Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2021 14:05:00 |
Składania : | 28-05-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 28-05-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert w postępowaniu pn.:
Przeniesienie głowicy światłowodowej do serwerowni oraz wykonanie głównych łączy sieci komputerowej w Pawilonie IIA
1. Zakres prac do wykonania określa Załącznik do niniejszego postępowania.
2. Długości sieci kablowej oraz głowicy do serwerowni zaznaczone są na załączonych mapach.
3. Wykonawca musi posiadać wiedzę, doświadczenie oraz sprzęt do wykonania zadania.
4. Na podstawie załączonych map i opisu, Wykonawca zobowiązany jest dokonać obmiaru i wyceny prac.
5. Cena winna obejmować wszystkie koszty Wykonawcy: robocizna, materiał, sprzęt.
6. Dopuszcza się dokonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Panem Janem Sucheckim, e-mail: suchecki@dcr.org.pl, tel. 697 071 511.
7. Termin wykonania: do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
8. Prace bezwzględnie muszą być wykonane z zachowaniem utrzymania ruchu sekretariatów medycznych.
9. Godziny prac instalacyjnych - do ustalenia na roboczo w trakcie realizacji zamówienia.
10. Osoba do kontaktów: Jan Suchecki, e-mail: suchecki@dcr.org.pl, tel. 697 071 511.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-06-07 08:01 | Patrycja Sadowska | Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty. |
2021-05-25 14:10 | Andrzej Bednarz |
Zamawiający
informuje,
że
w
załączniku
"Zakres
prac
do
wykonania"
prace
wymienione
jako
Opcja: Dodatkowo (opcja): - Linie miedziane - rezerwowe (3 szt. min): CPD <-> II Piętro - Linie miedziane - rezerwowe (3 szt. min): CPD <-> I Piętro - Przedłużenie/wymiana linii w dyżurkach piel. na I Piętrze - Przedłużenie/wymiana linii u dr Kiwińskiej - Pociągnięcie linii AMMS/Inet w prawym skrzydle od końcówki światłowodowej (ze względu na przekroczone odległości); na całej długości korytarza położone jest nowe koryto 10x6 cm: - psycholog + drukarka (3 linie) - logopeda (2 linie) - pielęgniarka oddziałowa Reh.Neuro (2 linie) - dyżurka pielęgniarek (2 linie) - punkt pobrań (1 linia) - sala terapii zajęciowej (4 linie, 2 punkty) - Sale fizykoterapii - na indywidualne oddziałach oraz naprzeciw duyżurek pielęgniarskich NIE NALEŻY W POSTĘPOWANIU WYCENIAĆ ! |
2021-05-24 12:31 | Andrzej Bednarz | Zamawiający informuje, że zmienia termin składania ofert na dzień 28.05.2021 r. godz. 12:00. |
2021-05-21 11:01 | Andrzej Bednarz | W związku z zapytaniem dotyczącym udostępnienia zdjęć w obszarze realizowanego zadania, Zamawiający zamieszcza zdjęcia wraz z opisami. |
2021-05-20 09:04 | Andrzej Bednarz | W związku z przygotowywaniem odpowiedzi na zadane pytania dotyczące przedmiotu zamówienia, Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień 25.05.2021 r. godz.12:00. |
Komunikaty