Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 520.261.2.8.2021.AM Dostawy bezpieczników do tramwajów

Deadlines:
Published : 22-04-2021 08:32:00
Placing offers : 29-04-2021 09:30:00
Offers opening : 29-04-2021 10:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie niepodlegającym przepisom Ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1843 z późn. zm.), na zasadach określonych w „Regulaminie Zamówień Publicznych Sektorowych” Gdańskich Autobusów i Tramwajów Sp. z o.o., Cz. B, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr 24/2017 Prezesa Gdańskich Autobusów i Tramwajów Sp. z o.o. z dnia 10.08.2017 wraz ze zmianami.


Zapraszamy do złożenia ofert w formie elektronicznej albo w formie pisemnej w sposób określony w Rozdz. VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).


W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy https://www.platformazakupowa.pl/ poprzez formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej
danego postępowania, lub pisemnie. Sposób udzielania informacji Wykonawcom oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów określono w Rozdz. XII SIWZ.


Osoby upoważnione do udzielania informacji o przetargu z ramienia Zamawiającego:

  1. w sprawach merytorycznych: Kierownik Zajezdni Tramwajowej Gdańsk-Wrzeszcz – tel. +48 693-898-077, e-mail: myca@gait.pl.
  2. w sprawach formalnych: Kierownik Działu Zamówień Publicznych – tel. +48 693-898-783, e-mail: przetargi@gait.pl,
  3. związane z procesem złożenia oferty/wniosku: Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl, od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00, tel. 22 101-02-02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Termin realizacji zamówienia 3 lata od dnia zawarcia umowy.

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert alternatywnych lub wariantowych.
  3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    •  Posiadają wiedzę i doświadczenie.
    •  Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    • Nie podlegają wykluczeniu.
  4. Kryteria dokonywania oceny: Cena – 100 pkt.
  5. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie.pdf pdf 104.91 2021-04-22 08:32:00 Proceeding
Załącznik nr 1b do SIWZ.xlsx xlsx 20.67 2021-04-22 08:32:00 Proceeding
Załączniki nr 1a, 2 i 3 do SIWZ.docx docx 37.93 2021-04-22 08:32:00 Proceeding
Załącznik nr 4 do SIWZ - Obowiązek informacyjny Zamawiającego.pdf pdf 112.5 2021-04-22 08:32:00 Proceeding
Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy.pdf pdf 213.57 2021-04-22 08:32:00 Proceeding
SIWZ.pdf pdf 495.71 2021-04-22 08:32:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 40.44 2021-05-03 20:19:00 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 53.46 2021-05-05 16:59:54 Public message
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 29.17 2021-04-29 09:30:00 Public message

Announcements

2021-05-05 16:59 Anna Grabowska-Myca Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-05-03 20:19 Anna Grabowska-Myca Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-29 09:30 Buyer message Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia

Informacja o kwocie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 407