Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szp/FZ-71/2021 Dostawa, demontaż, montaż klimatyzacji w pomieszczeniu Serwerowni Głównej Szpitala

Monika Wojciechowska
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Department: Sekcja Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 28-01-2022 13:35:00
Placing offers : 11-02-2022 09:00:00
Offers opening : 11-02-2022 09:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

1. Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.  

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, demontaż i montaż klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni znajdującym się na poziomie -1 w budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. H. M. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SWZ.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 103.93 2022-01-28 13:35:00 Proceeding
SWZ_71.pdf pdf 5324.63 2022-01-28 13:35:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.doc doc 81.5 2022-01-28 13:35:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - projekt umowy.doc doc 102.5 2022-01-28 13:35:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 62 2022-01-28 13:35:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.doc doc 52.5 2022-01-28 13:35:00 Proceeding
Załącznik nr 5 - zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego.doc doc 52.5 2022-01-28 13:35:00 Proceeding
Załącznik nr 6 - wykaz wykonanych dostaw.doc doc 54 2022-01-28 13:35:00 Proceeding
Załącznik nr 7 - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 25.74 2022-01-28 13:35:00 Proceeding
Informacja o kwocie przeznaczonej na zamówienie.pdf pdf 146.62 2022-01-31 10:01:57 Public message
Informacja nr 1.pdf pdf 286.02 2022-02-08 10:33:05 Public message
Informacja nr 1.doc doc 115.5 2022-02-08 10:33:05 Public message
Unieważnienie postępowania.doc doc 28 2022-02-15 10:04:39 Public message
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 222.47 2022-02-15 10:04:39 Public message
Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie.pdf pdf 49.53 2022-02-18 08:42:01 Public message

Announcements

2022-02-18 08:42 Monika Wojciechowska Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-02-15 10:04 Monika Wojciechowska Unieważnienie postępowania

Unieważnienie postęp [...].doc

Unieważnienie postęp [...].pdf

2022-02-08 10:33 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.pdf

Informacja nr 1.doc

2022-01-31 10:01 Monika Wojciechowska Informacja o kwocie przeznaczonej na zamówienie

Informacja o kwocie [...].pdf

2022-01-28 13:36 Monika Wojciechowska 1. Zamawiający informuje że przewiduje z Wykonawcami dokonanie wizji lokalnej pomieszczenia serwerowni w siedzibie Zamawiającego w dniu 03.02.2022 r. o godz. 10:00. Miejsce zbiórki hol główny Szpitala. Na pytania zgłoszone podczas wizji lokalnej Zamawiający udzieli odpowiedzi, bez ujawnienia źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Koszt uczestnictwa w wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
2. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt i ryzyko. Wykonawcy uczestniczący w wizji lokalnej zobowiązani są posiadać środki ochrony osobistej z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne wywołane wirusem Sars-Cov-19. Wizja lokalna odbędzie się pod nadzorem przedstawicieli ze strony Zamawiającego.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 483