Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DO.261.2.2021.AS OFERTA NA ” STANOWISKO WYCHOWAWCÓW W PLACÓWKACH WSPARCIA DZIENNEGO W LUBAWCE I MISZKOWICACH W ROKU 2021”

Anita Szawioła
Gmina Lubawka Oddział: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Termin:
Zamieszczenia : 05-05-2021 15:08:00
Składania : 17-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 17-05-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 75 74 11 800 wew. 21 pracownik Anita Szawioła

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zapytanie ofertowe-wychowawy PWD 2021.docx docx 47.81 2021-05-05 15:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 25.01 2021-05-05 15:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Oświadczenie kwalifikacje.docx docx 18.69 2021-05-05 15:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Oświadczenie.docx docx 13.94 2021-05-05 15:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Umowa.docx docx 31.12 2021-05-05 15:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna_zapytanie ofertowe.docx docx 18.07 2021-05-05 15:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 Oświadczenie_wykonawcy_zam_publ (1).docx docx 13.86 2021-05-05 15:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 25.01 2021-05-05 15:08:00 Kryterium

Komunikaty

2021-05-17 14:33 Anita Szawioła Postępowanie dotyczące zapytania ofertowe DO.261.2.2021.AS pn."Oferta na stanowisko wychowawców w Placówkach Wsparcia Dziennego w Lubawce i Miszkowicach w roku 2021 zostaje unieważnione z powodu braku możliwości wyłonienia wykonawców. Ilość złożonych ofert nie pozwala na rozstrzygnięcie tego postępowania.
Z poważaniem Anita Szawioła

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I- obejmuje pracę pierwszego (I) wychowawcy 1.Harmonogram pracy I wychowawcy: a)praca przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w ilości 4 godziny dziennie (w godz. 16.00 - 20.00) b) Szacunkowa liczba godzin w okresie obowiązywania umowy: 572 godzin. c) Termin wykonania usługi: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 01 czerwca 2021 r.) do dnia 27 grudnia 2021 r. d) Miejsce realizacji: Placówka Wsparcia Dziennego w Lubawce (budynek ZSP w Lubawce ul. Mickiewicza 4, 58-420 Lubawka). 1 godz. Gmina Lubawka
Plac Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
2 Część II- obejmuje pracę drugiego (II) wychowawcy 1.Harmonogram pracy II wychowawcy: a) praca przez 2 dni w tygodniu w poniedziałki i wtorki w ilości 4 godziny dziennie (w godz. 16.00 - 20.00) b) Szacunkowa liczba godzin w okresie obowiązywania umowy: 236 godzin. c) Termin wykonania usługi: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 01 czerwca 2021 r.) do dnia 27 grudnia 2021 r. d) Miejsce realizacji: Placówka Wsparcia Dziennego w Lubawce (budynek ZSP w Lubawce ul. Mickiewicza 4, 58-420 Lubawka i w PWD w Miszkowicach w momencie zaistnienia takiej potrzeby. 1 godz. Gmina Lubawka
Plac Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
3 Część III- obejmuje pracę trzeciego (III) wychowawcy 1.Harmonogram pracy III wychowawcy: a) praca przez 2 dni w tygodniu w środy i czwartki w ilości 4 godziny dziennie (w godz. 16.00 - 20.00) b) Szacunkowa liczba godzin w okresie obowiązywania umowy: 228 godzin. c) Termin wykonania usługi: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 01 czerwca 2021 r.) do dnia 27 grudnia 2021 r. d) Miejsce realizacji: Placówka Wsparcia Dziennego w Lubawce (budynek ZSP w Lubawce ul. Mickiewicza 4, 58-420 Lubawka i w PWD w Miszkowicach w momencie zaistnienia takiej potrzeby). 1 godz. Gmina Lubawka
Plac Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
4 Część IV- obejmuje prace czwartego (IV) wychowawcy 1.Harmonogram pracy IV wychowawcy: a) praca przez 2 dni w tygodniu w czwartki i piątki w ilości 4 godziny dziennie (w godz. 16.00 - 20.00) b) Szacunkowa liczba godzin w okresie obowiązywania umowy: 232 godzin. c) Termin wykonania usługi: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 01 czerwca 2021 r.) do dnia 27 grudnia 2021 r. d) Miejsce realizacji: Placówka Wsparcia Dziennego w Lubawce (budynek ZSP w Lubawce ul. Mickiewicza 4, 58-420 Lubawka i w PWD w Miszkowicach w momencie zaistnienia takiej potrzeby). 1 godz. Gmina Lubawka
Plac Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 Formu [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie 40% 2.Kryterium doświadczenia. Ocenie będzie podlegać okres pracy Wykonawcy z dziećmi z rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub staż pracy w zawodzie nauczyciela. Doświadczenie Wykonawcy będzie uwzględniane w okresie nie dłuższym niż 10 lat i obejmuje pełne lata. Punkty za doświadczenie będą obliczane wg wzoru: Od 1 roku do 3 lat – 15 pkt., Od 4 do 6 lat – 30 pkt Od 7 lat do 10 lat – 40 pkt. Wypełnić i odesłać załącznik nr 2 i nr 3 oraz skany dokumentów potwierdzające doświadczenie Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Klauzula Rodo i Oświadczenie Rodo - Prosimy o podpisanie i dołączenie załącznika nr 5 i nr 6. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Umowa - Proszę o potwierdzenie o zapoznaniu się z projektem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Inne koszty - Wszelkie koszty dojazdu związane z realizacją umowy ponosi Wykonawca. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 526