5.       czas umowy

6.       warunki gwarancja

7.       zgodność ze specyfikacją,

8.       zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,

9.       referencje

 

 

Terminy związane z postępowaniem

1.    Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 03.03.2021 do godziny 09:00.

2.    Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

3.    W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,

- pytania prosimy zgłaszać w dniach 24.03.2022 - 01.03.2022,

- pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

4. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

 

2.     Wymagania wobec zakresu oferty / produktów

Celem zapytania jest ustalenie warunków zakupu toreb papierowych  dla sieci sklepów Bricomarche.

 

OPIS / Specyfikacja:

Produkty dla Bricomarche

1. TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM DUŻA Z LOGO 3 kolorowym Bricomarche  (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową grafiką (czarny) 40x18x38cm, pojemność około: 27 litrów



- Nakład roczny około 50 000 - 100 000szt.,
- Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 100gr/m2,
- Wielkość : szer.=40 x bok=18 x wysokość=38; pojemność około: 27 litrów; wytrzymałość przynajmniej 10kg,
- Uchwyt: papierowe skręcane lub płaskie. Kolor rączek: szary jak torba,
- Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche  (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy,
- Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 150 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego),
- Dostawa: kartony,
- Miejsce dostawy:

·         Sklepy  Bricomarche. Dostawa gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów po 150szt toreb = 300szt toreb. Koszt dostawy na sklep: w cenie torby,

·         magazyn centralny Swadzim. Dostawa w ilościach paletowych. Koszt dostawy na magazyn: w cenie torby,
- Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty,

 

 

2. TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM ŚREDNIA Z LOGO 3 kolorowym Bricomarche  (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową grafiką (czarny) 35x14x34cm, pojemność około: 16 litrów



- Nakład roczny około 50 000 - 100 000szt.,
- Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 90gr/m2,
- Wielkość : szer.=35 x bok=14 x wysokość=34; pojemność około: 16 litrów; wytrzymałość przynajmniej 10kg,
- Uchwyt: papierowe skręcane lub płaskie. Kolor rączek: szary jak torba,
- Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche  (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy,
- Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego),
- Dostawa: kartony,
- Miejsce dostawy:

·         sklepy  Bricomarche. Dostawa gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów po 200szt toreb = 400szt toreb. Koszt dostawy na sklep: w cenie torby,

·         magazyn centralny Swadzim. Dostawa w ilościach paletowych. Koszt dostawy na magazyn: w cenie torby,
- Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty,

 

w dwóch kalkulacjach związanych z miejscem i ilością dostawy:

- w bezpośrednio na sklepy – 178 szt., - ilości kartonowe

- na magazyn centralny w ilościach paletowych na wywołanie (ilości zamówienie jednego modelu do ustalenia).

 

UWAGA: Sugerujemy złożyć ofertę  na cały asortyment, na wszystkie pozycje.

 

Wymagany atest na opakowania: przeznaczone do  kontaktu z żywnością.

Proszę w formularzu wykazać czy oferowane produkty takie atesty posiadają.

Koszty klisz, matryc i przygotowania po stronie Dostawcy.   

 

W przypadku dostaw na magazyn centralny :

Dostawy na paletach Euro na wywołanie.

Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).

Dostawy w stałej współpracy na paletach Euro na wywołanie w terminie do ustalenia.

Dostawa pierwszej do ustalenia.

W przypadku dostaw na sklepy Bricomarche

Dostawa na 178 sklepów Bricomarche jednocześnie w zadeklarowanym  terminie do ustalenia, sugerowanym do 4 dni roboczych

Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).

 

 

 

 

 

 

 

1.       Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.

2.       Konfekcjonowanie : wg. rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro,

3.       Transport w cenie,

4.       Opis na produkcie: nazwa produktu kod ITEM8, EAN oraz cechy, pakowanie itp.

 

Miejsce dostawy:

W przypadku dostaw ciągłych na wywołanie na magazyn centralny:

 ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim.

W przypadku dostaw  na sklepy Bricomarche – lista sklepów na terenie całej POLSKI wg. załącznika:” BazaSklepow Bricomarche”

 

Płatnik:

W przypadku dostaw na magazyn centralny

SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018

 

W przypadku dostaw na sklepy

Sklepy Bricomarche

 

 

 

 

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
BazaSklepow Bricomarche.xlsx xlsx 19.48
2022-02-24 11:26:00
Postępowanie
RFQ 1.E33 PAPIEROWE TORBY BM.pdf pdf 797.05
2022-02-24 11:26:00
Postępowanie
duża torba BM.jpg jpg 125.33
2022-02-24 11:26:00
Przedmiot zamówienia
średnia torba BM.jpg jpg 131.17
2022-02-24 11:26:00
Przedmiot zamówienia
duża torba BM.jpg jpg 125.33
2022-02-24 11:26:00
Przedmiot zamówienia
średnia torba BM.jpg jpg 131.17
2022-02-24 11:26:00
Przedmiot zamówienia
Kwestionariusz 1.E33 papierowe torby BM.xlsx xlsx 31.75
2022-02-24 11:26:00
Kryterium

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 SKLEPY : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM DUŻA Z LOGO 3 kolorowym Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową grafiką (czarny) 40x18x38cm, pojemność około: 27 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 50 000 - 100 000szt., - Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 100gr/m2, - Wielkość : szer.=40 x bok=18 x wysokość=38; pojemność około: 27 litrów; wytrzymałość przynajmniej 10kg, - Uchwyt: papierowe skręcane. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy, - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 150 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: kartony, - Miejsce dostawy: sklepy Bricomarche. Dostawa gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów po 150szt toreb = 300szt toreb. Koszt dostawy na sklep: w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty,

duża torba BM.jpg

1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 SKLEPY : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM ŚREDNIA Z LOGO 3 kolorowym Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową grafiką (czarny) 35x14x34cm, pojemność około: 16 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 50 000 - 100 000szt., - Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 90gr/m2, - Wielkość : szer.=35 x bok=14 x wysokość=34; pojemność około: 16 litrów; wytrzymałość przynajmniej 10kg, - Uchwyt: papierowe skręcane. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy, - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: kartony, - Miejsce dostawy: sklepy Bricomarche. Dostawa gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów po 200szt toreb = 400szt toreb. Koszt dostawy na sklep: w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty,

średnia torba BM.jpg

1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 MAGAZYN : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM DUŻA Z LOGO 3 kolorowym Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową grafiką (czarny) 40x18x38cm, pojemność około: 27 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 50 000 - 100 000szt., - Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 100gr/m2, - Wielkość : szer.=40 x bok=18 x wysokość=38; pojemność około: 27 litrów; wytrzymałość przynajmniej 10kg, - Uchwyt: papierowe skręcane. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy, - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 150 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: palety z kartonami, - Miejsce dostawy: magazyn centralny Swadzim. Dostawa gratis na magazyn w ilościach paletowych (do zadeklarowania). Koszt dostawy w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty,

duża torba BM.jpg

1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 MAGAZYN : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM ŚREDNIA Z LOGO 3 kolorowym Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową grafiką (czarny) 35x14x34cm, pojemność około: 16 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 50 000 - 100 000szt., - Papier typu Kraft + możliwość domieszki papieru makulaturowego = 90gr/m2, - Wielkość : szer.=35 x bok=14 x wysokość=34; pojemność około: 16 litrów; wytrzymałość przynajmniej 10kg, - Uchwyt: papierowe skręcane. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy, - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: palety z kartonami, - Miejsce dostawy: magazyn centralny Swadzim. Dostawa gratis na magazyn w ilościach paletowych (do zadeklarowania). Koszt dostawy w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty,

średnia torba BM.jpg

1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2094 PLN , USD: 3.5941 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Referencje - Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.). Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności 10% Przelew 30 dni, proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższy 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Kwestionariusz 10% Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: "Kwestionariusz 1.E33 papierowe torby BM" i go załączyć.

Kwestionariusz 1.E33 [...].xlsx

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Termin ważności oferty - Sugerowany termin ważności oferty 30 dni do potwierdzenia. Proszę potwierdzić. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę je załączyć. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę je załączyć. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

9 Sugerowana stałość ceny - Proszę zadeklarować stałość ceny podpisaniu umowy współpracy i na zamówiony nakład lub na jaki okres czasu i na jaki nakład. Proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższy termin. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

10 Wymóg atestu : - Proszę potwierdzić, że oferowane torby mają atest przeznaczone do kontaktu z żywnością. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

11 Dostawa pierwszej partii: ilość dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia. 10% Proszę podać ilość dni kalendarzowych potrzebnych na dostawę pierwszej partii toreb na wywołanie sklepu lub magazynu od dnia podpisania umowy. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

12 Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. - Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

13 Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

14 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

15 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę potwierdzić. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

16 Próbki - Proszę potwierdzić możliwość dostarczenia bezpłatnych próbek opakowań na życzenie na adres siedziby ITM POLSKA: - torby (najlepiej zbliżone parametrami do zapytania, oznakowane nazwą dostawcy, rodzajem surowca, wymiarami, gramaturą itp), oraz - próbek po podpisaniu umowy przy pierwszej dostawie towaru. Proszę potwierdzić. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

17 Dostawa gratis sklepy - Proszę potwierdzić, że dostawa jest gratis na sklep przy zamówieniu minimum 2 kartonów toreb. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

18 Koszt transportu na terenie Polski 1szt. kartonu toreb - Proszę podać koszt transportu na terenie Polski 1szt. kartonu toreb której wartość nie kwalifikuje się do bezpłatnej dostawy w cenie zamówionych produktów. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

19 Dostawa gratis magazyn 10% Proszę zadeklarować od jakiej ilości palet dostawa jest gratis na magazyn centralny. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

20 Dostawa na sklepy - Potwierdzić termin regularny dostaw (po zbudowaniu stoku) na sklepy do 4 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
350
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt