Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 15-11-2021 14:26:00 |
Placing offers : | 19-11-2021 12:24:23 |
Offers opening : | 17-11-2021 08:05:00 |
Procedure: | |
Type: | Service |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie: Modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadów w pomieszczeniu CBŚP wraz z podłączeniem do stanowiska kierowania Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
Adres jednostki:
Centralne Biuro Śledcze Policji Zarząd w Poznaniu
Termin realizacji wykonania usługi do dnia 15. 12. 2021 roku
Wymagane dokumenty składane razem z ofertą:
1. Koncesja MSWiA na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usługi ochrony mienia realizowanego w formie zabezpieczenia
technicznego - wydana na firmę.
2. Zaświadczenie o wpisaniu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego II stopnia co najmniej dwóch pracowników..
Zakres prac:
- dostawa i montaż urządzenia umożliwiającego powiadamianie o alarmach kompaktybilnego z systemem SSWiN zainstalowanym w budynku CBŚP w Poznaniu,
- konfiguracja i zaprogramowanie systemu istniejącego SSWiN wraz z dostarczonym nowym urządzeniem,
- sprawdzenie poprawności działania.
Wymagania Zamawiającego:
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
Termin realizacji zamówienia do 15. 12 2021 roku
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
Płatność – przelew z terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu prawidłowych faktur łącznie z podpisanym protokołem odbioru robót potwierdzających wykonanie wad.
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Osoba do kontaktu: Dorota Kozłowska tel 47 -77- 132-69
2021-11-19 12:24 | Henryka Łuczka | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione z powodu nie doszacowania zamówienia. |
Announcements