Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Znak sprawy: : 22WOG-ZP.2712.20.2021/Z/127/2600/RB/PBN „Remont części pomieszczeń w bud. Nr 7 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie”.

Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2021 09:06:00
Składania : 05-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 05-07-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 69.91 2021-06-18 09:06:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 752.48 2021-06-18 09:06:00 Postępowanie
Dokumentacja projektowa STWIOR.pdf pdf 2242.7 2021-06-18 09:06:00 Postępowanie
projektowane zapisy umowy.pdf pdf 1460.69 2021-06-18 09:06:00 Postępowanie
załącznik nr 1 i 3 do SWZ.docx docx 37.36 2021-06-18 09:06:00 Postępowanie
info z otwarcia.pdf pdf 406.16 2021-07-05 11:20:13 Publiczna wiadomość
infounieważnienie.odrzucenie.pdf pdf 1030.2 2021-07-07 11:07:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-07 11:07 Zbigniew Chlubicki INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY/ UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

infounieważnienie.od [...].pdf

2021-07-05 11:20 Zbigniew Chlubicki Informacja z otwarcia ofert

info z otwarcia.pdf

2021-06-21 13:36 Zbigniew Chlubicki

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Remont części pomieszczeń w bud. Nr 7 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie”.

Znak sprawy: : 22WOG-ZP.2712.20.2021/Z/127/2600/RB/PBN

Zamawiający - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, działając na postawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w przedmiotowym postepowaniu wynosi 120.000,00 zł brutto,

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 645