Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 30-12-2021 17:15:00 |
Placing offers : | 17-01-2022 10:00:00 |
Offers opening : | 17-01-2022 11:00:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-02-09 14:23 | Andrzej Bednarz | Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze ofert_09.02.2022 r. |
2022-01-21 13:55 | Łukasz Sławiński |
Informujemy,
że
w
dniu
17
stycznia
2022
r.
została
zarejestrowana
przez
Sąd
Rejonowy
dla
Wrocławia-Fabrycznej
we
Wrocławiu
IX
Wydział
Gospodarczy
KRS
zmiana
nazwy
spółki
z
dotychczasowej
Dolnośląskie
Centrum
Rehabilitacji
spółka
z
ograniczoną
odpowiedzialnością
na
Dolnośląskie
Centrum
Rehabilitacji
i
Ortopedii
spółka
z
ograniczoną
odpowiedzialnością. W związku z powyższym od dnia 17 stycznia 2022 r. spółka występuje pod firmą Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. |
2022-01-17 14:43 | Łukasz Sławiński | Zamawiający w załączeniu przekazuje informację o otwartych ofertach w postępowaniu na dostawę leków. |
2022-01-17 10:00 | Buyer message |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
ogółem
565
245,00
zł
brutto,
w tym: Część 1 Leki różne (1) 247 600,00 zł Część 2 Antybiotyki 116 900,00 zł Część 3 Płyny infuzyjne 66 350 zł Część 4 Heparyny drobnocząsteczkowe 115 900,00 zł Część 5 Leki w opakowaniach szpitalnych 685,00 zł Część 6 Leki różne (2) 1 690,00 zł Część 7 Leki narkotyczne i psychotropowe 16 120,00 zł |
2022-01-13 13:39 | Łukasz Sławiński | Zamawiający publikuje Wyjaśnienia i zmianę treści SWZ_13.01.2022 r. |
2022-01-13 13:38 | Łukasz Sławiński | The message was withdrawn by the Buyer. |
2022-01-05 15:34 | Łukasz Sławiński | Zamawiający publikuje Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dotyczące zmiany terminu składania i otwarcia ofert oraz Wyjaśnienia i zmianę treści SWZ_05.01.2022 r. |
Announcements