Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: TZ.26.2.2022 Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie palnika modulowanego do kotła w budynku 1F (ul. Janusza Korczaka 1f, 58-400 Kamienna Góra) wraz z demontażem istniejącego palnika i montażem przy kotle parowym w Pawilonie IIB (ul. Janusza Korczaka 1b).

Deadlines:
Published : 03-01-2022 07:45:00
Placing offers : 10-01-2022 13:00:00
Offers opening : 10-01-2022 13:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 30.88 2022-01-03 07:45:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Formularz oferty.doc doc 34.5 2022-01-03 07:45:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - Karta gwarancyjna.pdf pdf 74.08 2022-01-03 07:45:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 185.86 2022-01-03 07:45:00 Proceeding
Dokumentacja zdjęciowa.zip zip 669.55 2022-01-03 07:45:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 63.75 2022-01-03 07:45:00 Proceeding
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 212.49 2022-01-12 09:25:09 Public message

Announcements

2022-01-12 09:25 Michał Salata Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania zgodnie z załączoną informacją.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2022-01-10 13:00 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 22 000,00 zł brutto.
2022-01-04 13:16 Michał Salata Zamawiający informuję, że wpłynęło zapytanie do postępowania zgodnie z poniższą treścią:

Proszę o wyjaśnienie zakresu udzielanej gwarancji na wykonany zakres robót .
Zamawiający żąda udzielenia gwarancji 36 miesięcy na wykonane prace bez rozdzielenia na gwarancje na urządzenia (palniki ) i gwarancji na wykonane montaże i uruchomienia . O ile na nowy palnik gwarancja producenta może zostać przedłużona to na palnik istniejący takiej gwarancji nie możemy udzielić Czy w cenie należy uwzględnić obowiązkowe przeglądy palników

W odpowiedzi na ww. pytania Zamawiający informuje, że:
Wymagane jest udzielenie gwarancji na wykonane roboty instalacyjne i uruchomienie.
Gwarancja na nowy palnik powinna być zgodna ze standardową gwarancją producenta.
Zamawiający nie wymaga udzielenia gwarancji na palnik, który będzie przeniesiony.
W cenie nie należy uwzględniać ceny za obowiązkowe przeglądy.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa i usługa montażu Zgodnie z załącznikiem nr 1 do postępowania 1 service Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Janusza Korczaka 1
58-400, Kamienna Góra
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki Umowy - Zawarcie umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. Proszę potwierdzić wpisując "akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 320