Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ-39/2021 - Serwis techniczny kardiomonitorów i defibrylatorów

Monika Wojciechowska
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2021 13:52:00
Składania : 27-10-2021 09:00:00
Otwarcia : 27-10-2021 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 214 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp. 

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi przeglądów technicznych defibrylatorów i kardiomonitorów zwanych dalej ,,sprzętem medycznym”. Przeglądy techniczne sprzętu medycznego mają odbywać się wg. zaleceń producenta obejmując przegląd urządzenia i ewentualną wymianę zalecanych przez producenta części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w: 1) Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ, 2) Formularzach asortymentowo - cenowych stanowiących Załączniki 1.1 -1.14, 3) Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 8 i 8A do SWZ.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 238.28 2021-10-12 13:52:00 Postępowanie
SWZ_39.pdf pdf 6742.45 2021-10-12 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc doc 76 2021-10-12 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 62.5 2021-10-12 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.doc doc 53 2021-10-12 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego.doc doc 53 2021-10-12 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - wykaz wykonanych usług.doc doc 55.5 2021-10-12 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - wykaz osób.doc doc 49 2021-10-12 13:52:00 Postępowanie
Załączniki 1.1-1.14 do Formularza ofertowego.xlsx xlsx 120.3 2021-10-12 13:52:00 Postępowanie
Informacja nr 1 - Zmiana terminu.doc doc 198 2021-10-20 11:42:32 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 - Zmiana terminu.pdf pdf 1866.3 2021-10-20 11:42:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - Zmiana terminu.pdf pdf 37.2 2021-10-20 11:43:04 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu-sig.pdf pdf 503.3 2021-10-27 10:23:52 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 594.95 2022-02-04 12:00:14 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 60 2022-02-04 12:00:14 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 136.89 2022-03-27 21:43:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-27 21:43 Monika Wojciechowska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-02-04 12:00 Monika Wojciechowska Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].doc

2021-10-27 10:23 Monika Wojciechowska Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-10-27 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający postanawia przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia łączną kwotę brutto 285 674,44 zł w rozbiciu na 7 zadań:

Zadanie nr 1 - 29 635,20 zł
Zadanie nr 2 - 3 623,90 zł
Zadanie nr 3 - 11 301,12 zł
Zadanie nr 4 - 40 780,80 zł
Zadanie nr 5 - 14 616,00 zł
Zadanie nr 6 - 560,00 zł
Zadanie nr 7 - 4 000,00 zł
Zadanie nr 8 - 3 365,28 zł
Zadanie nr 9 - 17 220,00 zł
Zadanie nr 10 - 430,50 zł
Zadanie nr 11 - 1 512,00 zł
Zadanie nr 12 - 1 795,80 zł
Zadanie nr 13 - 102 640,80 zł
Zadanie nr 14 - 6 174,00 zł




2021-10-20 11:43 Monika Wojciechowska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - Zmiana terminu

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-10-20 11:42 Monika Wojciechowska Informacja nr 1 - Zmiana terminu

Informacja nr 1 - Zm [...].doc

Informacja nr 1 - Zm [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 643