Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-02-2022 17:01:00 |
Składania : | 09-03-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-03-2022 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-03-09 12:23 | Adam Kubajewski | Informacja o unieważnieniu postępowania. |
2022-03-09 10:48 | Adam Kubajewski | Informacja z otwarcia ofert. |
2022-03-09 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 6 652 525,41 zł netto |
2022-03-03 15:01 | Adam Kubajewski |
Do
Zamawiającego
wpłynęły
pytania
o
następującej
treści:
Czy
w
przypadku
badania
zdolności
ekonomicznej
lub
finansowej
oraz
warunku
wymagania
posiadanie
środków
finansowych
lub
zdolności
kredytowej
w
wysokości
co
najmniej:
1
000
000
zł,
Zamawiający
uzna
jako
oświadczenie
równoważne
informacje
z
banku
na
temat
posiadanego
kredytu
obrotowego
wraz
ze
stopniem
jego
wykorzystania,
który
na
dzień
jego
wystawienia
będzie
do
dyspozycji
dysponariusza
na
kwotę
co
najmniej
1
000
000
zł.?. Odpowiedź: Zamawiający uzna oświadczenie z banku na temat posiadanego kredytu obrotowego jako równoważne informacji posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej. |
2022-03-03 15:01 | Adam Kubajewski |
Do
Zamawiającego
wpłynęły
pytania
o
następującej
treści:
1. Zwracamy
się
z
prośbą
o
przesunięcie
terminu
składania
ofert
na
11.03.2022r Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na przedłużenie terminy składania ofert. |
2022-03-02 10:46 | Adam Kubajewski | Aktualizacja załącznika nr 8c do SWZ- OPZ. |
2022-03-02 08:47 | Adam Kubajewski | Aktualizacja załącznika nr 8a do SWZ- OPZ. |
2022-02-28 15:42 | Adam Kubajewski |
Do
Zamawiającego
wpłynęły
pytania
o
następującej
treści:
1. W materiałach przetargowych brakuje projektu branży sanitarnej i elektrycznej, prosimy o uzupełnienie. Odpowiedź: Złączono dokumentacje branży sanitarnej i elektrycznej 2. Projekt zagospodarowania jest niekompletny, brakuje przekrojów podłużnych i poprzecznych nawierzchni. Odpowiedź: Dołączono przekroje poprzeczne - normalne dróg wewnętrznych i chodników oraz miejsc parkingowych ( miejsca parkingowe i drogi wewnętrzne - nawierzchnia z kostki betonowej 10/20 gr. 8cm fazowanej na podsypce piaskowo- cem od 5-8 cm , podbudowa kamienna lub betonowa 16-63mm gr. 20cm , w-sta odsączająca piasek min. 15cm. 3. Brak projektu wykonania fontanny. Odpowiedź: Dołączono schemat wykonania fontanny 4. W dokumentacji projektowej branży budowlanej są niezgodności w zakresie zadaszenia nad parterem, na rzucie dachu i elewacjach widoczny jest dach pokryty blachą, a na przekrojach jest stropodach. Odpowiedź: Proszę wykonać jako dach skośny zgodnie z zał. rys zamiennym , strop wykonano w poprzednim etapie. Przedstawione na rysunkach rozwiązanie stropodachu jest prawidłowe. 5. Proszę o uzupełnienie przedmiarów o docieplenie poddasza wełną. Odpowiedź: Proszę o wycenę we własnym zakresie - przedstawiony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 6. W przedmiarach brak komunikacji na dachu tj. ław kominiarskich. Odpowiedź: Proszę o wycenę we własnym zakresie - przedstawiony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 7. Czy wykonanie napisów na elewacji „ URZĄD GMINY ŚWIERCZE” i „POSTERUNEK POLICJI” należy uwzględnić w wycenie? Odpowiedź: Tak, proszę uwzględnić w wycenie litery podświetlane, przestrzenne LED czarne, wielkość lit. od 650-800mm montaż na klej kontaktowy do elewacji . 8. Czy wykonanie logo gminy na elewacji należy uwzględnić w ofercie? Odpowiedź: Tak, proszę uwzględnić w wycenie, podświetlenie LED |
2022-02-25 09:13 | Adam Kubajewski |
Do
Zamawiającego
wpłynęły
pytania
o
następującej
treści: 1. Zwracamy się z uprzejma prośbą o zmianę wymagań dotyczących zabezpieczenia należytego wykonania umowy i tym samym zmniejszenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy z 4% ceny całkowitej podanej w ofercie na 3%. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody. 2. Czy Zamawiający wyrazi zgodę aby zgodnie z Art.452. 4 PZP zabezpieczenie było tworzone przez potrącenie z należności, a Wykonawca wniósł z dniem zawarcia umowy zabezpieczenie co najmniej 30% zgodnie z Art. 452.5 PzP? Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody. 3. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania się z Wykonawcą raz na miesiąc? W myśl postanowień ustawy o VAT firmy prowadzące działalność budowlaną zobowiązane są do rozliczania podatku od towarów i usług w terminie 30 dni od dnia wykonania usługi, a przedmiotowe deklaracje na podatek winny być składane raz w miesiącu. Rzadsze przeprowadzanie odbiorów skutkuje tym, iż Wykonawca nie może wystawić faktury a mimo to musi opłacić podatek VAT za wykonaną pracę. Powyższe naraża Wykonawcę na odpowiedzialność karno-skarbową z tytułu nierozliczenia przedmiotowego podatku. Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza takiej możliwości. 4. Sposób procedowania z zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionym w formie gotówki określa art. 450 ust. 5 ustawy PZP.W związku z powyższym prosimy o informację czy Zamawiający posiada oddzielne konto na przechowywanie ww. środków finansowych oraz informację w jaki sposób będzie ono oprocentowane? Odpowiedź: Zamawiający posiada wyodrębniony rachunek sum depozytowych, który jest oprocentowany według decyzji banku. Na dzień 25.02.2022r oprocentowanie wynosi 0%. 5. Czy Zamawiający przewiduje możliwość częściowego zwrotu zabezpieczenia po wykonaniu części zamówienia zgodnie z art. 453 ust. 4 PZP? Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje zwrotu zabezpieczenia po wykonaniu części zamówienia. 6. Czy Zamawiający dopuści faktury częściowe do wysokości 90% wykonanych i potwierdzonych przez Inspektorów robót? Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody. |
Komunikaty