Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IN.271.2.2022 Budowa budynku administracyjnego w Świerczach- etap II

Adam Kubajewski
Gmina Świercze
Termin:
Zamieszczenia : 18-02-2022 17:01:00
Składania : 09-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 09-03-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08d9f2e7-deda-1f2c-1551-af00010231ba.pdf pdf 115.04 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 107.5 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 2a do SWZ - Kosztorys oferty.doc.docx docx 243.48 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 2b do SWZ - Kosztorys oferty.doc doc 136.5 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 2c do SWZ - Kosztorys oferty.doc doc 53.5 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia i braku podstaw wykluczenia.doc doc 90.5 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej.doc doc 90 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 5 do SWZ - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów.doc doc 83 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz uslug.doc doc 87 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz osob.doc doc 92.5 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 8c do SWZ - OPZ.pdf pdf 628.85 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 9a do SWZ - wzor umowy.pdf pdf 614.93 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 9bc do SWZ - wzor umowy.pdf pdf 610.62 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 10 do SWZ - harmonogram.pdf pdf 297.09 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
SWZ IN 271 2 2021 Budowa budynku administracyjnego etap II.pdf pdf 576.49 2022-02-18 17:01:00 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 8a do SWZ- OPZ.zip zip 8416.06 2022-02-25 08:45:08 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 8b do SWZ - OPZ.zip zip 16023.42 2022-03-02 10:17:15 Postępowanie
IN 271 2 2022 Załącznik nr 8a do SWZ- OPZ Aktualizacja 28 02 2022.zip zip 40962.29 2022-02-28 15:42:21 Publiczna wiadomość
IN 271 2 2022 Załącznik nr 8a do SWZ- OPZ Aktualizacja 02 03 2022.zip zip 846.06 2022-03-02 08:47:24 Publiczna wiadomość
IN 271 2 2022 Załącznik nr 8c do SWZ - OPZ Aktualizacja 02 03 2022.pdf pdf 640.92 2022-03-02 10:46:24 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert IN 271 2 2022.pdf pdf 398.35 2022-03-09 10:48:44 Publiczna wiadomość
Uniewaznienie postepowania IN 271 2 2022.pdf pdf 196.75 2022-03-09 12:23:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-09 12:23 Adam Kubajewski Informacja o unieważnieniu postępowania.

Uniewaznienie postep [...].pdf

2022-03-09 10:48 Adam Kubajewski Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-03-09 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 6 652 525,41 zł netto
2022-03-03 15:01 Adam Kubajewski Do Zamawiającego wpłynęły pytania o następującej treści: Czy w przypadku badania zdolności ekonomicznej lub finansowej oraz warunku wymagania posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej: 1 000 000 zł, Zamawiający uzna jako oświadczenie równoważne informacje z banku na temat posiadanego kredytu obrotowego wraz ze stopniem jego wykorzystania, który na dzień jego wystawienia będzie do dyspozycji dysponariusza na kwotę co najmniej 1 000 000 zł.?.
Odpowiedź: Zamawiający uzna oświadczenie z banku na temat posiadanego kredytu obrotowego jako równoważne informacji posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej.
2022-03-03 15:01 Adam Kubajewski Do Zamawiającego wpłynęły pytania o następującej treści: 1. Zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert na 11.03.2022r
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na przedłużenie terminy składania ofert.
2022-03-02 10:46 Adam Kubajewski Aktualizacja załącznika nr 8c do SWZ- OPZ.

IN 271 2 2022 Załącz [...].pdf

2022-03-02 08:47 Adam Kubajewski Aktualizacja załącznika nr 8a do SWZ- OPZ.

IN 271 2 2022 Załącz [...].zip

2022-02-28 15:42 Adam Kubajewski Do Zamawiającego wpłynęły pytania o następującej treści:
1. W materiałach przetargowych brakuje projektu branży sanitarnej i elektrycznej, prosimy o uzupełnienie.
Odpowiedź: Złączono dokumentacje branży sanitarnej i elektrycznej
2. Projekt zagospodarowania jest niekompletny, brakuje przekrojów podłużnych i poprzecznych nawierzchni.
Odpowiedź: Dołączono przekroje poprzeczne - normalne dróg wewnętrznych i chodników oraz miejsc parkingowych ( miejsca parkingowe i drogi wewnętrzne - nawierzchnia z kostki betonowej 10/20 gr. 8cm fazowanej na podsypce piaskowo- cem od 5-8 cm , podbudowa kamienna lub betonowa 16-63mm gr. 20cm , w-sta odsączająca piasek min. 15cm.
3. Brak projektu wykonania fontanny.
Odpowiedź: Dołączono schemat wykonania fontanny
4. W dokumentacji projektowej branży budowlanej są niezgodności w zakresie zadaszenia nad parterem, na rzucie dachu i elewacjach widoczny jest dach pokryty blachą, a na przekrojach jest stropodach.
Odpowiedź: Proszę wykonać jako dach skośny zgodnie z zał. rys zamiennym , strop wykonano w poprzednim etapie. Przedstawione na rysunkach rozwiązanie stropodachu jest prawidłowe.
5. Proszę o uzupełnienie przedmiarów o docieplenie poddasza wełną.
Odpowiedź: Proszę o wycenę we własnym zakresie - przedstawiony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
6. W przedmiarach brak komunikacji na dachu tj. ław kominiarskich.
Odpowiedź: Proszę o wycenę we własnym zakresie - przedstawiony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
7. Czy wykonanie napisów na elewacji „ URZĄD GMINY ŚWIERCZE” i „POSTERUNEK POLICJI” należy uwzględnić w wycenie?
Odpowiedź: Tak, proszę uwzględnić w wycenie litery podświetlane, przestrzenne LED czarne, wielkość lit. od 650-800mm
montaż na klej kontaktowy do elewacji .
8. Czy wykonanie logo gminy na elewacji należy uwzględnić w ofercie?
Odpowiedź: Tak, proszę uwzględnić w wycenie, podświetlenie LED

IN 271 2 2022 Załącz [...].zip

2022-02-25 09:13 Adam Kubajewski Do Zamawiającego wpłynęły pytania o następującej treści:

1. Zwracamy się z uprzejma prośbą o zmianę wymagań dotyczących zabezpieczenia należytego wykonania umowy i tym samym zmniejszenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy z 4% ceny całkowitej podanej w ofercie na 3%.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

2. Czy Zamawiający wyrazi zgodę aby zgodnie z Art.452. 4 PZP zabezpieczenie było tworzone przez potrącenie z należności, a Wykonawca wniósł z dniem zawarcia umowy zabezpieczenie co najmniej 30% zgodnie z Art. 452.5 PzP?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

3. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania się z Wykonawcą raz na miesiąc? W myśl postanowień ustawy o VAT firmy prowadzące działalność budowlaną zobowiązane są do rozliczania podatku od towarów i usług w terminie 30 dni od dnia wykonania usługi, a przedmiotowe deklaracje na podatek winny być składane raz w miesiącu. Rzadsze przeprowadzanie odbiorów skutkuje tym, iż Wykonawca nie może wystawić faktury a mimo to musi opłacić podatek VAT za wykonaną pracę. Powyższe naraża Wykonawcę na odpowiedzialność karno-skarbową z tytułu nierozliczenia przedmiotowego podatku.
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza takiej możliwości.

4. Sposób procedowania z zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionym w formie gotówki określa art. 450 ust. 5 ustawy PZP.W związku z powyższym prosimy o informację czy Zamawiający posiada oddzielne konto na przechowywanie ww. środków finansowych oraz informację w jaki sposób będzie ono oprocentowane?
Odpowiedź: Zamawiający posiada wyodrębniony rachunek sum depozytowych, który jest oprocentowany według decyzji banku. Na dzień 25.02.2022r oprocentowanie wynosi 0%.

5. Czy Zamawiający przewiduje możliwość częściowego zwrotu zabezpieczenia po wykonaniu części zamówienia zgodnie z art. 453 ust. 4 PZP?
Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje zwrotu zabezpieczenia po wykonaniu części zamówienia.

6. Czy Zamawiający dopuści faktury częściowe do wysokości 90% wykonanych i potwierdzonych przez Inspektorów robót?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 962