Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 08-12-2021 14:14:00 |
Placing offers : | 15-12-2021 12:00:00 |
Offers opening : | 15-12-2021 12:20:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
IBD-III.271.56.2021.MO z dnia 8 grudnia 2021 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach
26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4 www.checiny.pl
Referat Inwestycji, Budownictwa i Drogownictwa
tel. 41-315-10-06, e-mail: gmina@checiny.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o
udzielenie zamówienia na sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania
pn.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji
sanitarnej, budynku toalety na Zamku, oraz awaryjnego zasilania elektrycznego z
agregatu prądotwórczego do Zamku Królewskiego w Chęcinach” zadanie
realizowane w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego
na lata 2014-2020, Oś 6 Rozwój miast, Działanie 6.5. Rewitalizacja obszarów miejskich
i wiejskich.
Rodzaj zamówienia: usługa
(usługa, dostawa, robota budowlana)
1. Określenie
przedmiotu zamówienia:
Zamawiający
zleca do wykonania kompleksowego nadzoru inwestorskiego przez ustanowionych
inspektorów nadzoru posiadających właściwe uprawnienia budowlane w specjalności
konstrukcyjno – budowlane, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania, które muszą spełniać inspektorzy
opisane zostały w załączniku nr 1.
Dokumentacja
techniczna wraz z innymi dokumentami dotyczącymi zamówienia dla potrzeba
nadzoru inwestorskiego znajduje się na stronie internetowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/543922
2. Sposób
uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe
informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać telefonicznie pod
numerem tel. 41 315 31 21, 41 315 10 06 wew. 104 lub
e-mailem gmina@checiny.pl. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów
z Wykonawcami jest Monika Obarska.
3.
Termin
wykonania zamówienia:
Przedmiot umowy
należy wykonać w okresie realizacji inwestycji. Za termin początkowy uznaje się
dzień, w którym nastąpi zawarcie umowy z Wykonawcą nadzoru inwestorskiego. Za
termin końcowy realizacji inwestycji uznaje się dzień, w którym wygaśnie
gwarancja udzielona przez Wykonawcę robót budowlanych.
Przewidywany termin
zakończenia robót budowlanych – 9 miesięcy od dnia podpisania umowy na roboty
budowlane.
4.
Opis wymagań
stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania
tego typu opracowań.
5.
Opis sposobu
wyboru oferty najkorzystniejszej: Najniższa cena.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy
składać:
a) Osobiście w zamkniętych kopertach: sekretariat lub
skrzynka podawcza przy Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4,
26-060 Chęciny;
b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w
Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny lub w wersji elektronicznej na adres
e-mail: gmina@checiny.pl;
c) poprzez Platformę Zakupową dostępną na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/checiny;
w terminie do dnia 15.12.2021 r. godz. 12:00 (decyduje data wpływu do
Urzędu).
Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty
cenowej".
7.
Informacja o
terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja
o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie
wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Załączniki:
Załącznik
nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik
nr 2 – Wzór umowy
Załącznik
nr 3 – Formularz oferty cenowej
Załącznik
nr 4 – Oświadczenie RODO – wzór
Załącznik
nr 5 – Oświadczenie kwalifikacji – wzór
Załącznik nr 6 – Wykaz robót – wzór
Announcements