Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 02:21:01
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 499513
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 499513 : TP-U/3/2021 Usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Anna Wandzik
  • Organizacja
    Muzeum Górnośląskie w Bytomiu
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2021-08-24 14:10:00
  • Składania
    2021-09-01 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2021-09-01 11:00:00
  • Tryb
    PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym. 

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 112.59
2021-08-24 14:10:00
Postępowanie
SWZ inwestor zastepczy.pdf pdf 1301.43
2021-08-24 14:10:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ.docx docx 16.38
2021-08-24 14:10:00
Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ.docx docx 16.45
2021-08-24 14:10:00
Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ.docx docx 15.95
2021-08-24 14:10:00
Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ.docx docx 16.28
2021-08-24 14:10:00
Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ.docx docx 15.33
2021-08-24 14:10:00
Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ.docx docx 17.67
2021-08-24 14:10:00
Postępowanie
odpowiedzi.pdf pdf 49.59
2021-08-26 14:15:45
Publiczna wiadomość
odpowiedź nr 2.pdf pdf 42.52
2021-08-27 13:15:47
Publiczna wiadomość
odpowiedź nr 3.pdf pdf 76.97
2021-08-30 14:11:18
Publiczna wiadomość
info z otwarcia inwestor.pdf pdf 37.45
2021-09-01 12:46:17
Publiczna wiadomość
wybór oferty .pdf pdf 41.1
2021-09-09 15:13:53
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2021-09-09 15:13:53
Anna Wandzik Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, postępując zgodnie z art. 253 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na w/w usługi wybrano ofertę Wykonawcy

Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak
ul. 1 Maja 83
41-706 Ruda Śląska

W kryterium ceny oferta uzyskała 50 pkt
W kryterium okresu gwarancji uzyskała 20 pkt
W kryterium doświadczenia zespołu uzyskała 30 pkt
Łącznie oferta uzyskała 100 pkt.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia (art. 239 ust. 1).
Uzasadnienie faktyczne:
Wybrano ofertę ważną, spełniającą wymagania Zamawiającego, niepodlegającą odrzuceniu, która otrzymała więcej punktów łącznie we wszystkich kryteriach.

Załączniki

  • wybór oferty .pdf
2021-09-01 12:46:17
Anna Wandzik Informacja z otwarcia ofert
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przekazuje poniżej informację z otwarcia ofert.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty:
Oferta nr 1
Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne sp. z o.o.
ul. Lecznicza 7
47-400 Racibórz

cena ofertowa netto: 129 186,99 zł
cena ofertowa brutto: 158 900,00 zł

Oferta nr 2
Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak
ul. 1 Maja 83
41-706 Ruda Śląska

cena ofertowa netto: 77 235,77 zł
cena ofertowa brutto: 95 000,00 zł

Załączniki

  • info z otwarcia inwe [...].pdf
2021-09-01 10:00:00
Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 160 000 zł brutto na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
2021-08-30 14:11:17
Anna Wandzik Odpowiedź na pytania dot. SWZ

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
na usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Zamawiający działając w oparciu o art. 284 Pzp, informuje, iż w dniu 30.08.2021 r. wpłynęły zapytania od Wykonawców do Specyfikacji Warunków Zamówienia dot. w/w procedury, o następującej o treści:

W nawiązaniu do ogłoszonego postępowania przetargowego jak w temacie oraz do informacji wynikających z pytań i odpowiedzi przesłanych przez oferentów i Zamawiającego można wywnioskować, że inwestor – Muzeum Górnośląskie w Bytomiu posiada tylko zalecenia p.poż oraz chęć termomodernizacji obiektu na co otrzymała dotację finansową. Mając na względzie termin realizacji zadania tj 30 listopada 2022r pragnę zauważyć, że przyjęty termin jest za krótki na sporządzenie dokumentacji projektowej, kosztorysów inwestorskich, zatwierdzenie dokumentacji przez odpowiednie instytucje i rzeczoznawców p.poż, przeprowadzenie postępowania przetargowego z wyborem wykonawcy oraz przeprowadzenie całego procesu budowlanego z rozliczeniem inwestycji przed instytucją dofinansującą projekt.
Dlatego pragniemy zadać pytania czy Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia zadania, skoro brak projektów to czy będą niezbędne osoby posiadające uprawnienia projektowe w poszczególnych branżach oraz czy są niezbędne osoby z doświadczeniem rozliczeń inwestycji przed instytucjami dofinansującymi (nie mylić rozliczenia budowy z Wykonawcą robót).

Odpowiedzi Zamawiającego na powyższe pytanie jest następujące:

- Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zmiany terminu zakończenia zadania.
Załączniku nr 3 do SWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis inwestycji w tym części zadania dot. systemu oddymiania klatki schodowej oraz dokumentacji potrzebnej do zrealizowania zadania i jej dostarczenia przez Zamawiającego.
- Zamawiający nie wymaga aby dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedur przetargowych i realizacji robót (w tym kosztorysy, przedmiary i STWiOR) wykonywane były przez osoby posiadające uprawnienia projektowe.
- Zgodnie z zapisami SWZ Zamawiający wymaga aby Specjalista ds. rozliczeń finansowych posiadał doświadczenie w rozliczaniu inwestycji budowlanych, (od rozpoczęcia do jej ukończenia) o wartości robót min. 1,5 mln PLN. Nie rozdziela się doświadczenia przy rozliczaniu inwestycji przed instytucjami dofinansowującymi od doświadczenia przy rozliczaniu inwestycji przed Inwestorem głównym lub z Wykonawcą.
Wyłoniony Wykonawca w ramach zawartej umowy wykonywać będzie zarówno rozliczenia z Wykonawcami jak i z Zamawiającym i instytucją finansującą.

Załączniki

  • odpowiedź nr 3.pdf
2021-08-27 13:15:47
Anna Wandzik Odpowiedź na pytania dot. SWZ

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
na usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”


Zamawiający działając w oparciu o art. 284 Pzp, informuje, iż w dniu 26.08.2021 r. wpłynęły zapytania od Wykonawców do Specyfikacji Warunków Zamówienia dot. w/w procedury, o następującej o treści:

W części B Instrukcji dla składających ofertę w rozdziale 1 pkt. 4 ust.2) a) Zamawiający zapisał skład osobowy, który Wykonawca musi posiadać. Prosimy o wyjaśnienie czy Kierownik koordynator zespołu posiadający uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń może jednocześnie pełnić rolę, Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych. Prosimy również o odpowiedź czy Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww funkcji.

Odpowiedź Zamawiającego na powyższe pytanie jest następujące:

Tak, Koordynator zespołu może również pełnić funkcję inspektora nadzoru, pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji.

Załączniki

  • odpowiedź nr 2.pdf
2021-08-26 14:15:45
Anna Wandzik Odpowiedź na pytania oraz zmiana treści SWZ

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
na usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”


Zamawiający działając w oparciu o art. 284 Pzp, informuje, iż w dniu 25.08.2021 r. wpłynęły zapytania od Wykonawców do Specyfikacji Warunków Zamówienia dot. w/w procedury, o następującej o treści:

1. Proszę o informację czy w § 6 ust.1 pkt.b projektu umowy - załacznik nr 2 do SWZ wkradł się błąd pisarski ponieważ : 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy ma być wystawiona faktura do dnia 30.06.2021r?
2. Do obowiązków Inwestora Zastępczego należy opracowanie kosztorysów inwestorskich oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru robót. Prosimy o informację czy Zamawiający posiada dla tego zadania dokumentację budowlano-wykonawczą.

Odpowiedzi Zamawiającego na powyższe pytania są następujące:

Odpowiedź na pytanie nr 1.
Tak wkradł się błąd pisarski. Chodzi oczywiście o datę 30.06.2022 r.

Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający nie posiada żadnych z w/w dokumentów.

Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 Pzp, Zamawiający zmienia treść SWZ w następujący sposób:
W załączniku nr 2 do SWZ Projekt umowy zmianie ulega zapis § 6 ust.1 pkt. b, który otrzymuje brzmienie:
“b) 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy - faktura wystawiona do dnia 30.06.2022 r.”

Załączniki

  • odpowiedzi.pdf
2021-08-26 14:05:41
Anna Wandzik Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
909
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt