Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00025654/01 ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE – DRUKOWANIE ULOTEK I INNYCH DRUKÓW

Termin:
Zamieszczenia : 31-03-2021 11:10:00
Składania : 15-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 15-04-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  


Szanowni Państwo,  

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanym w trybie podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.), którego przedmiotem jest Świadczenie usług pocztowych na rzecz Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie - drukowanie ulotek i innych druków.

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem: 

- Specyfikację Warunków Postępowania wraz z załącznikami:

Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 Formularz cenowy

Załącznik nr 3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

Załącznik nr 4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 5 Wykaz zrealizowanych lub realizowanych usług poligraficznych

Załącznik nr 6 Informacje dotyczące wykonawcy

Załącznik nr 7 Projektowane postanowienia umowy

Załącznik nr 8 Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO

Załącznik nr 9 Formularz ofertowy

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłosznie o zamówieniu Poligrafia II.pdf pdf 129.82 2021-03-31 11:10:00 Postępowanie
SWZ poligrafia II.pdf pdf 682 2021-04-06 13:33:31 Postępowanie
Załaczniki do SWZ.zip zip 270.82 2021-04-08 08:18:16 Postępowanie
Zmiana ogłoszenia poligrafia II.pdf pdf 37.75 2021-04-06 13:31:08 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zapytanie 1 ZP.pdf pdf 245.07 2021-04-08 08:06:59 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zapytanie 2 ZP.pdf pdf 145.82 2021-04-12 14:21:38 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert Poligrafia II 15.04.2021.docx docx 40.69 2021-04-15 14:44:27 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania DZP-291-3912-1-2020.pdf pdf 797.8 2021-08-24 13:38:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-24 13:38 Paulina Żurek Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania nr DZP-291-3912-1/2020

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-04-15 14:44 Wojciech Skomorucha Uniwersytet Rolniczy
im. Hugona Kołłątaja
w Krakowie


Informacja z otwarcia ofert

Dotyczy: ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE – drukowanie ulotek i innych.

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 45 000,00 zł w tym:

Data otwarcia: 15.04.2021 r. godz.: 10:30
Wykonawca Data złożenia oferty Zadania 1 Drukowanie plakatów
Cena brutto Termin realizacji
1 AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK
87-800 WŁOCŁAWEK, Toruńska 148
NIP 8881012851 12-04-2021 12:31:56 41 900,20 7
2 DRUKARNIA "SIL-VEG-DRUK" S.C.
42-700 Lubliniec, ul. Kazimierza i Wiktorii Niegolewskich 12
NIP 5751609767 14-04-2021 11:19:57 61 862,10 2
3 MM DRUK sp. z o.o.
Ul. Żaglowa 13; 31-979 Kraków
NIP 6782808132 14-04-2021 15:15:40 41 452,00 7
4 ONSTUDIO SP. Z O.O.
10-691 Olsztyn, ul. Immanuela Kanta 17 106
NIP 7393898868 14-04-2021 16:13:48 44 526,76 3
5 Pracownia C&C sp. z o.o.
Ul. Porannej Bryzy 33; 03-284 Warszawa
NIP 1181682020 14-04-2021 18:17:53 156 280,92 5
6 ABAKUS Tomasz Brząkała
55-200 Oława, ul. Perłowa 7
NIP 8991148681 15-04-2021 08:27:24 51 755,30 3
7 PROGRAF drukarnia Cyfrowa – Sławomir Jagiełło
Al. Stanów Zjednoczonych 20 A; 03-964 Warszawa
NIP 1130070235 15-04-2021 09:44:51 69 506,80 2



…………………………………….
Kierownik zamawiającego
lub osoba upoważniona do podejmowania czynności w jego imieniu

Informacja z otwarci [...].docx

2021-04-15 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania 45 000,00 zł
2021-04-12 14:21 Wojciech Skomorucha Zamawiający:
Uniwersytet Rolniczy
im. Hugona Kołłątaja
w Krakowie Wykonawcy
wszyscy


Odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące treści SWZ

Dotyczy:
„ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE – DRUKOWANIE ULOTEK I INNYCH DRUKÓW.”
Numer: DZP – 291-3912-1/2020

Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, wykonawca zwrócił się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.

W związku z powyższym, zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie nr 1
Do przedstawionej specyfikacji przetargowej mam pytanie odnośnie dyplomów tabela nr. 2 pozycja 5 i 6 jest tam podany format A2. Dyplomy najczęściej są wykonywane w formacie A4. Proszę o informację czy nie wkradła się pomyłka w opisie.
Bardzo proszę również o informację, czy można przesłać ofertę podpisaną i zeskanowaną? Czy musi być podpis elektroniczny, zaufany?
Odpowiedź
Pozycje 5 i 6 – dyplom ma być w formacie A2.
Oferta nie może być podpisana i zeskanowana. Musi być opatrzona podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty został opisany w SWZ w Rozdziale II pkt. 9 ppkt. 1.

Odpowiedzi na zapyta [...].pdf

2021-04-08 08:06 Wojciech Skomorucha Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, wykonawcy zwrócili się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.

W związku z powyższym, zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie nr 1
Proszę o wyjaśnienie w tab. 2
- poz. 2, który format należy przyjąć; 10,5 cm czy A5,
Odpowiedź
Należy przyjąć format A5.
Pytanie nr 2
- poz. 2 ,3 ,4; określenie "klejony wzdłuż jednego boku", którego boku dotyczy
Odpowiedź
- poz. 2 ,3 ,4; klejony wzdłuż krótszego boku.

W związku z powyższym pozycja 2, 3, 4 otrzymuje brzmienie:

2. BLOCZKI Z NADRUKIEM format A5, klejone z jednej strony (wzdłuż krótszego boku), 50 kartek, papier offsetowy 90g/m2, kolor (1+0),
3. BLOK NOTATNIKOWY format A5, wnętrze papier offsetowy 80g/m2, 100 kartek, środkowe kartki w kratkę, okładka papier kredowy 170g/m2, kolor (4+0), klejony wzdłuż jednego boku (wzdłuż krótszego boku)
4. BLOK NOTATNIKOWY format A5, wnętrze papier offsetowy 80g/m2, 50 kartek, środkowe kartki w kratkę, okładka papier kredowy 170g/m2, kolor (4+0), klejony wzdłuż jednego boku (wzdłuż krótszego boku)

Odpowiedzi na zapyta [...].pdf

2021-04-06 13:31 Wojciech Skomorucha Zamawiający zgodnie z art. 271 ust 1 ustawy Pzp wprowadza zmiany do treści SWZ:
Dział III pkt 2 SWZ
przyjmuje brzmienie:
1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.04.2021r . do godz. 10.00

2) Sposób składania ofert:
za pośrednictwem Platformy

3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.04.2021r. o godz. 10.30 poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert.
4) Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5) Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej bądź miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

Dział III pkt 4 ppkt 2 SWZ przyjmuje brzmienie:

2) Termin realizacji i dostawy druków objętych zleceniem:

gdzie:
termin 1-2 dni – 40 pkt
termin 3-4 dni – 30 pkt
termin 5-6 dni – 20 pkt
termin 7 dni – 10 pkt

przy czym Zamawiający określa, że maksymalny termin realizacji i dostawy druków objętych zleceniem wynosi 7 dni.

Oferty zawierające termin realizacji i dostawy druków objętych zleceniem dłuższy niż 7 dni będą podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Zmiana ogłoszenia po [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1178