Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-03-2021 10:42:00 |
Składania : | 19-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-03-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zaprasza wykonawców do składania ofert w postępowaniu pn.:
ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB
JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W
KRAKOWIE.
DZP – 291-3912/2020
Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych na podstawie art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-04-20 12:32 | Wojciech Skomorucha |
Wykonawcy wszyscy Informacja o wyborze oferty Dotyczy: ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Zadanie 1: Drukowanie plakatów Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 3, złożoną przez wykonawcę PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE JANUSZ CIOSEK WIELKA REKLAMA 98-300 Wieluń, Księdza Jerzego Popiełuszki 13. Łączna wartość brutto oferty dla zadania nr 1 wynosi 40 789,27 zł. Wartość szacunkowa ustalona dla Zadania nr 1 wynosi 58 000,00 zł. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w ciągu 3 dni. Wykonawca Zadania 1 Drukowanie plakatów Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem Oferta nr 3 - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE JANUSZ CIOSEK WIELKA REKLAMA 98-300 Wieluń, Księdza Jerzego Popiełuszki 13 40789,27 60 3 17,14 77,14 Punktacja pozostałych ofert: Wykonawca Zadania 1 Drukowanie plakatów Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem Oferta nr 2 - DRUKARNIA "SIL-VEG-DRUK" S.C. 42-700 Lubliniec, ul. Kazimierza i Wiktorii Niegolewskich 12 56 063,69 43,65 2 11,43 55,08 Oferta nr 6 - PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C. 01-318 Warszawa, ul. Eugeniusza Szwankowskiego 2 3 56040,58 43,67 4 22,86 66,53 Zadanie nr 2 - Drukowanie ulotek i innych druków Działając na podstawie: art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 2 Drukowanie ulotek i innych druków. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu na Zadanie 2 Drukowanie ulotek i innych druków złożono 5 ofert. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania 2 kwotę 45 000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 3 – Druk broszur Działając na podstawie: art. 260 ust. 2ustawy z 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019ze zm.) –dalej :ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 3 Drukowanie Broszur. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu na Zadanie 3 Drukowanie broszur złożono 4 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania 3 kwotę 43000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 4 – Druk biuletynu Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 3, złożoną przez wykonawcę WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI 30-663 Kraków, ul. Wielicka 250. Łączna wartość brutto oferty dla zadania nr 4 wynosi 17 875,00 zł. Wartość szacunkowa ustalona dla Zadania nr 4 wynosi 25 000,00 zł. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w ciągu 3 dni. Wykonawca Zadanie 4 Drukowanie biuletynu Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem Oferta nr 5 - WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI 30-663 Kraków, ul. Wielicka 250 17875,00 60,00 3 17,14 77,14 Punktacja pozostałych ofert: Wykonawca Zadanie 4 Drukowanie biuletynu Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem Oferta nr 1 - AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK 87-800 WŁOCŁAWEK, Toruńska 148 49175,00 21,81 7 40,00 61,81 Oferta nr 2 - DRUKARNIA "SIL-VEG-DRUK" S.C. 42-700 Lubliniec, ul. Kazimierza i Wiktorii Niegolewskich 12 28300,00 37,90 3 17,14 55,04 Oferta nr 6 -PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C. 01-318 Warszawa, ul. Eugeniusza Szwankowskiego 2 3 22300,00 48,10 4 22,86 70,96 Oferta nr 8 - MARTA KUMOREK POLIGRAFICZNY ZAKŁAD USŁUGOWY "DRUKMAR" 32-080 Zabierzów, ul. Rzemieślnicza 10 21500,00 49,88 3 17,14 67,02 Zadanie nr 5 – Druk plakatów Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 3, złożoną przez wykonawcę PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE JANUSZ CIOSEK WIELKA REKLAMA 98-300 Wieluń, Księdza Jerzego Popiełuszki 13. Łączna wartość brutto oferty dla zadania nr 3 wynosi 639,60 zł. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w ciągu 3 dni. Wykonawca Zadanie 5 Drukowanie plakatów w ramach Projektu HYPFLO Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem Oferta nr 3 - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE JANUSZ CIOSEK WIELKA REKLAMA 98-300 Wieluń, Księdza Jerzego Popiełuszki 13 639,60 54,92 3 17,14 72,06 Punktacja pozostałych ofert: Wykonawca Zadanie 5 Drukowanie plakatów w ramach Projektu HYPFLO Cena brutto Ilość pkt. Termin realizacji Ilość pkt. Razem Oferta nr 2 - DRUKARNIA "SIL-VEG-DRUK" S.C. 42-700 Lubliniec, ul. Kazimierza i Wiktorii Niegolewskich 12 585,48 60,00 2 11,43 71,43 Oferta nr 6 - PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C. 01-318 Warszawa, ul. Eugeniusza Szwankowskiego 2 3 934,80 37,58 3 17,14 54,72 Kanclerz mgr Tomasz Szanser Kierownik zamawiającego lub osoba upoważniona do podejmowania czynności w jego imieniu |
2021-04-08 11:16 | Wojciech Skomorucha | Zamawiający: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie Wykonawcy wszyscy Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE” Zadanie 3 „Drukowanie broszur”. Nr referencyjny: DZP – 291-3912/2020 Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Działając na podstawie: • art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 3 Drukowanie broszur. Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne W postępowaniu na Zadanie 3 Drukowanie broszur złożono ofert 4 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania 3 kwotę 43 000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Pouczenie: Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590). |
2021-04-08 10:13 | Wojciech Skomorucha |
Zamawiający: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie Wykonawcy wszyscy Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE” Zadanie 3 „Drukowanie broszur”. Nr referencyjny: DZP – 291-3912/2020 Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Działając na podstawie: • art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 2 Drukowanie ulotek i innych druków. Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne W postępowaniu na Zadanie 3 Drukowanie broszur złożono ofert 4 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania 3 kwotę 43 000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Pouczenie: Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590). |
2021-03-23 11:37 | Wojciech Skomorucha |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE” Zadanie 2 „Drukowanie ulotek i innych druków”. Nr referencyjny: DZP – 291-3912/2020 Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Działając na podstawie: • art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 2 Drukowanie ulotek i innych druków. Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne W postępowaniu na Zadanie 2 Drukowanie ulotek i innych druków złożono 5 ofert. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania 2 kwotę 45 000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Pouczenie: Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590). |
2021-03-19 14:14 | Wojciech Skomorucha | Informacja o złożonych ofertach w postępowaniu w załączniku do komunikatu. |
2021-03-19 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
przeznaczona
na
realizację
zamówienia:
171
600,00
zł W tym: Zadanie 1: 58 000,00 zł, Zadanie 2: 45 000,00 zł, Zadanie 3: 43 000,00 zł, Zadanie 4: 25 000,00 zł, Zadanie 5: 600,00 zł. |
2021-03-12 12:26 | Wojciech Skomorucha |
Zamawiający
informuje,
że
w
terminie
określonym
zgodnie
z
art.
284
ust.
2
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
poz.
2019
ze
zm.)
–
dalej:
ustawa
Pzp,
wykonawcy
zwrócili
się
do
zamawiającego
z
wnioskiem
o
wyjaśnienie
treści
SWZ. W związku z powyższym, zamawiający udziela następujących wyjaśnień w załączniku. |
2021-03-11 14:06 | Wojciech Skomorucha | Zgodnie z art. 271 ust. 1 Zamawiający wprowadza zmianę ogłoszenia polegającą na zmianie załącznika nr 7 do SWZ w § 2 pkt 3było:Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji usług poligraficznych w mniejszym zakresie w stosunku do ilości i rodzajów określonych w przedmiocie umowy spowodowanych zmianą potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Zmniejszenie zakresu nie może być większe niż 10 % zakresu określonego w przedmiocie umowy.winno być:Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji usług poligraficznych w mniejszym zakresie w stosunku do ilości i rodzajów określonych w przedmiocie umowy spowodowanych zmianą potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Gwarantowany minimalny zakres realizacji usług poligraficznych to 10 % zakresu określonego w umowie. |
2021-03-09 13:44 | Wojciech Skomorucha |
Odpowiedzi
na
zapytania
wykonawców
dotyczące
treści
SWZ
Dotyczy:
„ŚWIADCZENIE
USŁUG
POLIGRAFICZNYCH
DLA
POTRZEB
JEDNOSTEK
ORGANIZACYJNYCH
UNIWERSYTETU
ROLNICZEGO
IM.
HUGONA
KOŁŁĄTAJA
W
KRAKOWIE.”
Numer:
DZP-291-3912/2020
Zamawiający
informuje,
że
w
terminie
określonym
zgodnie
z
art.
284
ust.
2
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
poz.
2019
ze
zm.)
–
dalej:
ustawa
Pzp,
wykonawcy
zwrócili
się
do
zamawiającego
z
wnioskiem
o
wyjaśnienie
treści
SWZ.
W
związku
z
powyższym,
zamawiający
udziela
następujących
wyjaśnień: Pytanie nr 1 dotyczy Zadania nr 4 W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 19 podano dla Biuletynu stawkę VAT 5%. Stawka taka obowiązywała dla czasopism specjalistycznych, które zostały wykreślone z Ustawy o VAT podczas jednej z jej nowelizacji - ostatni kwartał 2019r. Proszę zatem o jednoznaczne potwierdzenie z podaniem obowiązującego aktu prawnego stawki podatku VAT. Wg oferenta obowiązująca na dzień dzisiejszy stawką podatku VAT jest stawka 8%. Odpowiedź Biuletyn Informacyjny będący przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 4 jest oznaczony symbolem ISSN. Zgodnie z załącznikiem nr 10 poz. 19 pkt. 2 Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. z późn. zm. winna być zastosowana stawka podatku VAT w wysokości 5%. Stawka podatku VAT w wysokości 5% jest stosowana dla czasopism regionalnych lub lokalnych. Biuletyn Informacyjny nie jest czasopismem specjalistycznym lecz jest czasopismem regionalnym / lokalnym. Zgodnie z ustawą czasopisma regionalne lub lokalne w rozumieniu VAT mogą być tylko wydawnictwa periodyczne o tematyce regionalnej lub lokalnej, które są publikowane nie częściej niż raz w tygodniu w postaci odrębnych zeszytów (numerów) objętych wspólnym tytułem. Istotnym dla uznania czasopisma za regionalne lub lokalne jest także, aby nie było przewidziane zakończenie jego ukazywania się. Ponadto czasopisma regionalne lub lokalne w rozumieniu VAT mogą być tylko czasopisma ukazujące się w na ogół regularnych odstępach czasu w nakładzie w wersji drukowanej nie wyższym niż 15.000 egzemplarzy. Ponadto czasopisma te są w wersji drukowanej. W związku z powyższym zapis dotyczący wysokości stawki podatku VAT pozostaje bez zmian. |
2021-03-05 15:46 | Wojciech Skomorucha |
Odpowiedzi
na
zapytania
wykonawców
dotyczące
treści
SWZ Dotyczy: „ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE.” Numer: DZP-291-3912/2020 Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, wykonawcy zwrócili się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. W związku z powyższym, zamawiający udziela następujących wyjaśnień: Pytanie: Proszę o wiadomość jaki jest nakład biuletynu informacyjnego, są rozbieżności w zadaniu 4, w formularzu cenowym napisane jest 5x500 szt. , natomiast w formularzu jednostka zamawiająca... jest 5x750 szt. Jaki jest prawidłowy nakład biuletynów. Odpowiedź: Załącznikiem do Opisu Przedmiotu zamówienia dla zadania 4 jest załącznik o numerze 1d. Wymagany nakład/ilość sztuk dla zadania 4 to 500 sztuk. Jednocześnie informuję, iż stroną postępowania jest https://platformazakupowa.pl/pn/urk, na której zamieszczana jest korespondencja postępowania. |
Komunikaty