Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PK.2370.2.2021 Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap IV

Termin:
Zamieszczenia : 17-03-2021 09:34:00
Składania : 31-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 31-03-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy - oferty ostateczne
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Wykonawcy, zainteresowani udziałem w nw. postępowaniu. 

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn. „Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap IV” przy ul. Zielonogórskiej 34 68-200 Żary w ramach inwestycji pn.: „Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo – Gaśniczą w Żarach” na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie oraz SWZ z załącznikami. 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: zadawania pytań Zamawiającemu, odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień, przesłania odwołania/inne. Przedstawiamy Instrukcję składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Jeżeli Państwo będą  mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl: tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

Wymagane dokumenty w celu złożenia oferty to wypełnione formularze wg wzorów (Załącznik nr 2, Załącznik nr 3a i Załącznik nr 4). W przypadku gdy wykonawca polega na zdolności innych podmiotów należy załączyć wypełnione formularze wg wzorów (Załącznik nr 3b i Załącznik nr 7).  Zalecamy zapisanie dokumentów (załączników po wypełnieniu) w formacie PDF. Dokumenty (załączniki) należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx docx 20.48 2021-03-17 09:34:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3a Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 23.77 2021-03-17 09:34:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3b Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Podmiot.docx docx 19.97 2021-03-17 09:34:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 Formularz ofertowy.docx docx 23.63 2021-03-17 09:34:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 Wykaz robót.docx docx 17.18 2021-03-17 09:34:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 Wykaz osób.docx docx 22.52 2021-03-17 09:34:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7 Zobowiązanie innego podmiotu.docx docx 18.27 2021-03-17 09:34:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8 Projekt umowy.pdf pdf 496.12 2021-03-17 09:34:00 Postępowanie
Ogłoszenie.pdf pdf 105.54 2021-03-17 09:34:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 314.8 2021-03-17 09:34:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.zip zip 389728.5 2021-03-17 09:34:00 Postępowanie
2021.03.23 pytanie 1 i 2.pdf pdf 132.63 2021-03-23 09:39:10 Publiczna wiadomość
2021.03.26 pytanie 3,4,5,6.pdf pdf 141.94 2021-03-26 11:05:25 Publiczna wiadomość
2021.03.29 pytanie 14.pdf pdf 134.91 2021-03-29 15:07:05 Publiczna wiadomość
2021.03.29 pytanie 7,8,9,10,11,12,13.pdf pdf 138.37 2021-03-29 13:10:53 Publiczna wiadomość
2021.03.31 informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 138.56 2021-03-31 12:11:25 Publiczna wiadomość
2021.03.31 ogłoszenie unieważnienie postępowania.pdf pdf 53.59 2021-03-31 15:17:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-31 15:17 Paweł Hryniewicz Informacja o unieważnieniu postepowania
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap IV” przy ul. Zielonogórskiej 34 68-200 Żary w ramach inwestycji pn.: „Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo – Gaśniczą w Żarach zostało unieważnione ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

2021.03.31 ogłoszeni [...].pdf

2021-03-31 12:11 Paweł Hryniewicz Informacja z otwarcia ofert
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach, na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap IV” przy ul. Zielonogórskiej 34 68-200 Żary w ramach inwestycji pn.: „Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo – Gaśniczą w Żarach wpłynęły 3 oferty złożona przez:

Przedsiębiorstwo Budowlane „JANBUD” Sp. z o. o. ul. Okrzei 104 68-200 Żary
Cena oferty brutto 8 236 245,73 zł (słownie: osiem milionów dwieście trzydzieści sześć tysięcy dwieście czterdzieści pięć złotych 73/100)


Kreator Edyta Tomczyk ul. Żabikowska 3B 68-200 Żary
Cena oferty brutto 6 294 177,53 zł (słownie: sześć milionów dwieście dziewięćdziesiąt cztery tysiące sto siedemdziesiąt siedem złotych 53/100)

Robert Łukasik Zakład Usług Budowlanych Zieleń 86 62-240 Zieleń
Cena oferty brutto 8 827 785,42 zł (słownie: osiem milionów osiemset dwadzieścia siedem tysięcy siedemset osiemdziesiąt pięć złotych 42/100)

2021.03.31 informacj [...].pdf

2021-03-31 10:00 Komunikat Zamawiającego Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach dziękuje za złożone oferty na wykonanie zadania pn. „Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap IV” przy ul. Zielonogórskiej 34 68-200 Żary w ramach inwestycji pn.: „Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo – Gaśniczą w Żarach” na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach, na podstawie Art. 222 ust.4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia pn. „Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap IV” wynosi 5 156 949,33 zł brutto (słownie pięć milionów sto pięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset czterdzieści dziewięć złotych 33/100).

Niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnimy na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz o cenach zawartych w ofertach.
2021-03-29 15:07 Paweł Hryniewicz Odpowiedzi na zapytania do treści SWZ

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach informuje, że w dniu 29 marca 2021 r. w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego pn. „Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap IV” zostało złożone zapytania do treści SWZ. W związku tym zgodnie z art. 135 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.


Zapytanie nr 14:
Proszę o informację jaki zakres obejmuje wykonanie nowego ogrodzenia. Wg przedmiaru jest 27,50 mb ogrodzenia, wg rys PW.AR. ZT.00 ogrodzenia jest 100 mb

Odpowiedź na zapytanie nr 14:
Zakres wykonania ogrodzenia stałego i tymczasowego bardzo szczegółowo przedstawia punkt 5 opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ). Ogrodzenie tymczasowe wykazane na rysunku PW.AR.ZT.00 (długość 100 m zaznaczone kolorem czerwonym) jest już wykonane.
Na obecnym etapie należy wybudować:
Ogrodzenie stałe (rysunek PW.AR.ZT.02) od punktu B do budynku JRG i od punktu F’ do wiaty parkingowo kontenerowej czyli „ wykonanie ogrodzenia stałego w części północno zachodniej budynku z bramą przesuwną z automatem i furtką z instalacją kontroli dostępu oraz w części południowo wschodniej z bramą przesuwną z automatem i furtką dwuskrzydłową z kontrolą dostępu tj. części ogrodzenia stałego nie wykonanego przy budowie ogrodzenia w 2018 r. (różnicą pomiędzy projektem ogrodzenia, a projektem ogrodzenia tymczasowego). Nowy fragment ogrodzenia ma nawiązywać do już wybudowanego w zakresie wyglądu i rodzaju w tym panele ogrodzenia, słupki, mocowania, kolorystyka.”
Ogrodzenie tymczasowe (rysunek PW.AR.ZT.00) w zakresie przebudowy ogrodzenia tymczasowego już wykonanego czyli „rozebranie ogrodzenia i bramy z siatki leśnej na słupkach drewnianych na szerokości zjazdów (na czas budowy zjazdów) i ponowny montaż ogrodzenia i bramy z siatki leśnej na słupkach drewnianych w wymaganym zakresie (po wybudowaniu zjazdów). Montaż tymczasowego ogrodzenia budowlanego ażurowego w elementach 3.5x2 m z podstawą betonową zbrojoną wraz z bramą zamykaną na kółkach jezdnych – brama na środku zjazdu przed budynkiem JRG (zamontowane ogrodzenie należy połączyć z ogrodzeniem tymczasowym z siatki leśnej).

2021.03.29 pytanie 1 [...].pdf

2021-03-29 13:10 Paweł Hryniewicz Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach informuje, że w dniu 26 marca 2021 r. w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego pn. „Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap IV” zostały złożone zapytania do treści SWZ. W związku tym zgodnie z art. 135 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.

Zapytanie nr 7:
Czy obecnie ustawione rusztowanie na placu budowy będzie można używać do wykonania robót budowlanych – etap IV?

Odpowiedź na zapytanie nr 7:
Rozstawione rusztowanie nie jest własnością Zamawiającego. Jest własnością Wykonawcy etapu III. Zostanie zdemontowane przed przekazaniem nowemu wykonawcy placu budowy.

Zapytanie nr 8:
Czy obecnie ustawiony barak na placu budowy będzie można używać przy wykonaniu robót budowlanych – etap IV?

Odpowiedź na zapytanie nr 8:
Ustawiony barak nie jest własnością Zamawiającego. Jest własnością Wykonawcy etapu III. Zostanie zabrany przed przekazaniem nowemu wykonawcy placu budowy.

Zapytanie nr 9:
W projekcie zamieszczone rysunki elewacji wskazują na wykończenie części elewacji z płytek mineralnych w formacie 20x30 cm w kolorze ciemnoczerwonym natomiast w przedmiarach wykończenie opisano płytki jako klinkier mineralny 7,1x24 cm Elastolith. Proszę o sprecyzowanie jaki ma być rodzaj wykończenia elewacji, parametry płytek, ewentualnie nazwę handlową / producenta by znaleźć ich równoważnik na rynku.

Odpowiedź na zapytanie nr 9:
Zamawiający oczekuje wykończenia części elewacji budynku KP z klinkierowych płytek mineralnych Elastolith w możliwie największym dostępnym rozmiarze lub innych klinkierowych płytek mineralnych w formacie 20x30. Kolor należy dobrać do istniejącego już pokrycia dachu (kolor taki sam lub zbliżony).

Zapytanie nr 10:
Czy zamawiający przewiduje wymianę gruntu pod konstrukcję wiaty.

Odpowiedź na zapytanie nr 10:
Wykonanie wiaty wymaga podniesienia poziomu terenu. Podczas I etapu zostały wykonane warstwy chudego betonu pod fundamenty. Do Wykonawcy należy weryfikacja czy na wykonanej warstwie chudego betonu można wykonywać fundamenty, czy też należy wymienić grunt.

Zapytanie nr 11:
Jaki rodzaj szklenia ma być zastosowany w szkleniach bram harmonijkowych

Odpowiedź na zapytanie nr 11:
Szklenie powinno być bezpieczne, mieć możliwie najwyższy współczynnik przenikania ciepła, przy jednoczesnym zachowaniu niewielkiego ciężaru całego skrzydła bramy co pozwoli na szybkie jej otwarcie i bezawaryjne działanie napędów. Konstrukcja bramy, przeszklenie oraz system jej otwierania powinny być traktowane jako KOMPLETNY SYSTEM przygotowany przez wybranego producenta stolarki. Wszelkie szczegóły techniczne pozostają do ustalenia na etapie przygotowania dokumentacji warsztatowej przez Wykonawcę.

Zapytanie nr 12:
Jaka częstotliwość otwierania i zamykania dziennie będzie przewidywana dla bram harmonijkowych (wyjazdy do akcji ratunkowych i gaśniczych pomijamy).

Odpowiedź na zapytanie nr 12:
Częstotliwość otwierania i zamykania bram harmonijkowych szacuje się jako 30 razy dziennie.

Zapytanie nr 13:
Czy wody opadowe z kanalizacji deszczowej będą zrzucane do wykopu?

Odpowiedź na zapytanie nr 13:
Po zakończeniu etapu IV woda ma być opracowana do wykopu.

2021.03.29 pytanie 7 [...].pdf

2021-03-26 11:05 Paweł Hryniewicz Odpowiedzi na zapytania do treści SWZ

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach informuje, że w dniu 24 i 25 marca 2021 r. w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego pn. „Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap IV” zostały złożone zapytania do treści SWZ. W związku tym zgodnie z art. 135 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.

Zapytanie nr 3:
Jaki system fasad należy przyjąć? Słupowo – ryglowy czy system bez ramowy z systemem klejenia (tzw fasada strukturalna)? Przedmiar prac w poz. 1.2.15, 16, 17 jest zapis „Fasady - ściana osłonowa bez ramowa z systemem klejenia konstr, elem nośny - system słupowo-ryglowy alu. Profile konstr. i ramki międzyszybowe ciepłe szklenie dwukomorowe – dla fasad aFS1, aFS2, aFS3. W projekcie (zestawienie fasad) jest zapis – „aFS1, aFS2, aFS3-ŚCIANA OSŁONOWA, ELEMENT NOŚNY - SYSTEM SŁUPOWO-RYGLOWY ALUMINIOWY PROFILE KONSTRUKCYJNE I RAMKI MIĘDZYSZYBOWE CIEPŁE, SZKLENIE DWUKOMOROWE Ug=0,6 W/m2K, PANELE STAŁE PROFIL ZEWNĘTRZNY”. Przy fasadzie bFS3 w zestawieniu jest zapis „bFS3-ŚCIANA OSŁONOWA BEZRAMOWA Z SYSTEMEM KLEJENIA KONSTRUKCYJNEGO, ELEMENT NOŚNY - SYSTEM SŁUPOWO-RYGLOWY ALUMINIOWY PROFILE KONSTRUKCYJNE I RAMKI MIĘDZYSZYBOWE CIEPŁE, SZKLENIE DWUKOMOROWE Ug=0,6 W/m2K, PANELE STAŁE.

Odpowiedź na zapytanie nr 3:
Należy wykonać fasady w systemie słupowo-ryglowym. Należy zastosować jeden system na wszystkie fasady.

Zapytanie nr 4:
Proszę o informację jaki zakres fasad jest do wyceny aFS1, aFS2, aFS3, bFS3?

Odpowiedź na zapytanie nr 4:
Do wykonania w IV etapie są fasady aFS2, aFS3, bFS3. Fasada aFS1 nie jest w zakresie IV etapu. Zamiast fasady aFS1 należy zamontować ściankę tymczasową z drzwiami np. z krawędziaków drewnianych z wypełnieniem płytą OSB z możliwością zamykania (Załącznik nr 1 do SWZ punkt 1.1.b). Przedstawiony przez Zamawiającego przedmiar branży budowlanej zawiera błąd – z punktu 1.2.15 należy wykreślić pozycję „aFS1 [ 5.20 * 3.00 ] 15.600 m2”.

Zapytanie nr 5:
Jaki współczynnik U należy przyjąć dla fasad? W projekcie (zestawienie fasad) jest zapis „SZKLENIE DWUKOMOROWE Ug=0,6 W/m2K”(Ug wspł. dla szyby), a w opisie przedmiotu zamówienia jest zapis „Montaż fasad aluminiowych przeszklonych współczynnik przenikania ciepła 0.6W/m2K.”

Odpowiedź na zapytanie nr 5:
Współczynnik U dla fasad nie może mieć współczynnika przenikania ciepła większego niż 0,9 W/m2K. Szklenie fasad ma być dwukomorowe, zestaw szybowy ma mieć współczynnik U=0,6 W/m2K.

Zapytanie nr 6:
W nawiązaniu do odpowiedzi Zamawiającego na pytanie nr 2 z dnia 23.03.2021 dotyczącej żaluzji fasadowych prosimy o potwierdzenie że przedmiotowe żaluzje mają być zamontowane w 3 oknach na parterze (pomieszczenia A.021, A.022, A.023) i 12 oknach na pierwszym piętrze (pomieszczenia A.106, A.107, A.108, A.118, A.119, A.120, A.121, A.122, A.123, A.124, A.125). Wymiary rolet na parterze 2,40x2,0 x3 szt to daje 14,40 m2, wymiary na I piętrze 2,40x1,80 x 12 szt to daje 51,84 m2 całość 66,24 m2. Proszę o potwierdzenie konieczności zwiększenia obmiarów dla żaluzji.

Odpowiedź na zapytanie nr 6:
Zamawiający potwierdza, że żaluzje mają być zamontowane w 15 oknach na południowej elewacji budynku KP tj. 3 oknach na parterze (pomieszczenia A.021, A.022, A.023) i 12 oknach na pierwszym piętrze (pomieszczenia A.106, A.107, A.108 (2), A.118, A.119, A.120, A.121, A.122, A.123, A.124, A.125). Przedstawiony przez Zamawiającego przedmiar branży budowlanej zawiera błąd pozycję 1.3.17 należy zwiększyć „[ 2.40 * 2.00 * 3 + 2.40 * 1.80 * 12 ] 66.240 m2”

UWAGA.
Zamawiający przypomina, że weryfikacja udostępnionych przez Zamawiającego przedmiarów robót należy do Wykonawcy. Przedmiary robót podano w celu ułatwienia Wykonawcy skalkulowania ceny ofertowej, jednak za kalkulację wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie przedmiarów robót odpowiada wyłącznie Wykonawca.

2021.03.26 pytanie 3 [...].pdf

2021-03-23 09:39 Paweł Hryniewicz Odpowiedzi na zapytania do treści SWZ

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach informuje, że w dniu 22 marca 2021 r. w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego pn. „Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap IV” zostały złożone zapytania do treści SWZ. W związku tym zgodnie z art. 135 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.


Zapytanie nr 1:
Czy Zamawiający dopuszcza zmianę bram z harmonijkowych na zwykłe segmentowe?

Odpowiedź na zapytanie nr 1:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany rodzaju bram przedstawionych w SWZ. Zamawiający wymaga zamontowania bram opisanych w dokumentacji projektowej.

Zapytanie nr 2:
Jakiego rodzaju żaluzję zewnętrzne przewidział Zamawiający? Czy mają być to żaluzje fasadowe chroniące przed nadmiernym nasłonecznieniem? Jaki sposób zamykania żaluzji ręczny czy elektryczny? Na których oknach mają być żaluzje?

Odpowiedź na zapytanie nr 2:
Zamawiający wymaga zamontowania żaluzji fasadowych chroniących przed nadmiernym nasłonecznieniem na wszystkich oknach na elewacji południowej budynku KP tj. 3 oknach na parterze (pomieszczenia A.021, A.022, A.023) i 12 oknach na pierwszym piętrze (pomieszczenia A.106, A.107, A.108, A.118, A.119, A.120, A.121, A.122, A.123, A.124, A.125). Żaluzje mają być aluminiowe w kolorze stolarki okiennej, sterowane ręcznie z pomieszczenia z możliwością otwierania/zamykania i podnoszenia/opuszczania. Żaluzje zostały uwzględnione w przedmiarze branży budowlanej udostępnionym przez Zamawiającego – pozycja 1.3.17.

2021.03.23 pytanie 1 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Uwaga! Załączniki dodane w tym miejscu mogą zostać udostępnione publicznie na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1328