Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ 28/2021 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH

Anna Lis
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2021 09:37:00
Składania : 25-06-2021 08:00:00
Otwarcia : 25-06-2021 08:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 214 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp. 

1.       Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do badań diagnostycznych do Magazynu Głównego  Zamawiającego, zwanych dalej wyrobami.

2.       Opis i ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe stanowiące załączniki nr od 1.1 do 1.23 do formularza ofertowego.

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 307.79 2021-05-19 09:37:00 Postępowanie
Pakiety 1-23.xls xls 135.5 2021-05-19 09:37:00 Postępowanie
SWZ PDF.pdf pdf 22923.91 2021-05-19 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.docx docx 28.71 2021-05-19 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - projekt umowy.doc doc 561 2021-05-19 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 55 2021-05-19 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49.5 2021-05-19 09:37:00 Postępowanie
SWZ_28.docx docx 84.65 2021-05-19 09:37:00 Postępowanie
Informacja nr 1 - odpowiedź na pytanie i modyfikacja SWZ.doc doc 96.5 2021-05-21 12:56:50 Publiczna wiadomość
informacja nr 1.pdf pdf 1912.99 2021-05-21 12:56:50 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2- ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.doc doc 68 2021-05-26 10:54:15 Publiczna wiadomość
informacja nr 2.pdf pdf 326.75 2021-05-26 10:54:15 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 39.52 2021-05-26 10:54:15 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 - odpowiedź na pytania.doc doc 122.5 2021-06-07 11:17:04 Publiczna wiadomość
informacja nr 3.pdf pdf 2743.06 2021-06-07 11:17:04 Publiczna wiadomość
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGLOSZENIA 2.pdf pdf 41.19 2021-06-07 11:17:05 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5- odpowiedź na pytania.doc doc 61.5 2021-06-21 10:05:21 Publiczna wiadomość
informacja nr 5.pdf pdf 831.29 2021-06-21 10:05:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4- odpowiedź na pytania.doc doc 56 2021-06-16 13:19:29 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.pdf pdf 887.68 2021-06-16 13:19:29 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogloszenia 16.06.pdf pdf 40.09 2021-06-16 13:26:52 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 82.5 2021-06-25 09:52:41 Publiczna wiadomość
zestawienie z otwarcia ofert.pdf pdf 846.91 2021-06-25 09:52:41 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 493.5 2021-07-09 08:18:19 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 476.6 2021-07-09 08:18:19 Publiczna wiadomość
wniosek o unieważnienie wyboru wykonawcy pakiet 10.pdf pdf 248.25 2021-07-15 11:44:42 Publiczna wiadomość
wyniki pakiet 10.pdf pdf 556 2021-07-16 09:05:26 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania pakiet 10.doc doc 215 2021-07-16 09:05:26 Publiczna wiadomość
wyniki pakiet 21.pdf pdf 604.51 2021-08-17 10:39:46 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania pakiet 21.doc doc 219.5 2021-08-17 10:39:46 Publiczna wiadomość
ogloszenie o udzieleniu.pdf pdf 343.41 2021-09-06 11:09:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-06 11:09 Anna Lis ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

ogloszenie o udziele [...].pdf

2021-08-17 10:39 Anna Lis korekta wyników w zakresie pakietu 21

wyniki pakiet 21.pdf

Wyniki postępowania [...].doc

2021-07-16 09:05 Anna Lis wyniki w zakresie pakietu nr 10

wyniki pakiet 10.pdf

Wyniki postępowania [...].doc

2021-07-15 11:44 Anna Lis Informacja o unieważnieniu wyboru Wykonawcy w Pakiecie nr 10

wniosek o unieważnie [...].pdf

2021-07-09 08:18 Anna Lis Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].doc

Wyniki postępowania. [...].pdf

2021-06-25 09:52 Anna Lis zbiorcze zestawienie z otwarcia ofert

Zbiorcze zestawienie [...].doc

zestawienie z otwarc [...].pdf

2021-06-25 08:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania: 736 890,90 zł brutto
pakiet 1 materiały zużywalne do wykonywania ekg i usg 69 745,00 zł
pakiet 2 probówki do pomiaru czasu krzepnięcia 12 960,00 zł
pakiet 3 elektrody radioprzezierne do EKG 875,00 zł
pakiet 4 Zamknięty aspiracyjno-próżniowy system do pobierania krwi 200 777,00 zł
pakiet 5 pojemniki różne 9 010,00 zł
pakiet 6 pojemniki na zużyty sprzęt medyczny 101 549,00 zł
pakiet 7 pojemniki na zużyty sprzęt medyczny 10 397,00 zł
pakiet 8 testy paskowe laboratoryjne do badania poziomu cukru 70 000,00 zł
pakiet 9 kieliszki do leków i inne materiały 12 909,00 zł
pakiet 10 różne materiały diagnostyczne 855,90 zł
pakiet 11 lancety i nakłuwacze 30 542,40 zł
pakiet 12 pokrycia higieniczne 86 400,00 zł
pakiet 13 baseny, kaczki, miski, pojniki 5 729,20 zł
pakiet 14 pojemniki na wycinki do badań histopatologicznych 10 499,20 zł
pakiet 15 Papiery rejestracyjne 59 569,40 zł
pakiet 16 wzierniki otolaryngologiczne 1 474,80 zł
pakiet 17 prezerwatywy 2 400,00 zł
pakiet 18 pojemniki chirurgiczne napełnione formaliną 8 697,00 zł
pakiet 19 papier rejestracyjny 1 972,10 zł
pakiet 20 Kapilary i mikrometody 23 602,30 zł
pakiet 21 Kaczki i baseny jednorazowego użytku 6 180,00 zł
pakiet 22 Paski PH 897,00 zł
pakiet 23 Komora 9 849,60 zł

2021-06-21 10:05 Anna Lis informacja nr 5

Informacja nr 5- odp [...].doc

informacja nr 5.pdf

2021-06-16 13:26 Anna Lis ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-06-16 13:19 Anna Lis Informacja nr 4
Odpowiedzi na pytania oraz przesunięcie terminu składania i otwarcia ofert.

Informacja nr 4- odp [...].doc

Informacja nr 4.pdf

2021-06-07 11:17 Anna Lis Informacja nr 3.
Odpowiedzi na pytania i zmiana terminów składania oraz otwarcia ofert

Informacja nr 3 - od [...].doc

informacja nr 3.pdf

OGŁOSZENIE O ZMIANIE [...].pdf

2021-05-26 10:54 Anna Lis Informacja nr 2- zmiana terminu składania i otwarcia ofert , oraz terminu związania ofertą

Informacja nr 2- ZMI [...].doc

informacja nr 2.pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-05-21 12:56 Anna Lis Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1 - od [...].doc

informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 3282