Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-1086/2021-II Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 12-08-2021 16:46:00
Składania : 20-08-2021 09:30:00
Otwarcia : 20-08-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_1086-21-II.pdf pdf 278.85 2021-08-12 16:46:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA_1086-21-II.pdf pdf 390.41 2021-08-12 16:46:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia [SWZ]_1086-21-II.pdf pdf 748.82 2021-08-12 16:46:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ_1086-21-II.zip zip 6119.93 2021-08-12 16:46:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert_1086-21-II.pdf pdf 325.33 2021-08-20 11:43:26 Publiczna wiadomość
WYNIKI_Zad. 2, 8, 10, 12_1086-21-II.pdf pdf 323.24 2021-09-08 15:24:49 Publiczna wiadomość
WYNIKI_Zad. 1, 9_1086-21-II.pdf pdf 338.34 2021-09-08 15:24:49 Publiczna wiadomość
Unieważ_Zad. 3, 4, 5, 6,7, 11_1086-21-II.pdf pdf 263.33 2021-09-08 15:33:53 Publiczna wiadomość
KOREKTA_WYNIKI_Zad. 8_1086-21-II.pdf pdf 309.97 2021-09-15 17:40:35 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku_1086-21-II.pdf pdf 259.27 2021-09-21 10:33:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-21 10:33 Maciej Młynarczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania - zakończenie postępowania.

Ogłoszenie o wyniku_ [...].pdf

2021-09-15 17:40 Maciej Młynarczyk Korekta Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu częściowym nr 8

KOREKTA_WYNIKI_Zad. [...].pdf

2021-09-08 15:33 Maciej Młynarczyk Unieważnienie postępowania w Zadaniach częściowych nr 3, 4, 5, 6, 7 i 11

Unieważ_Zad. 3, 4, 5 [...].pdf

2021-09-08 15:24 Maciej Młynarczyk WYNIKI - Zawiadomienie o wyborze ofert najkorzystniejszych w Zadaniach częściowych nr 1 i 9 oraz 2, 8, 10 i 12

WYNIKI_Zad. 2, 8, 10 [...].pdf

WYNIKI_Zad. 1, 9_108 [...].pdf

2021-08-20 11:43 Maciej Młynarczyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-13 14:20 Maciej Młynarczyk Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) - Zamawiający udostępnia informację, o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Zadanie nr 1 - 42 000,00 zł
Zadanie nr 2 - 49 000,00 zł
Zadanie nr 3 - 56 500,00 zł
Zadanie nr 4 - 9 900,00 zł
Zadanie nr 5 - 5 200,00 zł
Zadanie nr 6 - 5 700,00 zł
Zadanie nr 7 - 2 600,00 zł
Zadanie nr 8 - 12 500,00 zł
Zadanie nr 9 - 2 500,00 zł
Zadanie nr 10 - 119 783,45 zł
Zadanie nr 11 - 6 475,85 zł
Zadanie nr 12 - 24 000,00 zł
Łączna kwota przeznaczona na sfinansowanie tego zamówienia (w całości, wszystkie zadania częściowe) to 336 159,30 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 551