Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ – 66/2021 DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, PODKŁĄDÓW HIGIENICZNYCH ORAZ PRZEŚCIERADEŁ NA STÓŁ OPERACYJNY

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 22-10-2021 09:07:00
Składania : 26-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 26-11-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych, podkładów higienicznych oraz prześcieradeł na stół operacyjny do Magazynu Centralnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu, zwanych dalej „wyrobami”.


Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe nr 1.1 – 1.6 stanowiące załączniki do formularza ofertowego.


Cena oferty obejmuje koszt dostawy wyrobów określonych w ust.1 do Magazynu Centralnego Zamawiającego.

Termin ważności oferowanych wyrobów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_66.pdf pdf 3503.21 2021-10-22 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 36.45 2021-10-22 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 -1.6 - formularz asortymentowo cenowy.xlsx xlsx 83.6 2021-10-22 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 183.5 2021-10-22 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 48.5 2021-10-22 09:07:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 22-10-2021).pdf pdf 183.98 2021-10-22 09:07:00 Postępowanie
Informacja nr 1.pdf pdf 550.65 2021-10-29 10:24:58 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 226 2021-10-29 10:24:58 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1 -1.6 - formularz asortymentowo cenowy - Modyfikacja.xlsx xlsx 84.03 2021-10-29 10:24:58 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 684.05 2021-11-05 10:52:00 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 192 2021-11-05 10:52:00 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.doc doc 215.5 2021-11-15 11:00:37 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.pdf pdf 2184.14 2021-11-15 11:00:37 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.pdf pdf 1100.32 2021-11-19 12:08:20 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.doc doc 199 2021-11-19 12:08:20 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 363.15 2021-11-26 10:33:48 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 51 2021-11-26 10:33:48 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 1729.14 2022-01-07 10:42:11 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 125.57 2022-01-07 10:42:11 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru - Pakiet nr 2, 3, 4, 5, 6.pdf pdf 210.22 2022-01-13 09:20:40 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru - Pakiet nr 2, 3, 4, 5, 6.doc doc 134 2022-01-13 09:20:40 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 1705.72 2022-01-26 11:41:19 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 124.95 2022-01-26 11:41:19 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru - Pakiet nr 3.pdf pdf 224.6 2022-02-07 10:54:16 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru - Pakiet nr 3.doc doc 134 2022-02-07 10:54:16 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania - Pakiet nr 3.pdf pdf 577.44 2022-02-14 13:34:59 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania - Pakiet nr 3.docx docx 112.27 2022-02-14 13:34:59 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (opublikowane 11-04-2022).pdf pdf 198.15 2022-04-11 09:16:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-11 09:16 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-02-14 13:34 Jacek Banaszak Wyniki postępowania - Pakiet nr 3

Wyniki postępowania [...].pdf

Wyniki postępowania [...].docx

2022-02-07 10:54 Jacek Banaszak Unieważnienie wyboru - Pakiet nr 3

Unieważnienie wyboru [...].pdf

Unieważnienie wyboru [...].doc

2022-01-26 11:41 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2022-01-13 09:20 Jacek Banaszak Unieważnienie wyboru - Pakiet nr 2, 3, 4, 5, 6

Unieważnienie wyboru [...].pdf

Unieważnienie wyboru [...].doc

2022-01-07 10:42 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2021-11-26 10:33 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-11-26 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, PODKŁĄDÓW HIGIENICZNYCH ORAZ PRZEŚCIERADEŁ NA STÓŁ OPERACYJNY przeznaczył kwotę 1 278 926,10 zł brutto w tym:

Pakiet nr 1 – 19 437,10 zł
Pakiet nr 2 – 120 000,00 zł
Pakiet nr 3 – 712 800,00 zł
Pakiet nr 4 – 27 300,00 zł
Pakiet nr 5 – 111 739,00 zł
Pakiet nr 6 – 287 600,00 zł
2021-11-19 12:08 Jacek Banaszak Informacja nr 4 dla Wykonawców

Informacja nr 4.pdf

Informacja nr 4.doc

2021-11-15 11:00 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3.doc

Informacja nr 3.pdf

2021-11-05 10:52 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2.pdf

Informacja nr 2.doc

2021-10-29 10:24 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.pdf

Informacja nr 1.doc

Załącznik nr 1.1 -1. [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1198