Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IBD-III.271.49.2021.KG Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pn.: „Projekt i budowa Placu Zabaw w Podpolichnie”

Deadlines:
Published : 29-09-2021 12:51:00
Placing offers : 06-10-2021 12:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

 

Gmina Chęciny

Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach

26-060 Chęciny, PI. 2 Czerwca 4 www.checiny.pl

Referat Inwestycji Drogownictwa i Budownictwa

tel. 41-315-10-06, fax 41-315-10-85 e-mail: gmina@checiny.pl

 

 

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:

„Projekt i budowa Placu Zabaw w Podpolichnie”

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

1.    Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawów zabawowych, urządzeń zabawowych oraz wyposażenia uzupełniającego: stojak na rowery, kosz na śmieci, tablica informacyjna dwustronna na działce nr ewid. 441 obręb 0009 w miejscowości Podpolichno, gm. Chęciny, zgodnie z projektem wykonanym przez firmę: „K&K” Projekt Architektura Wnętrz Monika Kasprowicz.

 

W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się realizację następujących zadań:

-        oczyszczenie terenu przeznaczonego pod plac zabaw, wykonanie podłoża z piasku oraz bezpiecznej nawierzchni z trawy w wyznaczonych strefach funkcjonalnych,

-        dostawa i montaż elementów zabawowych, urządzeń siłowni zewnętrznych, urządzeń komunalnych posiadających certyfikaty i aprobaty techniczne:

-        huśtawka podwójna metalowa                                                   1 szt.

-        karuzela tarczowa trójramienna                                                 1 szt.

-        bujak na sprężynie metalowej Konik                                          1 szt.

-        bujak na sprężynie metalowej Auto                                            1 szt.

-        piaskownica na planie kwadratu o boku ok 3m.                        1 szt.

-        zestaw nr 5 w wersji METAL- HDPE                                         1 szt.

-        orbitrek                                                                                        1 szt.

-        wioślarz                                                                                       1 szt.

-        stojak na 6 rowerów                                                                   1 szt.

-        kosze na śmieci                                                                          2 szt.

-        tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw/siłowni         1 szt.

 

UWAGA

Dokumentacja projektowa zawiera inne elementy zagospodarowania terenu, które nie są uwzględniane w niniejszym zapytaniu tj. altana drewniana, ogrodzenie, powierzchnia utwardzona, ławki z oparciem, pas zieleni izolującej z krzewów iglastych.

 

2.    Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, PI. 2 Czerwca 4, pok. nr 104 lub telefonicznie pod numerem  tel. 41 31 53 121. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Kinga Gogół.

 

3.    Termin wykonania zamówienia:

Wymagany /pożądany termin realizacji zamówienia: miesiąc od dnia zawarcia umowy

 

4.    Opis wymagań stawianych wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)    posiadają wymagane kompetencje do wykonania zamówienia;

2)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

5.    Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

Kryterium wyboru oferty stanowi:

1)    cena: 70%

2)    ocena estetyki i funkcjonalności: 30 %

W ramach kryterium "ocena estetyki i funkcjonalności" oceniane będą załączone do oferty foldery, karty katalogowe lub zdjęcia elementów zamawianych urządzeń zabawowych, walory artystyczne i estetyczne urządzeń, ich kolorystykę, naturalność przedstawionych  postaci i przedmiotów oraz dokładność w przedstawieniu szczegółów (od 0 do 30 punktów)

a) funkcjonalność,  (0-15 punktów)

b) ogólne wrażenie estetyczne i kolorystyka. (0-15 punktów)

 

6.    Termin i miejsce składania ofert

1)    Miejsce: Wymagane dokumenty należy składać :

a)    osobiście w zamkniętych kopertach: skrzynka podawcza/ sekretariat w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,

b)    przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny lub w wersji elektronicznej na adres e-mail: gmina@checiny.pl z dopiskiem: Dotyczy oferty w postępowaniu: „Projekt i budowa Placu Zabaw w Podpolichnie”,

c)    Poprzez Platformę Zakupową dostępna na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/checiny.

2)    Termin dostarczenia ofert: do dnia 6 września 2021 roku  do godz. 12.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej" ( załącznik nr 1).

Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.

Do oferty należy dołączyć karty katalogowe proponowanego wyposażenia wraz z kolorystyką i widokiem urządzeń (zgodnie z projektem)

 

7.    Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

 

8.    Załączniki

1.    Zał. nr 1- Formularz oferty cenowej

2.    Zał. nr 2- Wzór umowy na roboty budowlane

3.    Zał. nr 3- Dokumentacja projektowa- dotycząca wskazanej powyżej części realizacji zadania;

 

UWAGA!

Załączone do opisu przedmiotu zamówienia: przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek:

 - określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń ,

 - oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.

Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania innych potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty.

Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania.

Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne).

Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami oraz świadectwami dopuszczenia do stosowania.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 2 _ wzór umowy.pdf pdf 15973.3 2021-09-29 12:53:08 Proceeding
Zaproszenie do składania ofert.pdf pdf 1037.65 2021-09-29 12:53:08 Proceeding
BIOZ.pdf pdf 151.56 2021-09-29 12:54:06 Proceeding
PB_Opis_zagospodarowania.pdf pdf 1631.57 2021-09-29 12:54:06 Proceeding
PB_ZAT-01.pdf pdf 3003.06 2021-09-29 12:54:06 Proceeding
Przedmiar.pdf pdf 145.12 2021-09-29 12:54:06 Proceeding
SST.pdf pdf 287.07 2021-09-29 12:54:06 Proceeding
Załącznik nr 1- formularz ofertowy.docx docx 30.32 2021-09-29 12:55:10 Criterion
Załącznik nr 1- formularz ofertowy.pdf pdf 462.87 2021-09-29 12:55:10 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Roboty budowlane Dostawa i montaż zestawów zabawowych, urządzeń zabawowych oraz wyposażenia uzupełniającego: stojak na rowery, kosz na śmieci, tablica informacyjna dwustronna 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 70% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1- form [...].docx

Załącznik nr 1- form [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Ocena estetyki i funkcjonalności 30% Oceniane będą załączone do ofert foldery, karty katalogowe walory artystyczne urządzeń: funkcjonalność oraz ogólne wrażenie estetyczne i kolorystyka Attachment required (0)
3 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji - Jeden miesiąc od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 416