Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IBD-III.271.56.2021.MO Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, budynku toalety na Zamku, oraz awaryjnego zasilania elektrycznego z agregatu prądotwórczego do Zamku Królewskiego w Chęcinach”

Deadlines:
Published : 08-12-2021 14:14:00
Placing offers : 15-12-2021 12:00:00
Offers opening : 15-12-2021 12:20:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

IBD-III.271.56.2021.MO z dnia 8 grudnia 2021 r.

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach

26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4 www.checiny.pl

 

Referat Inwestycji, Budownictwa i Drogownictwa
tel. 41-315-10-06, e-mail: gmina@checiny.pl

 

 

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, budynku toalety na Zamku, oraz awaryjnego zasilania elektrycznego z agregatu prądotwórczego do Zamku Królewskiego w Chęcinach zadanie realizowane w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 6 Rozwój miast, Działanie 6.5. Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich.

Rodzaj zamówienia: usługa (usługa, dostawa, robota budowlana)

1.      Określenie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający zleca do wykonania kompleksowego nadzoru inwestorskiego przez ustanowionych inspektorów nadzoru posiadających właściwe uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlane, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania, które muszą spełniać inspektorzy opisane zostały w załączniku nr 1.

Dokumentacja techniczna wraz z innymi dokumentami dotyczącymi zamówienia dla potrzeba nadzoru inwestorskiego znajduje się na stronie internetowej:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/543922

2.      Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać telefonicznie pod numerem tel. 41 315 31 21, 41 315 10 06 wew. 104 lub e-mailem gmina@checiny.pl. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest Monika Obarska.

3.       Termin wykonania zamówienia:

Przedmiot umowy należy wykonać w okresie realizacji inwestycji. Za termin początkowy uznaje się dzień, w którym nastąpi zawarcie umowy z Wykonawcą nadzoru inwestorskiego. Za termin końcowy realizacji inwestycji uznaje się dzień, w którym wygaśnie gwarancja udzielona przez Wykonawcę robót budowlanych.

Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych – 9 miesięcy od dnia podpisania umowy na roboty budowlane.

4.       Opis wymagań stawianych wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania tego typu opracowań.

5.       Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej: Najniższa cena.

6.      Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać:

a)      Osobiście w zamkniętych kopertach: sekretariat lub skrzynka podawcza przy Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny;

b)      przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny lub w wersji elektronicznej na adres e-mail: gmina@checiny.pl;

c)      poprzez Platformę Zakupową dostępną na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/checiny;

w terminie do dnia 15.12.2021 r. godz. 12:00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej".

7.      Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

  

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 – Wzór umowy

Załącznik nr 3 – Formularz oferty cenowej

Załącznik nr 4 – Oświadczenie RODO – wzór

Załącznik nr 5 – Oświadczenie kwalifikacji – wzór

Załącznik nr 6 – Wykaz robót – wzór

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Szczegółowy opis zamówienia zamek.doc doc 121.5 2021-12-08 14:14:00 Proceeding
2. umowa na nadzór - wzór.docx docx 54.73 2021-12-08 14:14:00 Proceeding
4. Oświadczenie RODO.docx docx 15.87 2021-12-08 14:14:00 Proceeding
5. Oświadczenie kwalifikacje.docx docx 14.62 2021-12-08 14:14:00 Proceeding
6. wykaz robót.docx docx 17.57 2021-12-08 14:14:00 Proceeding
3. Formularz oferty cenowej.docx docx 22.08 2021-12-08 14:14:00 Proceeding
3. Formularz oferty cenowej.docx docx 22.08 2021-12-08 14:14:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 nadzór inwestorski - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

3. Formularz oferty [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 9 miesięcy od dnia podpisania umowy na roboty budowlane (tj. koniec września 2022 r.) Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 363