Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 13/2021 Dostawa mebli do trzech stref studenta na Wydziale Nawigacyjnym UMG

Logistyka Uniwersytet Morski
Uniwersytet Morski w Gdyni Department: Zespól ds. Logistyki
Deadlines:
Published : 23-07-2021 12:35:00
Placing offers : 02-08-2021 07:46:04
Offers opening : 29-07-2021 10:05:00
Procedure:
Type: Supply

Requirements and specifications

W imieniu Uniwersytetu Morskiego w Gdyni informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców  i zapraszamy do składania ofert na wykonanie dostawę i montaż mebli  do trzech stref studenta powstających  w budynku Wydziału Nawigacyjnego UMG przy Al. Jana Pawła II  3.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 W przypadku pytań:  technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" 

Przedmiot zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli w ilościach i rozmiarach opisanych w załączonej dokumentacji technicznej. 

Meble przeznaczone do zamontowania w nowopowstających tzw. strefach studenta zlokalizowanych we wnękach przy korytarzach na Uniwersytecie Morskim w Gdyni. Wydział Nawigacyjny. Planowane jest wykonanie 3 stref:


Strefa 1- wnęka przed wejściem do Auli, zlokalizowana na holu głównym Wydziału Nawigacyjnego (Stan istniejący i wizualizacja projektu mebli w załączeniu) 

We wnęce znajdują się istniejące meble, należy wycenić wykonanie nowych mebli ewentualnie zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania istniejącej zabudowy przy czym w sposób estetyczny należałoby okleić widoczne elementy płyty meblowej kolorem taki, jak podany w opisie. 

Elementy meblowe w strefie 1:

1. Sofa narożna w kształcie U  - ilość 1szt.

2. Stolik na met. stelażu o wym.40x40xh60 cm – ilość 3szt


Strefa 2 - wnęka przy wejściu do Planetarium Wydziału Nawigacyjnego (Stan istniejący i wizualizacja projektu mebli w załączeniu) 

Elementy meblowe w strefie 2:

3. Sofa prosta z donicą dł. 320 cm  - ilość 1szt.

4. Puf pojedynczy o wym.40x40xh45+8 cm  Ilość 3szt.

5. Zestaw stolików : Stolik na met. stelażu o wym.30x30xh60 cm. Ilość 1szt., Stolik na met. stelażu o wym.60x30xh70 cm. Ilość 1szt., Stolik na met. stelażu o wym.30x30xh60 cm -  Ilość 1szt.


Strefa 3 - wnęka przy audytorium maximum w podpiwniczonym korytarzu

6.  Sofa duża o dł.260 cm  Ilość 1 szt.

7.  Sofa mała o dł.120 cm  Ilość 1szt.

8.  Stolik na met. stelażu o wym.75x50xh60 cm -  Ilość 2szt.

9.   Puf pojedynczy o wym.40x40xh45+8 cm  Ilość 1szt.

10.  Puf podwójny  o wym.120x40xh45+8cm –Ilość 1szt.


Przewidziany termin realizacji do 17.09.2021r.

Informacje ogólne 

  1. Dostarczone meble do Zamawiającego muszą być wykonane z najwyższą starannością. 
  2. Dostarczone meble do Zamawiającego muszą być wstawione i zamontowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 
  3. Meble dostarczone zostaną do miejsca montażu transportem własnym Wykonawcy. 
  4. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu transportem własnym opakowań po dostarczonych meblach. 
  5. Zastosowane materiały powinny odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 
  6. Na materiały użyte do wykonania zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa.


Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli  w/g załączonych  projektów.




Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Umowa _wzor.doc doc 126 2021-07-23 12:35:00 Proceeding
strefa1_wiz_3.jpg jpg 278.47 2021-07-23 12:35:00 Proceeding
strefa2_wiz1.jpg jpg 525.84 2021-07-23 12:35:00 Proceeding
strefa3_wizualizacja.jpg jpg 259.6 2021-07-23 12:35:00 Proceeding
strefa1.jpeg jpeg 232.76 2021-07-23 12:35:00 Proceeding
strefa2.jpeg jpeg 48.66 2021-07-23 12:35:00 Proceeding
strefa3.jpeg jpeg 193.19 2021-07-23 12:35:00 Proceeding
4.STREFA2_pufy .docx docx 178.67 2021-07-23 12:35:00 Subject of the order
2.STREFA1_stolik.docx docx 102.21 2021-07-23 12:35:00 Subject of the order
5.STREFA2_stoliki.docx docx 283.47 2021-07-23 12:35:00 Subject of the order
8.STREFA3_stolik.docx docx 140.16 2021-07-23 12:35:00 Subject of the order
9.STREFA3_puf .docx docx 178.75 2021-07-23 12:35:00 Subject of the order
10.STREFA3_puf_duzy.docx docx 231.99 2021-07-23 12:35:00 Subject of the order
1.STREFA1_sofa_naroznaU.docx docx 741.06 2021-07-23 12:35:00 Subject of the order
3.STREFA2_sofa_prosts_z_donica .docx docx 1168.37 2021-07-23 12:35:00 Subject of the order
6.STREFA3_sofa_duza.docx docx 943.22 2021-07-23 12:35:00 Subject of the order
7.STREFA3_sofa_mala.docx docx 604.44 2021-07-23 12:35:00 Subject of the order

Announcements

2021-08-02 07:46 Logistyka Uniwersytet Morski Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: brak złożonych ofert

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Strefa 1 - sofa narożna w kształcie U wg. projektu

1.STREFA1_sofa_naroz [...].docx

1 pc. - (0)
2 Strefa 1 - stolik kawowy wg. projektu

2.STREFA1_stolik.doc [...].docx

3 pc. - (0)
3 Strefa 2 - sofa prosta z donicą wg. projektu

3.STREFA2_sofa_prost [...].docx

1 pc. - (0)
4 Strefa 2 - pufy wg. projektu

4.STREFA2_pufy .docx

3 pc. - (0)
5 Strefa 2 - zestaw 3szt. stolików kawowych wg. projektu

5.STREFA2_stoliki.do [...].docx

1 set - (0)
6 Strefa 3 - sofa duża wg. projektu

6.STREFA3_sofa_duza. [...].docx

1 pc. - (0)
7 Strefa 3 - sofa mała wg. projektu

7.STREFA3_sofa_mala. [...].docx

1 pc. - (0)
8 Strefa 3 - stolik wg. projektu

8.STREFA3_stolik.doc [...].docx

2 pc. - (0)
9 Strefa 3 - puf wg. projektu

9.STREFA3_puf .docx

1 pc. - (0)
10 Strefa 3 - puf duzy wg. projektu

10.STREFA3_puf_duzy. [...].docx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić wpisując "TAK". (0)
3 Koszt dostawy - Koszt dostawy oraz wniesienie i montaż po stronie dostawcy, proszę potwierdzić wpisując "TAK". (0)
4 Termin realizacji - Do 10 dni roboczych od złożenia zamówienia, proszę potwierdzić wpisując "TAK". (0)
5 Gwarancja - min. 24 miesięcy, proszę potwierdzić wpisując "TAK". (0)
(0)

The number of page views: 498