Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-3912/2020 ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE.

Termin:
Zamieszczenia : 04-03-2021 10:42:00
Składania : 19-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 19-03-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zaprasza wykonawców do składania ofert w postępowaniu pn.:

 ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE.
DZP – 291-3912/2020

Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych na podstawie art. 3  ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.).

Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki 2,3,4,5,6,8.zip zip 472.97 2021-03-04 10:42:00 Postępowanie
SWZ Poligrafia DZP 291 3912 2020.pdf pdf 719.75 2021-03-04 10:42:00 Postępowanie
Opis Przedmiotu zamówienia.zip zip 341.04 2021-03-05 15:25:21 Postępowanie
ZAŁ. 7 PPU.zip zip 600.77 2021-03-11 14:05:04 Postępowanie
odpowiedzi_na_zapytania_wykonawcow_dotyczace_tresci_swz-1.docx docx 49.52 2021-03-12 12:26:29 Publiczna wiadomość
Notatka z otwarcia ofert 29 03 2021.docx docx 14.28 2021-03-19 14:14:52 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu cześci 2.pdf pdf 72.34 2021-03-23 11:37:15 Publiczna wiadomość
Unieważnienie Wszyscy Zadanie 2 ZP.docx docx 40 2021-03-23 11:37:15 Publiczna wiadomość
Unieważnienie Wszyscy Zadanie 3 ZP.pdf pdf 199.06 2021-04-08 10:13:25 Publiczna wiadomość
Unieważnienie Wszyscy Zadanie 3 ZP.pdf pdf 199.04 2021-04-08 11:16:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania. Strona WWW ZP.docx docx 48.29 2021-04-20 12:32:26 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.94 2021-03-11 14:06:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-20 12:32 Wojciech Skomorucha Wykonawcy
wszyscy


Informacja o wyborze oferty

Dotyczy: ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.

Zadanie 1: Drukowanie plakatów

Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 3, złożoną przez wykonawcę PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE JANUSZ CIOSEK WIELKA REKLAMA 98-300 Wieluń, Księdza Jerzego Popiełuszki 13.

Łączna wartość brutto oferty dla zadania nr 1 wynosi 40 789,27 zł. Wartość szacunkowa ustalona dla Zadania nr 1 wynosi 58 000,00 zł. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w ciągu 3 dni.

Wykonawca Zadania 1 Drukowanie plakatów
Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem
Oferta nr 3 - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE JANUSZ CIOSEK WIELKA REKLAMA
98-300 Wieluń, Księdza Jerzego Popiełuszki 13 40789,27 60 3 17,14 77,14

Punktacja pozostałych ofert:

Wykonawca Zadania 1 Drukowanie plakatów
Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem
Oferta nr 2 - DRUKARNIA "SIL-VEG-DRUK" S.C.
42-700 Lubliniec, ul. Kazimierza i Wiktorii Niegolewskich 12 56 063,69 43,65 2 11,43 55,08
Oferta nr 6 - PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
01-318 Warszawa, ul. Eugeniusza Szwankowskiego 2 3 56040,58 43,67 4 22,86 66,53


Zadanie nr 2 - Drukowanie ulotek i innych druków

Działając na podstawie:
art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 2 Drukowanie ulotek i innych druków.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu na Zadanie 2 Drukowanie ulotek i innych druków złożono 5 ofert. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania 2 kwotę 45 000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zadanie nr 3 – Druk broszur

Działając na podstawie:
art. 260 ust. 2ustawy z 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019ze zm.) –dalej :ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 3 Drukowanie Broszur.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu na Zadanie 3 Drukowanie broszur złożono 4 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania 3 kwotę 43000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zadanie nr 4 – Druk biuletynu
Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 3, złożoną przez wykonawcę WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI 30-663 Kraków, ul. Wielicka 250.

Łączna wartość brutto oferty dla zadania nr 4 wynosi 17 875,00 zł. Wartość szacunkowa ustalona dla Zadania nr 4 wynosi 25 000,00 zł.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w ciągu 3 dni.

Wykonawca Zadanie 4 Drukowanie biuletynu
Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem
Oferta nr 5 - WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
30-663 Kraków, ul. Wielicka 250 17875,00 60,00 3 17,14 77,14

Punktacja pozostałych ofert:

Wykonawca Zadanie 4 Drukowanie biuletynu
Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem
Oferta nr 1 - AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK
87-800 WŁOCŁAWEK, Toruńska 148 49175,00 21,81 7 40,00 61,81
Oferta nr 2 - DRUKARNIA "SIL-VEG-DRUK" S.C.
42-700 Lubliniec, ul. Kazimierza i Wiktorii Niegolewskich 12 28300,00 37,90 3 17,14 55,04
Oferta nr 6 -PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
01-318 Warszawa, ul. Eugeniusza Szwankowskiego 2 3 22300,00 48,10 4 22,86 70,96
Oferta nr 8 - MARTA KUMOREK POLIGRAFICZNY ZAKŁAD USŁUGOWY "DRUKMAR"
32-080 Zabierzów, ul. Rzemieślnicza 10 21500,00 49,88 3 17,14 67,02


Zadanie nr 5 – Druk plakatów
Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 3, złożoną przez wykonawcę PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE JANUSZ CIOSEK WIELKA REKLAMA 98-300 Wieluń, Księdza Jerzego Popiełuszki 13.

Łączna wartość brutto oferty dla zadania nr 3 wynosi 639,60 zł.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w ciągu 3 dni.

Wykonawca Zadanie 5 Drukowanie plakatów w ramach Projektu HYPFLO
Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem
Oferta nr 3 - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE JANUSZ CIOSEK WIELKA REKLAMA
98-300 Wieluń, Księdza Jerzego Popiełuszki 13 639,60 54,92 3 17,14 72,06

Punktacja pozostałych ofert:

Wykonawca Zadanie 5 Drukowanie plakatów w ramach Projektu HYPFLO
Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem
Oferta nr 2 - DRUKARNIA "SIL-VEG-DRUK" S.C.
42-700 Lubliniec, ul. Kazimierza i Wiktorii Niegolewskich 12 585,48 60,00 2 11,43 71,43
Oferta nr 6 - PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
01-318 Warszawa, ul. Eugeniusza Szwankowskiego 2 3 934,80 37,58 3 17,14 54,72

Kanclerz
mgr Tomasz Szanser
Kierownik zamawiającego lub osoba upoważniona do podejmowania czynności w jego imieniu

Informacja o wyniku [...].docx

2021-04-08 11:16 Wojciech Skomorucha Zamawiający: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie Wykonawcy wszyscy Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE” Zadanie 3 „Drukowanie broszur”. Nr referencyjny: DZP – 291-3912/2020 Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Działając na podstawie: • art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 3 Drukowanie broszur. Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne W postępowaniu na Zadanie 3 Drukowanie broszur złożono ofert 4 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania 3 kwotę 43 000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Pouczenie: Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).

Unieważnienie Wszysc [...].pdf

2021-04-08 10:13 Wojciech Skomorucha Zamawiający:
Uniwersytet Rolniczy
im. Hugona Kołłątaja
w Krakowie Wykonawcy
wszyscy



Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
„ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE” Zadanie 3 „Drukowanie broszur”.
Nr referencyjny: DZP – 291-3912/2020
Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.)


Działając na podstawie:
• art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 2 Drukowanie ulotek i innych druków.

Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.


Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu na Zadanie 3 Drukowanie broszur złożono ofert 4 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania 3 kwotę 43 000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


Pouczenie:
Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).

Unieważnienie Wszysc [...].pdf

2021-03-23 11:37 Wojciech Skomorucha Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
„ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE” Zadanie 2 „Drukowanie ulotek i innych druków”.
Nr referencyjny: DZP – 291-3912/2020
Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.)


Działając na podstawie:
• art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 2 Drukowanie ulotek i innych druków.

Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.


Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu na Zadanie 2 Drukowanie ulotek i innych druków złożono 5 ofert. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania 2 kwotę 45 000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Pouczenie:
Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

Unieważnienie Wszysc [...].docx

2021-03-19 14:14 Wojciech Skomorucha Informacja o złożonych ofertach w postępowaniu w załączniku do komunikatu.

Notatka z otwarcia o [...].docx

2021-03-19 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 171 600,00 zł
W tym:
Zadanie 1: 58 000,00 zł, Zadanie 2: 45 000,00 zł, Zadanie 3: 43 000,00 zł, Zadanie 4: 25 000,00 zł, Zadanie 5: 600,00 zł.
2021-03-12 12:26 Wojciech Skomorucha Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, wykonawcy zwrócili się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.

W związku z powyższym, zamawiający udziela następujących wyjaśnień w załączniku.

odpowiedzi_na_zapyta [...].docx

2021-03-11 14:06 Wojciech Skomorucha Zgodnie z art. 271 ust. 1 Zamawiający wprowadza zmianę ogłoszenia polegającą na zmianie załącznika nr 7 do SWZ w § 2 pkt 3było:Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji usług poligraficznych w mniejszym zakresie w stosunku do ilości i rodzajów określonych w przedmiocie umowy spowodowanych zmianą potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Zmniejszenie zakresu nie może być większe niż 10 % zakresu określonego w przedmiocie umowy.winno być:Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji usług poligraficznych w mniejszym zakresie w stosunku do ilości i rodzajów określonych w przedmiocie umowy spowodowanych zmianą potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Gwarantowany minimalny zakres realizacji usług poligraficznych to 10 % zakresu określonego w umowie.

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-03-09 13:44 Wojciech Skomorucha Odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące treści SWZ Dotyczy: „ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE.” Numer: DZP-291-3912/2020 Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, wykonawcy zwrócili się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. W związku z powyższym, zamawiający udziela następujących wyjaśnień:
Pytanie nr 1 dotyczy Zadania nr 4
W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 19 podano dla Biuletynu stawkę VAT 5%.
Stawka taka obowiązywała dla czasopism specjalistycznych, które zostały wykreślone z Ustawy o VAT podczas jednej z jej nowelizacji - ostatni kwartał 2019r.
Proszę zatem o jednoznaczne potwierdzenie z podaniem obowiązującego aktu prawnego stawki podatku VAT.
Wg oferenta obowiązująca na dzień dzisiejszy stawką podatku VAT jest stawka 8%.
Odpowiedź
Biuletyn Informacyjny będący przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 4 jest oznaczony symbolem ISSN. Zgodnie z załącznikiem nr 10 poz. 19 pkt. 2 Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. z późn. zm. winna być zastosowana stawka podatku VAT w wysokości 5%. Stawka podatku VAT w wysokości 5% jest stosowana dla czasopism regionalnych lub lokalnych. Biuletyn Informacyjny nie jest czasopismem specjalistycznym lecz jest czasopismem regionalnym / lokalnym. Zgodnie z ustawą czasopisma regionalne lub lokalne w rozumieniu VAT mogą być tylko wydawnictwa periodyczne o tematyce regionalnej lub lokalnej, które są publikowane nie częściej niż raz w tygodniu w postaci odrębnych zeszytów (numerów) objętych wspólnym tytułem. Istotnym dla uznania czasopisma za regionalne lub lokalne jest także, aby nie było przewidziane zakończenie jego ukazywania się. Ponadto czasopisma regionalne lub lokalne w rozumieniu VAT mogą być tylko czasopisma ukazujące się w na ogół regularnych odstępach czasu w nakładzie w wersji drukowanej nie wyższym niż 15.000 egzemplarzy. Ponadto czasopisma te są w wersji drukowanej.
W związku z powyższym zapis dotyczący wysokości stawki podatku VAT pozostaje bez zmian.
2021-03-05 15:46 Wojciech Skomorucha Odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące treści SWZ
Dotyczy:
„ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE.”
Numer: DZP-291-3912/2020

Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, wykonawcy zwrócili się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.

W związku z powyższym, zamawiający udziela następujących wyjaśnień:
Pytanie:
Proszę o wiadomość jaki jest nakład biuletynu informacyjnego, są rozbieżności w zadaniu 4, w formularzu cenowym napisane jest 5x500 szt. , natomiast w formularzu jednostka zamawiająca... jest 5x750 szt.
Jaki jest prawidłowy nakład biuletynów.
Odpowiedź:
Załącznikiem do Opisu Przedmiotu zamówienia dla zadania 4 jest załącznik o numerze 1d.
Wymagany nakład/ilość sztuk dla zadania 4 to 500 sztuk.
Jednocześnie informuję, iż stroną postępowania jest https://platformazakupowa.pl/pn/urk, na której zamieszczana jest korespondencja postępowania.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1194