Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR.2714.13.2021.JP Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) wraz z oszacowaniem kosztów dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków w gminie Bierutów.

Joanna Płóciennik IR
Urząd Miejski w Bierutowie
Termin:
Zamieszczenia : 30-08-2021 13:23:00
Składania : 08-09-2021 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 71 314 62 51 wew. 22

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ.doc doc 93 2021-08-30 13:23:00 Postępowanie
OPZ.pdf pdf 412.88 2021-08-30 13:23:00 Postępowanie
projekt umowy.pdf pdf 1443.5 2021-08-30 13:23:00 Postępowanie
Kopia 500763-protocol.pdf pdf 821.12 2021-09-13 15:10:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-13 15:10 Joanna Płóciennik IR Bardzo dziękujemy za złożenie oferty. Zamawiający – Miasto i Gmina Bierutów informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W załączeniu protokół z postępowanie. Pozdrawiam serdecznie Joanna Płóciennik

Kopia 500763-protoco [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) wraz z oszacowaniem kosztów dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków w gminie Bierutów. 1.Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) wraz z oszacowaniem kosztów dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków w gminie Bierutów. 2.Przedmiotowe zadanie inwestycyjne przewidziane jest do realizacji w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, o którym mowa w art. 103 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.). 3.Celem kontraktu jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów, gmina Bierutów, która umożliwi osiąganie parametrów ścieków oczyszczonych i parametrów osadów ściekowych spełniających aktualnie obowiązujące przepisy prawne. 4.Istniejąca oczyszczalnia ścieków w Bierutowie znajduje się w złym stanie technicznym wymaga pilnie modernizacji poprzez rozbudowę i zakup nowych urządzeń. Oczyszczalnia należy do aglomeracji " ściekowej" wrocławskiej jej wydajność wynosi 2000m3 na dobę. 5.Założenia do projektowania: 1)zakup nowej prasy osadów, (szt.1) oraz adaptacja istniejącego pomieszczenia pod prasę, obecna prasa jest mało wydajna i wyeksploatowana, co powoduje zwiększoną masę osadu, a zatem zwiększenie kosztów utylizacji osadu, 2)zakup nowej stacji zlewnej wraz z sitem i kratą, (szt.1), obecna zlewnia nie posiada urządzeń pomiarowych do monitorowania jakości dowożonych ścieków oraz odpowiedniego oczyszczenia z nieczystości stałych poprzez kratę, 3)rozbudowa istniejącej przepompowni o ruchomą kratę lub rozdrabniacz wraz z wymianą istniejących pomp (2szt.) oraz modernizacja sterowania przepompownią poprzez drogę radiową lub kablową. Obecnie zainstalowane dwie pompy są wyeksploatowane i mało wydajne, co powoduje spiętrzanie ścieków w sieci kanalizacji głównej. Należy zamontować również trzecią pompę – awaryjną. Wymiana istniejących pomp oraz modernizacja sterowania przepompownią poprzez drogę radiową lub kablową rozwiąże problem z ciągłymi awariami pomp i ich sterowaniem, 4)adaptacja istniejącego pomieszczenia pod laboratorium chemiczne do wykonywania analiz ścieków oraz zaopatrzenie laboratorium w niezbędne wyposażenie. Obecnie oczyszczalnia ścieków w Bierutowie nie posiada laboratorium, które umożliwiałoby wykonywanie analiz na miejscu, 5)modernizacja zlewni ścieków dowożonych polegająca na wykonaniu przepompowni ze zbiornika ścieków dowożonych wraz z pompą zatapialną na prowadnicach i podłączeniu rurociągu do kolektora głównego doprowadzającego ścieki surowe do czyszczalni, 6)modernizacja komory natlenionej. 6.Zakres zamówienia: 1)Koncepcja modernizacji oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów, która powinna zawierać: a)weryfikację obecnej wydajności, b)analizę wariantową, c)wstępną analizę nakładów inwestycyjnych i eksploatacyjnych. Koncepcja po ostatecznym wyborze kierunku działań przez Zamawiającego, będzie stanowić materiał do wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU). Wybrany Wykonawca przedstawi wstępną koncepcję w ciągu 14 dni od podpisania umowy w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Po przekazaniu uwag przez Zamawiającego Wykonawca przekaże uzupełnioną koncepcję w terminie 7 dni. 2)Program Funkcjonalno — Użytkowy należy opracować zgodnie z instrukcją zawartą w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 3)Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania na podstawie PFU zbiorczego zestawienia kosztów planowanej inwestycji zgodnie z instrukcjami zawartymi w rozporządzeniu ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno — Użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389), a w razie potrzeby zobowiązuje się również do aktualizacji szacunkowego zestawienia kosztów w okresie do 3 lat od odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Program Funkcjonalno-Użytkowy zawierający rozwiązania przyjęte w Koncepcji PFU wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów. Wykonawca wykona w ciągu 30 dni po zatwierdzeniu koncepcji przez Zamawiającego. 4)Wykonawca przygotuje Kartę informacyjna przedsięwzięcia (KIP), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.). Kartę informacyjną przedsięwzięcia Wykonawca przygotuje w terminie 14 dni po zatwierdzeniu koncepcji przez Zamawiającego. 5)Jeżeli będzie wymagany raport oddziaływania inwestycji na środowisko wykonawca dokona odrębnej wyceny. 6)Wykonawca zapewni kontakt oraz współpracę z pracownikami Zamawiającego z zakresu przygotowanego Programu Funkcjonalno — Użytkowego, a także umożliwi współprace z wykonawcą projektu i robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PFU Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU), a także na wniosek Zamawiającego – wyjaśnienie w sposób szczegółowy i wyczerpujący wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w PFU oraz rozważenie możliwości zastosowania zamiennych materiałów/technologii robót. 7)Wykonawca zapewni współpracę z Zamawiającym z zakresu przygotowanego Programu Funkcjonalno — Użytkowego przez cały okres trwania naboru wniosków o dofinansowanie oraz w okresie trwałości projektu dla danego programu jeśli Zamawiający będzie starał się uzyskać dofinansowanie. 8)Opracowany program Funkcjonalno — Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia czynności przetargowej w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w metodzie „zaprojektuj i wybuduj”. 9)Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego udzielania Zamawiającemu wyjaśnień odnośnie PFU objętej przedmiotem niniejszej umowy – na etapie organizowania przetargu na wybór Wykonawcy oraz w trakcie trwania procedury przetargowej, tzn. udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców — dotyczących PFU wykonanego w ramach niniejszej umowy przez Wykonawcę – nie później niż w terminie 3 dni roboczych od przekazania ich Wykonawcy, chyba że niezbędne będzie szybsze udzielenie odpowiedzi, co Zamawiający wskaże Wykonawcy, przy czym czas na udzielenie odpowiedzi w takim przypadku nie może być dłuższy niż 24 godziny. 10)Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych dla prawidłowego i zgodnego z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy (jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek). 11)Wykonawca winien uzyskać akceptację Zamawiającego na uzgodnienia, zatwierdzenia, wymagane decyzje, w szczególności decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia (jeśli będzie wymagana), pozwolenia, a w szczególności pozwolenie wodnoprawne (jeśli będzie wymagane). 12)Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do dokumentacji, o której mowa powyżej, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062), w tym także prawo do zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich z chwilą zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. 13)Dane oraz pozostałe informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie. 14)Koncepcja, Program Funkcjonalno — Użytkowy oraz Zbiorcze Zestawienie Kosztów a także KIP powinny zostać przekazane Zamawiającemu na nośniku elektronicznym (płyta CD) w formacie PDF oraz edytowalnej DOC/EXCEL oraz w wersji papierowej oprawionej do formatu A4 w 3 egz. 15)Modernizacja odbywać się będzie na obiekcie czynnym, wszystkie roboty powinny być tak zaplanowane aby zachowana była ciągłość pracy. 16)UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego Terenu Budowy. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłaszania w formie e-maila na adres maciej.rebielak@bierutow.pl, nazwisk osób które wezmą udział w wizji lokalnej. Terminy wizji będą ustalane na wniosek wykonawcy po uzgodnieniu terminu z zarządcą obiektu. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania i oddania Zamawiającemu przedmiotu umowy ustala się na dzień 15 grudnia 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 4411