Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DE.405.4.2021 Usunięcie usterek w logotermach w budynkach przy ul. Głogowska 183-185, Głogowska 195AB, Siemiradzkiego 2

Termin:
Zamieszczenia : 04-02-2021 09:03:00
Składania : 11-02-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 41 58 847

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPU - logotermy Głogowska, Siemiradzkiego.pdf pdf 194.23 2021-02-04 09:03:00 Postępowanie
lista lokali - załacznik nr 2 do IPU.pdf pdf 225.87 2021-02-04 09:03:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-02-22 11:21 Lucyna Domańska W niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Projektowo
Wykonawcze NOVUM PLUS z siedzibą w Kiekrzu za łączną kwotę brutto 27 416,70 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usunięcie usterek w logotermach w budynkach przy ul. Głogowska 183-185, Głogowska 195AB, Siemiradzkiego 2 Wymiana na fabrycznie nowy PM-regler w logtermach Saturn i Uran 9 szt. - (0)
2 Usunięcie usterek w logotermach w budynkach przy ul. Głogowska 183-185, Głogowska 195AB, Siemiradzkiego 2 Wymiana na fabrycznie nowy elektrozawór dla logoterm Saturn i Uran 9 szt. - (0)
3 Usunięcie usterek w logotermach w budynkach przy ul. Głogowska 183-185, Głogowska 195AB, Siemiradzkiego 2 Wymiana na fabrycznie nowy zawór mieszający dla logoterm Saturn i Uran 6 szt. - (0)
4 Usunięcie usterek w logotermach w budynkach przy ul. Głogowska 183-185, Głogowska 195AB, Siemiradzkiego 2 Wymiana ciepłomierzy na fabrycznie nowe ciepłomierze produkowane przez BMETERS: Hydrocal-M3 do odczytu radiowego 21 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Inne kryterium (nieobowiązkowe) - - (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie trzech tygodni od dnia podpisania umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 525