Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Modernizacja przepompowni ścieków wraz z dostawą i montażem dwóch zatapialnych pomp przy ul. Borówki 4c w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2021 13:58:00
Składania : 29-10-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Wysokość podatku VAT: 23%

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61/415-87-17

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPU Borówki 4c przepompownia.pdf pdf 743.13 2021-10-25 13:58:00 Postępowanie
CP3127181 SH 257.pdf pdf 531.26 2021-10-25 13:58:00 Przedmiot zamówienia
NP 3127.pdf pdf 977.94 2021-10-25 13:58:00 Przedmiot zamówienia
PFU - Borówki 4c pompownia ścieków aktualizacja.pdf pdf 448.18 2021-10-25 13:58:00 Przedmiot zamówienia
PRZEDMIAR.pdf pdf 127.59 2021-10-25 13:58:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-11-17 10:34 Joanna Antoniewicz Dzień dobry, działając na podstawie OWZ pkt 41 ppkt a) Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia na "Modernizację przepompowni ścieków wraz z dostawą i montażem dwóch zatapialnych pomp przy ul. Borówki 4c w Poznaniu". Zamawiający odrzucił złożoną ofertę na podstawie OWZ pkt 35 ppkt d).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zaprojektowanie i wykonanie robót w zakresie modernizacji przepompowni ścieków wraz z dostawą i montażem dwóch zatapialnych pomp przy ul. Borówki 4c Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót w zakresie modernizacji przepompowni ścieków wraz z dostawą i montażem dwóch zatapialnych pomp przy ul. Borówki 4c w Poznaniu a w szczególności: 1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu technicznego oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu technicznego, a nadto STWiOR, BIOZ, Przedmiar robót oraz kosztorys (opracowania projektowe wykonywane w ramach Umowy), 2)pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, 3)realizacja robót budowlanych na podstawie Dokumentacji wraz z dokonaniem zgłoszenia o zakończeniu robót (a w tym zakresie uzyskanie zaświadczenia o braku wniesienia sprzeciwu przez organ) lub uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zależności od obowiązku wynikającego z decyzji o pozwoleniu na budowę lub z obowiązujących przepisów prawa) oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej.

CP3127181 SH 257.pdf

NP 3127.pdf

PFU - Borówki 4c pom [...].pdf

PRZEDMIAR.pdf

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Inne kryterium (nieobowiązkowe) - - (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 100 dni, w tym: a)30 dni w zakresie wykonania Dokumentacji oraz uzyskania warunków, uzgodnień i pozwoleń licząc od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, iż złożenie Zamawiającemu tej części Dokumentacji powinno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu, b)pełnienia Nadzoru autorskiego – od dnia protokolarnego przekazania terenu robót do dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót, c)w zakresie wykonania robót, oraz sporządzenia Dokumentacji Powykonawczej – 70 dni, licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do końcowego odbioru robót i przekazanie Dokumentacji Powykonawczej winno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 423