Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DO.261.1.2021.AS „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawce w roku 2021”

Anita Szawioła
Gmina Lubawka Oddział: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Termin:
Zamieszczenia : 04-05-2021 09:50:00
Składania : 14-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 14-05-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 75 74 11 800 wew. 21 pracownik Anita Szawioła od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 15.00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zapytanie ofertowe - materiały biurowe .docx docx 24.47 2021-05-04 09:50:00 Przedmiot zamówienia
4. Projekt umowy na materiały biurowe 2021 r.Załącznik nr 2.docx docx 17.89 2021-05-04 09:50:00 Przedmiot zamówienia
5. Klauzula informacyjna_RODO.docx docx 20.43 2021-05-04 09:50:00 Przedmiot zamówienia
6. Oświadczenie RODO .docx docx 0 2021-05-04 09:50:00 Przedmiot zamówienia
2.Formularz ofertowy załącznik nr 1 do zapytania ofertowego dot. zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów biurowych dla MGOPS w Lubawce.odt odt 9.1 2021-05-04 09:50:00 Kryterium
3.Fromularz asortymentowo- cenowy zał nr 1a.xls xls 47.5 2021-05-04 09:50:00 Kryterium
6. Oświadczenie RODO .docx docx 13.88 2021-05-04 10:18:53 Publiczna wiadomość
3. Skorygowany Fromularz asortymentowo- cenowy zał nr 1a.xls xls 47.5 2021-05-10 14:29:03 Publiczna wiadomość
Protokół z wyboru_2021-05-18_150427.pdf pdf 416.26 2021-05-18 15:18:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-18 15:18 Anita Szawioła ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawce, działając jako Zamawiający, informuje, że w wyniku postępowania
udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Miejsko -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawce w roku 2021” prowadzonego w trybie art. 2 ust 1 ustawy PZP , o wartości nie przekraczającej 130.000 zł:
I. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe SPOKO SZOSTAK z Wałbrzycha ul. Lotników 3e. Kwota brutto: 6559,86 zł.
Uzasadnienie wyboru:
Powyższy Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez ww. Wykonawcę została sporządzona prawidłowo i nie podlega odrzuceniu.
Wybrana oferta jest najkorzystniejsza - otrzymały największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.
Dziękujemy wszystkim za złożenie ofert.
W załączniku zamieszczono protokół z wyboru ofert.
z poważaniem Anita Szawioła

Protokół z wyboru_20 [...].pdf

2021-05-17 09:19 Anita Szawioła W związku z prowadzonym postępowaniem złożyliśmy do 2 oferentów prośbę o wyjaśnienie i uzupełnienie oferty do dnia 18.05.2021 do godz. 10.00 . Rozstrzygnięcie niniejszego postępowanie zostanie ogłoszone po złożeniu wyjaśnień. W momencie kiedy oferenci nie złożą stosownych wyjaśnień w wyznaczonym terminie oferty zostaną odrzucone.Z poważaniem Anita Szawioła
2021-05-10 16:07 Anita Szawioła W związku z zadanym poniżej pytaniem prze oferenta:
pytanie 1 .Proszę o interpretację niezbędnych ilości poddanych wycenie w pozycjach:

7, 8, 12, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 27, 28, 29, 31, 34,

w opisie przedmiotu zamówienia/nazwy artykułu w przypadku tych pozycji
każdorazowo pojawia się opis: op=x szt, zaś w kolumnie j.m. wpisano szt.

Czy należy wycenić każdorazowo 1 sztukę danego produktu, czy też za
sztukę należy uznać jedno opakowanie iluś sztuk?

przykładowo - pozycja 7 - należy wycenić 30 sztuk teczki papierowej A4 z
gumką, czy też 30 opakowań po 10 sztuk teczki, łącznie 300szt?

Udzielam następującej odpowiedzi: W pozycji nazwa asortymentu jest podana nazwa art i w celu identyfikacji produktu opakowanie zbiorcze. Jednakże w celu wyceny poz 7, 8, 12, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 27, 28, 29, 31, 34,i 30 należy podać w pozycji cena jednostkowa netto za 1 szt.. Przy wartości zamówienia netto pomnożyć cenę jednostkową netto przez ilość.Przy wartości zamówienia brutto pomnożyć cenę jednostkową brutto i pomnożyć przez wskazaną ilość.
Z poważaniem Anita Szawioła
2021-05-10 14:29 Anita Szawioła Odpowiadając na pytanie Oferenta
1pytanie.Proszę o informację - czego konkretnie dotyczy pkt 28 z formularza
asortymentowego.Opis - Taśma klejąca przezroczysta 85*85*70mm - taśmy klejące w podanym rozmiarze nie występują, podobny wymiar mają kostki papierowe.
Prosimy o sprecyzowanie - czego konkretnie dotyczy pkt 28.
ODPOWIEDŹ; W związku z zdanym pytaniem dotyczącym pozycji 28 formularza asortymentowo- cenowym o sprecyzowanie pozycji 28. Informujemy,że w formularzu w pkt. 28 nastąpił błędny opis tej pozycji. Załączamy sprostowanie formularza zawierający poprawny opis.
2 pytanie;pozycja 43 - nożyczki metalowe - czy chodzi o całkowicie metalowe, łącznie z uchwytami, czy też dopuszczalne są nożyczki z metalu, z plastikowymi, bądź gumowanymi uchwytami, wygodniejsze i bardziej ergonomiczne od tych całkowicie metalowych?
ODPOWIEDŹ: Dopuszczalne/ wskazane są nożyczki z metalu z plastikowymi uchwytami bądź gumowanymi uchwytami.Dotyczy poz 43 formularza asortymentowo-cenowego. Skorygowano również pozycje 43. na formularzu asortymentowo- cenowym.
Proszę o Oferentów o stosowanie skorygowanego formularza przy składaniu ofert.
z poważaniem Anita Szawioła

3. Skorygowany Fromu [...].xls

2021-05-04 10:18 Anita Szawioła INFORMUJEMY, ŻE DO ZAPYTANIA ZOSTAŁ DOŁĄCZONY ZAŁĄCZNIK OŚWIADCZENIE RODO Z PUSTYM FORMULARZEM. Załączamy prawidłowy formularz oświadczenia Rodo

6. Oświadczenie RODO [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość zamówienia brutto wykazana w formularzu ofertowym zał. 1 i 1a „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych wraz z wniesieniem dla Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawce w roku 2021” Miejsce dostawy Lubawka 58-420 ul. Dworcowa 33

1. Zapytanie ofertow [...].docx

4. Projekt umowy na [...].docx

5. Klauzula informac [...].docx

6. Oświadczenie RODO [...].docx

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

2.Formularz ofertowy [...].odt

3.Fromularz asortyme [...].xls

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 10% Termin realizacji nie krótszy niż 24 godz nie dłuższy niż 48 godzin od otrzymania zamówienia. Czas realizacji wykazujemy w formularzu ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Proszę o potwierdzenie o zapoznaniu się z wzorem umowy i Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula Rodo wraz z oświadczeniem Rodo - Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli RODO i oświadczenia Rodo (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 659