Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-1022/2021 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 12-04-2021 16:01:00
Składania : 22-04-2021 09:30:00
Otwarcia : 22-04-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_1022-21.pdf pdf 341.62 2021-04-12 16:01:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia [SWZ]_1022-21.pdf pdf 595.61 2021-04-12 16:01:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ_1022-21.zip zip 4325.12 2021-04-12 16:01:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert_1022-21.pdf pdf 231 2021-04-22 13:29:24 Publiczna wiadomość
Unieważnienie Zadań nr 5, 7, 13_1022-21.pdf pdf 260.95 2021-06-18 10:09:11 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze ofert_1022-21.pdf pdf 336.75 2021-06-18 10:10:14 Publiczna wiadomość
Unieważnienie_Zad. 4_1022-21.pdf pdf 242.97 2021-07-05 13:33:14 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania_1022-21.pdf pdf 318.25 2021-07-14 11:17:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-14 11:17 Maciej Młynarczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania z dn. 14.07.2021 r.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-07-05 13:33 Maciej Młynarczyk Unieważnienie Zadania nr 4 w związku z uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy w tej części zamówienia

Unieważnienie_Zad. 4 [...].pdf

2021-06-18 10:10 Maciej Młynarczyk WYNIKI - Wybór ofert na poszczególne zadania częściowe

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-06-18 10:09 Maciej Młynarczyk WYNIKI - Unieważnienie Zadań częściowych nr: 5, 7 i 13.

Unieważnienie Zadań [...].pdf

2021-04-22 13:29 Maciej Młynarczyk INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-22 09:37 Maciej Młynarczyk Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) - Zamawiający udostępnia informację, o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Zadanie nr 1 - 1 295,39 zł
Zadanie nr 2 - 33 000,00 zł
Zadanie nr 3 - 1 000,00 zł
Zadanie nr 4 - 12 000,00 zł
Zadanie nr 5 - 4 920,00 zł
Zadanie nr 6 - 14 500,00 zł
Zadanie nr 7 - 2 772,42 zł
Zadanie nr 8 - 7 200,00 zł
Zadanie nr 9 - 512,45 zł
Zadanie nr 10 - 3 000,00 zł
Zadanie nr 11 - 18 000,00 zł
Zadanie nr 12 - 24 500,00 zł
Zadanie nr 13 - 28 800,00 zł
Zadanie nr 14 - 5 780,00 zł
Zadanie nr 15 - 218 903,10 zł
Zadanie nr 16 - 6 150,00 zł
Zadanie nr 17 - 17 001,06 zł
Łączna kwota przeznaczona na sfinansowanie tego zamówienia (w całości, wszystkie zadania częściowe) to 399 334,42 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1050