Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WI.1.271.2.2021 Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn. Przebudowa parteru budynku ZSP w Lubawce na potrzeby utworzenia przedszkola

Michał Salata
Gmina Lubawka Oddział: BK
Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2021 10:11:00
Składania : 24-02-2021 14:00:00
Otwarcia : 24-02-2021 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków oraz na warunkach określonych w ust. XIII zapytania ofertowego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - Istotne dla stron postanowienia umowy.doc doc 91 2021-02-17 10:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 oświadczenie i 3 klauzula RODO.doc doc 41 2021-02-17 10:11:00 Postępowanie
Dokumentacja projektowa.7z 7z 20831.11 2021-02-17 10:11:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe Przedszkole- ZSP w Lubawce.docx docx 54.97 2021-02-17 10:11:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe Przedszkole- ZSP w Lubawce -zmiana godziny otwarcia.docx docx 54.57 2021-02-20 08:18:26 Publiczna wiadomość
Zestawienie ofert proj przedszkole w ZSP.pdf pdf 584.54 2021-02-24 15:35:29 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty proj przedszkole w ZSP.pdf pdf 660.09 2021-02-26 07:28:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-26 07:28 Michał Salata W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2021-02-24 15:35 Michał Salata W załączeniu zestawienie ofert.

Zestawienie ofert pr [...].pdf

2021-02-24 14:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia ma przeznaczone 100 000 zł.
2021-02-20 08:18 Michał Salata Z przyczyn organizacyjnych zmienia się godzinę otwarcia ofert na godzinę 14:00

W związku z powyższym zmianie ulega ust. VIII zapytania ofertowego, który otrzymuje brzmienie:
"
Ofertę należy przesłać w terminie do dnia 24.02.2021 r., do godz. 14:00
poprzez wypełnienie formularza ofertowego na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lubawka
"
Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.

Zapytanie ofertowe P [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowo- kosztorysowa Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego 1 usługa Urząd Miasta Lubawka
Pl. Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1) ETAP I: do 3 miesięcy od podpisania umowy, za datę zakończenia przyjmuje się termin wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę po wcześniejszym przekazaniu „dokumentacji projektowo- kosztorysowej” posiadającej opinie i uzgodnienia o których mowa w ust. III pkt 1 ppkt 6) (w szczególności uzgodnienia p. poż.), 2) ETAP II: do 5 miesięcy od podpisania umowy, za datę zakończenia przyjmuje się termin wydania decyzji pozwolenia na budowę. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie i klauzula informacyjna RODO - Proszę o dołączenie skanu dokumentów. Preferowany format pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wstępny projekt koncepcji - Proszę o dołączenie dokumentu o którym mowa w ust. VI, pkt. 2, ppkt 3) zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 703