Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ – 68A/2021 DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH NA BLOKU OPERACYJNYM, CHIRURGII NACZYNIOWEJ ORAZ WKŁADÓW DO WSTRZYKIWACZY - POWTÓRKA

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 28-12-2021 10:15:00
Składania : 19-01-2022 09:00:00
Otwarcia : 19-01-2022 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych stosowanych na bloku operacyjnym, chirurgii naczyniowej oraz wkładów do wtrzyskiwaczy do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego, zwanych dalej wyrobami medycznymi.


Opis i ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe stanowiące załącznik nr 1.1 - 1.5 do formularza ofertowego.


Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia określonych w pakiecie nr 1 – 5.


Przedmiot zamówienia obejmuje również powierzenie Zamawiającemu w depozyt przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie nr 1 oraz jego sprzedaż w ilościach niezbędnych do uzupełnienia depozytu na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (28-12-2021).pdf pdf 145.73 2021-12-28 10:15:00 Postępowanie
SWZ - 68A.pdf pdf 4234.11 2021-12-28 10:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 -1.5 - formularz cenowy.xls xls 107 2021-12-28 10:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 52 2021-12-28 10:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie o wyrobach medycznych.doc doc 48.5 2021-12-28 10:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 33.94 2021-12-28 10:15:00 Postępowanie
Informacja nr 1.pdf pdf 479.11 2021-12-30 10:02:03 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 216.5 2021-12-30 10:02:03 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 375.86 2022-01-05 13:59:06 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.docx docx 101.76 2022-01-05 13:59:06 Publiczna wiadomość
SWZ - 68A - modyfikacja.pdf pdf 838.09 2022-01-05 13:59:06 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.pdf pdf 313.93 2022-01-14 13:58:47 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.docx docx 102.58 2022-01-14 13:58:47 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.pdf pdf 347.28 2022-01-17 12:25:47 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.docx docx 102.8 2022-01-17 12:25:47 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 220.1 2022-01-19 10:14:21 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 45.5 2022-01-19 10:14:21 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 792.89 2022-02-28 07:38:07 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 114.67 2022-02-28 07:38:07 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru - Pakiet nr 2.pdf pdf 212.45 2022-03-07 13:20:34 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru - Pakiet nr 2.doc doc 134.5 2022-03-07 13:20:34 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania — Pakiet nr 2.docx docx 111.18 2022-03-09 10:58:15 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania — Pakiet nr 2.pdf pdf 499.89 2022-03-09 10:58:15 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (22-03-2022).pdf pdf 111.54 2022-03-22 10:16:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-22 10:16 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-03-09 10:58 Jacek Banaszak Wyniki postępowania — Pakiet nr 2

Wyniki postępowania [...].docx

Wyniki postępowania [...].pdf

2022-03-07 13:20 Jacek Banaszak Unieważnienie czynności wyboru - Pakiet nr 2

Unieważnienie wyboru [...].pdf

Unieważnienie wyboru [...].doc

2022-02-28 07:38 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2022-01-19 10:14 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2022-01-19 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH NA BLOKU OPERACYJNYM, CHIRURGII NACZYNIOWEJ ORAZ WKŁADÓW DO WSTRZYKIWACZY - POWTÓRKA przeznaczył kwotę 319 563,40 zł brutto w tym:

Pakiet nr 1 – 132 030,00 zł
Pakiet nr 2 – 22 248,00 zł
Pakiet nr 3 – 9 849,60 zł
Pakiet nr 4 - 22 820,80 zł
Pakiet nr 5 – 132 615,00 zł
2022-01-17 12:25 Jacek Banaszak Informacja nr 4 dla Wykonawców

Informacja nr 4.pdf

Informacja nr 4.docx

2022-01-14 13:58 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3.pdf

Informacja nr 3.docx

2022-01-05 13:59 Jacek Banaszak Informacja nr 2

Informacja nr 2.pdf

Informacja nr 2.docx

SWZ - 68A - modyfika [...].pdf

2021-12-30 10:02 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.pdf

Informacja nr 1.doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 989