Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-3225/2021 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2021 10:47:00
Składania : 16-09-2021 09:30:00
Otwarcia : 16-09-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_3225-21.pdf pdf 352.54 2021-09-06 10:47:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia [SWZ]_3225-21.pdf pdf 678.08 2021-09-06 10:47:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ_3225-21.zip zip 1505.86 2021-09-06 10:47:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert_3225-21.pdf pdf 258.44 2021-09-16 13:56:08 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze ofert_3225-21.pdf pdf 245.86 2021-11-04 14:50:29 Publiczna wiadomość
Unieważnienie_3225-21.pdf pdf 280.61 2021-11-04 14:51:26 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku_unieważnienie.pdf pdf 181.09 2021-11-10 14:22:37 Publiczna wiadomość
Unieważnienie_Zad. 11, 12, 14_3225-21.pdf pdf 255.7 2021-11-17 12:03:55 Publiczna wiadomość
Unieważnienie_Zad. 6_3225-21.pdf pdf 245.28 2021-11-19 08:11:42 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku_01.12.2021.pdf pdf 156.48 2021-12-01 13:57:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-01 13:57 Maciej Młynarczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania - dotyczy Zadań częściowych nr 6, 11, 12, 13, 14, 15

Ogłoszenie o wyniku_ [...].pdf

2021-11-19 08:11 Maciej Młynarczyk WYNIKI - Unieważnienie postępowania w Zadaniu częściowym nr 6.

Unieważnienie_Zad. 6 [...].pdf

2021-11-17 12:03 Maciej Młynarczyk WYNIKI - Unieważnienie postępowania w Zadaniach częściowych nr 11, 12 i 14 w związku z uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy.

Unieważnienie_Zad. 1 [...].pdf

2021-11-10 14:22 Maciej Młynarczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania dotyczące Unieważnienia Zadań częściowych nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9 i 10

Ogłoszenie o wyniku_ [...].pdf

2021-11-04 14:51 Maciej Młynarczyk WYNIKI - Unieważnienie postępowania w Zadaniach częściowych nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9 i 10.

Unieważnienie_3225-2 [...].pdf

2021-11-04 14:50 Maciej Młynarczyk WYNIKI - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert w Zadaniach częściowych nr 6, 11, 12, 13, 14 i 15.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-09-16 13:56 Maciej Młynarczyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-09-07 08:29 Maciej Młynarczyk Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) - Zamawiający udostępnia informację, o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Zadanie nr 1 - 7 236,50 zł
Zadanie nr 2 - 4 305,00 zł
Zadanie nr 3 - 692,67 zł
Zadanie nr 4 - 799,50 zł
Zadanie nr 5 - 602,70 zł
Zadanie nr 6 - 15 000,00 zł
Zadanie nr 7 - 2 600,00 zł
Zadanie nr 8 - 4 674,00 zł
Zadanie nr 9 - 28 800,00 zł
Zadanie nr 10 - 5 100,00 zł
Zadanie nr 11 - 6 150,00 zł
Zadanie nr 12 - 1 230,00 zł
Zadanie nr 13 - 36 900,00 zł
Zadanie nr 14 - 602,70 zł
Zadanie nr 15 - 38 376,00 zł
Łączna kwota przeznaczona na sfinansowanie tego zamówienia (w całości, wszystkie zadania częściowe) to 153 069,07 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 998