Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-10-2021 12:09:00 |
Składania : | 04-10-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-10-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest celem uzyskania ofert na: "Dostawa podchlorynu sodu stabilizowanego w ilości 750 kg w pojemnikach o wadze 35-40 kg"
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do najpóźniej do 08.10.2021r.;
- dodatkowe koszty związane z dostawą uwzględniające m.in. rozładunek z samochodu: po stronie Wykonawcy;
- przedmiot zamówienia musi być dostarczony w pojemnikach zwrotnych;
- Wykonawca musi zapewnić odbiór pustych pojemników po dostarczonym w ramach zamówienia podchlorynie sodu stabilizowanego i wkalkulować go w cenę ofertową. Szczegóły dot. odbioru pustych pojemników będą uzgadniane telefonicznie lub drogą mailową między Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności odbioru pustych pojemników;
- przedmiot zamówienia musi posiadać atest PZH dla wody do spożycia;
- Wykonawca musi posiadać dla przedmiotu zamówienia Decyzję –pozwolenie na obrót produktem biobójczym – zastosowanie do dezynfekcji wody przeznaczonej do spożycia;
- przedmiot zamówienia musi posiadać termin przydatności/okres ważności min. do 10.03.2022r.;
- zawartość aktywnego chloru w produkcie minimum 150 g/l.
Zamawiający będzie wymagał przedłożenia wszelkich niezbędnych dokumentów dla przedmiotu zamówienia jedynie od wybranego wykonawcy.
Klauzula informacyjna RODO udostępniona została pod adresem: klauzula-informacyjna-dla-oferentow-platformy-zakupowej.pdf (prowod.pl)
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty