Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FK/01/U/ZOC/2021 Świadczenie usług transportowania wartości pieniężnych do banku z kasy głównej MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej

Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2021 21:25:00
Składania : 20-12-2021 09:00:00
Otwarcia : 20-12-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia lub zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

-merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.:

Aneta Gajewska – pod nr telefonu 32/2420133; 32/2420175 wew. 762 

Ilona Sucha – pod nr telefonu 32/2420133; 32/2420175 wew. 714, 

-proceduralnych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.:

Joanna Szykowska- pod nr telefonu 32/2420133 wew. 799

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Oferta powinna zawierać

-formularz ofertowy

-aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  na konwojowanie wartości pieniężnych.

-pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się  o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie  za zgodność z oryginałem (Uwaga: z pełnomocnictwa powinno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych i sposób jej reprezentowania.


Przed zawarciem umowy Wykonawca  jest zobowiązany złożyć uzupełnione i podpisane załączniki do umowy (załączniki udostępniono do edycji do dokumentacji- załączniki od 1 do 6).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 2573.79 2021-12-13 21:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 formularz ofertowy.pdf pdf 982.36 2021-12-13 21:25:00 Postępowanie
Załączniki do umowy.pdf pdf 2573.28 2021-12-13 21:25:00 Postępowanie
umowa o konwojowanie wartości 2021 N.pdf pdf 193.42 2021-12-13 21:25:00 Postępowanie
Załączniki do umowy do edycji.zip zip 251.38 2021-12-13 21:25:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy.docx docx 34.02 2021-12-16 08:03:35 Postępowanie
Odpowiedź FK 15.12.2021 skan.pdf pdf 298.68 2021-12-15 12:01:36 Publiczna wiadomość
Odpowiedź 15.12.2021.pdf pdf 170.54 2021-12-15 12:01:36 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 671.67 2021-12-20 12:48:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-27 15:17 Joanna Szykowska Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu została wybrana oferta najkorzystniejsza, która została złożona przez "ERA" Spółka z o.o. Aleksandra Rumińska z Katowic.
Cena oferty wynosi 21 654,15 zł z ceną netto za jeden dzień roboczy125,00 zł.
W najbliższym czasie skontaktujemy się z Wykonawcą w celu podpisania umowy. .
2021-12-20 12:48 Joanna Szykowska W załączeniu informacja z otwarcia ofert w dniu 20 grudnia 2021 roku.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-15 12:01 Joanna Szykowska W załączeniu odpowiedź Zamawiającego dotycząca pytania ze strony Wykonawcy.

Odpowiedź FK 15.12.2 [...].pdf

Odpowiedź 15.12.202 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 OFERTA Do oferty należy załączyć wypełniony formularz ofertowy, aktualny odpis z rejestru, koncesję oraz ewentualne pełnomocnictwa. 1 szt. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1 Maja 218
41-710, Ruda Śląska
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Faktura zostanie wystawiona w cyklu miesięcznym z 30-dniowym terminem płatności.. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Odbiór zgodnie z godzinami określonymi w załączniku nr 1 do umowy. Termin realizacji od 03.01.2022r. do 31.12.2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 215