Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-03-2021 11:10:00 |
Składania : | 15-04-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-04-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Szanowni Państwo,
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanym w trybie podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.), którego przedmiotem jest Świadczenie usług pocztowych na rzecz Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie - drukowanie ulotek i innych druków.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem:
- Specyfikację Warunków Postępowania wraz z załącznikami:
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 Formularz cenowy
Załącznik nr 3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 Wykaz zrealizowanych lub realizowanych usług poligraficznych
Załącznik nr 6 Informacje dotyczące wykonawcy
Załącznik nr 7 Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 8 Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO
Załącznik nr 9 Formularz ofertowy
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-24 13:38 | Paulina Żurek | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania nr DZP-291-3912-1/2020 |
2021-04-15 14:44 | Wojciech Skomorucha |
Uniwersytet
Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie Informacja z otwarcia ofert Dotyczy: ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE – drukowanie ulotek i innych. Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty: Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 45 000,00 zł w tym: Data otwarcia: 15.04.2021 r. godz.: 10:30 Wykonawca Data złożenia oferty Zadania 1 Drukowanie plakatów Cena brutto Termin realizacji 1 AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK 87-800 WŁOCŁAWEK, Toruńska 148 NIP 8881012851 12-04-2021 12:31:56 41 900,20 7 2 DRUKARNIA "SIL-VEG-DRUK" S.C. 42-700 Lubliniec, ul. Kazimierza i Wiktorii Niegolewskich 12 NIP 5751609767 14-04-2021 11:19:57 61 862,10 2 3 MM DRUK sp. z o.o. Ul. Żaglowa 13; 31-979 Kraków NIP 6782808132 14-04-2021 15:15:40 41 452,00 7 4 ONSTUDIO SP. Z O.O. 10-691 Olsztyn, ul. Immanuela Kanta 17 106 NIP 7393898868 14-04-2021 16:13:48 44 526,76 3 5 Pracownia C&C sp. z o.o. Ul. Porannej Bryzy 33; 03-284 Warszawa NIP 1181682020 14-04-2021 18:17:53 156 280,92 5 6 ABAKUS Tomasz Brząkała 55-200 Oława, ul. Perłowa 7 NIP 8991148681 15-04-2021 08:27:24 51 755,30 3 7 PROGRAF drukarnia Cyfrowa – Sławomir Jagiełło Al. Stanów Zjednoczonych 20 A; 03-964 Warszawa NIP 1130070235 15-04-2021 09:44:51 69 506,80 2 ……………………………………. Kierownik zamawiającego lub osoba upoważniona do podejmowania czynności w jego imieniu |
2021-04-15 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania 45 000,00 zł |
2021-04-12 14:21 | Wojciech Skomorucha |
Zamawiający: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie Wykonawcy wszyscy Odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące treści SWZ Dotyczy: „ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE – DRUKOWANIE ULOTEK I INNYCH DRUKÓW.” Numer: DZP – 291-3912-1/2020 Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, wykonawca zwrócił się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. W związku z powyższym, zamawiający udziela następujących wyjaśnień: Pytanie nr 1 Do przedstawionej specyfikacji przetargowej mam pytanie odnośnie dyplomów tabela nr. 2 pozycja 5 i 6 jest tam podany format A2. Dyplomy najczęściej są wykonywane w formacie A4. Proszę o informację czy nie wkradła się pomyłka w opisie. Bardzo proszę również o informację, czy można przesłać ofertę podpisaną i zeskanowaną? Czy musi być podpis elektroniczny, zaufany? Odpowiedź Pozycje 5 i 6 – dyplom ma być w formacie A2. Oferta nie może być podpisana i zeskanowana. Musi być opatrzona podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty został opisany w SWZ w Rozdziale II pkt. 9 ppkt. 1. |
2021-04-08 08:06 | Wojciech Skomorucha |
Zamawiający
informuje,
że
w
terminie
określonym
zgodnie
z
art.
284
ust.
2
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
poz.
2019
ze
zm.)
–
dalej:
ustawa
Pzp,
wykonawcy
zwrócili
się
do
zamawiającego
z
wnioskiem
o
wyjaśnienie
treści
SWZ. W związku z powyższym, zamawiający udziela następujących wyjaśnień: Pytanie nr 1 Proszę o wyjaśnienie w tab. 2 - poz. 2, który format należy przyjąć; 10,5 cm czy A5, Odpowiedź Należy przyjąć format A5. Pytanie nr 2 - poz. 2 ,3 ,4; określenie "klejony wzdłuż jednego boku", którego boku dotyczy Odpowiedź - poz. 2 ,3 ,4; klejony wzdłuż krótszego boku. W związku z powyższym pozycja 2, 3, 4 otrzymuje brzmienie: 2. BLOCZKI Z NADRUKIEM format A5, klejone z jednej strony (wzdłuż krótszego boku), 50 kartek, papier offsetowy 90g/m2, kolor (1+0), 3. BLOK NOTATNIKOWY format A5, wnętrze papier offsetowy 80g/m2, 100 kartek, środkowe kartki w kratkę, okładka papier kredowy 170g/m2, kolor (4+0), klejony wzdłuż jednego boku (wzdłuż krótszego boku) 4. BLOK NOTATNIKOWY format A5, wnętrze papier offsetowy 80g/m2, 50 kartek, środkowe kartki w kratkę, okładka papier kredowy 170g/m2, kolor (4+0), klejony wzdłuż jednego boku (wzdłuż krótszego boku) |
2021-04-06 13:31 | Wojciech Skomorucha |
Zamawiający
zgodnie
z
art.
271
ust
1
ustawy
Pzp
wprowadza
zmiany
do
treści
SWZ: Dział III pkt 2 SWZ przyjmuje brzmienie: 1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.04.2021r . do godz. 10.00 2) Sposób składania ofert: za pośrednictwem Platformy 3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.04.2021r. o godz. 10.30 poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert. 4) Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 5) Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej bądź miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. Dział III pkt 4 ppkt 2 SWZ przyjmuje brzmienie: 2) Termin realizacji i dostawy druków objętych zleceniem: gdzie: termin 1-2 dni – 40 pkt termin 3-4 dni – 30 pkt termin 5-6 dni – 20 pkt termin 7 dni – 10 pkt przy czym Zamawiający określa, że maksymalny termin realizacji i dostawy druków objętych zleceniem wynosi 7 dni. Oferty zawierające termin realizacji i dostawy druków objętych zleceniem dłuższy niż 7 dni będą podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. |
Komunikaty