Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-768/2021-II Zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 30-06-2021 15:49:00
Składania : 12-07-2021 09:30:00
Otwarcia : 12-07-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_768-21-II.pdf pdf 157.86 2021-06-30 15:49:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia [SWZ]_768-21-II.pdf pdf 637.68 2021-06-30 15:49:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ_768-21-II.zip zip 1146.23 2021-06-30 15:49:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ_768-21-II.pdf pdf 310.83 2021-07-05 07:25:32 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ II_768-21-II.pdf pdf 311.2 2021-07-07 20:48:12 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_768-21-II.pdf pdf 286.59 2021-07-12 12:54:26 Publiczna wiadomość
Unieważ_Zad. 2_768-21-II.pdf pdf 265.82 2021-08-18 16:27:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku dla Zadania nr 2_768-21-II.pdf pdf 64.42 2021-08-18 16:27:32 Publiczna wiadomość
WYNIKI_Zad. 3_768-21-II.pdf pdf 273.68 2021-09-06 16:50:40 Publiczna wiadomość
WYNIKI_Zad. 4_768-21-II.pdf pdf 328.81 2021-09-06 16:50:40 Publiczna wiadomość
WYNIKI_Zad. 5_768-21-II.pdf pdf 275.14 2021-09-06 16:50:40 Publiczna wiadomość
Unieważ_Zad. 1_768-21-II.pdf pdf 260.79 2021-09-06 17:13:08 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku_Zad. 1_768-21-II.pdf pdf 80.28 2021-09-06 17:13:08 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku_Zad. 3,4,5_768-21-II.pdf pdf 115.13 2021-10-21 15:10:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-21 15:10 Maciej Młynarczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania dla Zadań częściowych nr 3, 4 i 5 z dn. 21.10.2021 r.

Ogłoszenie o wyniku_ [...].pdf

2021-09-06 17:13 Maciej Młynarczyk Zawiadomienie o Unieważnieniu Zadania częściowego nr 1 oraz Ogłoszenie o wyniku postępowania dla Zadania częściowego nr 1

Unieważ_Zad. 1_768-2 [...].pdf

Ogłoszenie o wyniku_ [...].pdf

2021-09-06 16:50 Maciej Młynarczyk WYNIKI - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert w Zadaniach częściowych nr 3, 4 i 5.

WYNIKI_Zad. 3_768-21 [...].pdf

WYNIKI_Zad. 4_768-21 [...].pdf

WYNIKI_Zad. 5_768-21 [...].pdf

2021-08-18 16:27 Maciej Młynarczyk Zawiadomienie o Unieważnieniu Zadania częściowego nr 2 oraz Ogłoszenie o wyniku postępowania dla Zadania częściowego nr 2

Unieważ_Zad. 2_768-2 [...].pdf

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-07-12 13:47 Maciej Młynarczyk Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-07-12 12:54 Maciej Młynarczyk Informacja z otwarcia ofert z dn. 12.07.2021 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-12 08:28 Maciej Młynarczyk Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) - Zamawiający udostępnia informację, o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Zadanie nr 1 - 105 000,00 zł
Zadanie nr 2 - 90 000,00 zł
Zadanie nr 3 - 14 000,00 zł
Zadanie nr 4 - 1 500,00 zł
Zadanie nr 5 - 7 500,00 zł
Łączna kwota przeznaczona na sfinansowanie tego zamówienia (w całości, wszystkie zadania częściowe) to 218 000,00 zł
2021-07-07 20:48 Maciej Młynarczyk Wyjaśnienia treści SWZ II z dn. 07.07.2021 r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2021-07-05 07:25 Maciej Młynarczyk Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 05.07.2021 r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1045