Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 520.261.2.10.2020.AM Dostawa silników trakcyjnych do tramwajów typu 120NaG

Deadlines:
Published : 03-03-2021 08:33:00
Placing offers : 18-03-2021 09:30:00
Offers opening : 18-03-2021 10:00:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie niepodlegającym przepisom Ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1843 z późn. zm.), na zasadach określonych w „Regulaminie Zamówień Publicznych Sektorowych” Gdańskich Autobusów i Tramwajów Sp. z o.o., Cz. B, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr 24/2017 Prezesa Gdańskich Autobusów i Tramwajów Sp. z o.o. z dnia 10.08.2017 wraz ze zmianami.


Zapraszamy do złożenia ofert w formie elektronicznej albo w formie pisemnej w sposób określony w Rozdz. VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).


W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy https://www.platformazakupowa.pl/ poprzez formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej
danego postępowania, lub pisemnie. Sposób udzielania informacji Wykonawcom oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów określono w Rozdz. XII SIWZ.


Osoby upoważnione do udzielania informacji o przetargu z ramienia Zamawiającego:

  1. w sprawach merytorycznych: Kierownik Zajezdni Tramwajowej Gdańsk-Wrzeszcz – tel. +48 693-898-077, e-mail: myca@gait.pl.
  2. w sprawach formalnych: Kierownik Działu Zamówień Publicznych – tel. +48 693-898-783, e-mail: przetargi@gait.pl,
  3. związane z procesem złożenia oferty/wniosku: Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl, od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00, tel. 22 101-02-02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Termin realizacji zamówienia 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert alternatywnych lub wariantowych.
  3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    •  Posiadają wiedzę i doświadczenie.
    •  Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    • Nie podlegają wykluczeniu.
  4. Kryteria dokonywania oceny: Cena – 100 pkt.
  5. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 60 dni od terminu składania ofert.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie.pdf pdf 109.95 2021-03-03 08:33:00 Proceeding
SIWZ.pdf pdf 468.49 2021-03-03 08:33:00 Proceeding
Załącznik nr 1,2,3 do SIWZ.docx docx 41.5 2021-03-03 08:33:00 Proceeding
Załącznik nr 4 do SIWZ_Obowiązek informacyjny Zamawiajacego.pdf pdf 113.9 2021-03-03 08:33:00 Proceeding
Załącznik nr 5 do SIWZ_Projekt umowy.pdf pdf 160.32 2021-03-03 08:33:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 56.19 2021-03-18 11:31:06 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 47.29 2021-03-25 14:00:51 Public message
Wyjaśnienia treści SIWZ.pdf pdf 90.59 2021-03-10 07:51:54 Public message
Załącznik nr 1 - zmodyfikowany Załącznik nr 5 do SIWZ (Projekt umowy).pdf pdf 159.99 2021-03-10 07:51:54 Public message

Announcements

2021-03-25 14:00 Anna Grabowska-Myca Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-03-18 11:31 Anna Grabowska-Myca Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-10 07:51 Anna Grabowska-Myca Wyjaśnienia treści SIWZ wraz z Załącznikiem nr 1 stanowiącym zmodyfikowany Załącznik nr 5 do SIWZ (Projekt umowy)

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Załącznik nr 1 - zmo [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 897