Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wymiana systemu klimatyzacji dla potrzeb stanowiska kierowania Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Department: Wydział Inwestycji i Remontów
Deadlines:
Published : 11-12-2020 18:06:00
Placing offers : 11-02-2021 11:03:31
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

 Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej
i terminowej na wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany systemu klimatyzacji  dla potrzeb stanowiska kierowania Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu przy ulicy Szylinga 2. Termin wykonania  robót budowlanych do 30.04.2021.


Zakres wykonania robót budowlanych:


  1. Demontaż nieczynnego systemu klimatyzacji wraz z utylizacją (jednostka zewnętrzna m-ki Fujitsu, orurowanie oraz 6 jednostek wewnętrznych).

  2. Dostarczenie oraz wykonanie robót budowlanych związanych z pracami instalacyjnymi, elektrycznymi oraz montażowymi dwóch niezależnych układów klimatyzacyjnych składających się z dwóch jednostek zewnętrznych m-ki Gree , Jujitsu lub LG i ośmiu jednostek wewnętrznych wybranego producenta.

  3. Minimalna moc chłodnicza każdej jednostki zewnętrznej co najmniej 22 kW każda.

  4. Maksymalny poziom głośności jednostek wewnętrznych - 35 decybeli,  jednostek zewnętrznych 65 decybeli. 

  5. Do instalacji jednostek zewnętrznych dopuszcza się możliwość wykorzystania istniejących stelaży na dachu.

  6. Zamawiający zakłada wykorzystanie istniejących otworów dachowych. Jednakże po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uszczelnienia otworów.

  7. Montaż minimum czterech jednostek wewnętrznych kasetonowych na każdą jednostkę zewnętrzną o mocy sumarycznej jednostki zewnętrznej. Każda jednostka wewnętrzna przymocowana do stropu.

  8. Wykonanie odprowadzenia skroplin z jednostek wewnętrznych w systemie pompowym do instalacji kanalizacji sanitarnej.

  9. Dopuszcza się wykorzystanie z obecnego układu instalacji elektrycznej do jednego obiegu. Natomiast wykonawca zobowiązany jest do wykonania instalacji elektrycznej do drugiego obiegu wraz z montażem zabezpieczenia nadprądowego.

  10. Skonfigurowanie systemów układów klimatyzacyjnych w sposób umożliwiający niezależną od siebie pracę.

  11. Uruchomienie systemu oraz sprawdzenie prawidłowego działania.

  12. Odtworzenie pierwotnego stanu technicznego sufitu w pomieszczeniach.

  13. Czujniki temperatury (po 2 na każdy system) zainstalowane na ścianach pomieszczenia. Przewody umieszczone w korytkach natynkowych.

  14. Wymagane są dwa sterowniki, po jednym na każdy układ klimatyzacji, zamontowane na stałe na ścianach pomieszczenia.

  15. Sterowniki wyposażone w system kontroli dostępu.

  16. W ramach gwarancji wymagany jest przegląd urządzeń co 6 miesięcy. Zużyte elementy eksploatacyjne (filtry, olej, wentylatory, uzupełnienie czynnika chłodniczego itp.) wykonawca wymieni na nowe. Podczas przeglądu wymagane jest czyszczenie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych, sprawdzenie parametrów pracy urządzeń, czyszczenie wymienników, sprawdzenie szczelności układu chłodniczego, sprawdzenie pomp do skroplin i drożności układu ich odprowadzania do kanalizacji.

  17. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia uproszczonej dokumentacji powykonawczej (schemat instalacji i plan sytuacyjny rozmieszczenia urządzeń, wykonanie schematów instalacji elektrycznej i sterowniczej).

  18. Wykonawca ma obowiązek dokonania szkolenia użytkowników w zakresie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji zamontowanych układów.

Wymagania Zamawiającego:

  • Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..

  • KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

  • O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto

  • Termin realizacji zamówienia do 30.04.2021 r.

  • Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.

  • Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres

  • Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy – wyprodukowany w roku 2020 lub 2021 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

  • Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania wymaganych nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych. Wymagana jest 5-letnia gwarancja na wykonane prace oraz urządzenia. W ramach gwarancji wymagany jest przegląd urządzeń co 6 miesięcy. Zużyte elementy eksploatacyjne (filtry, olej, wentylatory, uzupełnienie czynnika chłodniczego itp.) wykonawca wymieni na nowe. Podczas przeglądu wymagane jest czyszczenie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych, sprawdzenie parametrów pracy urządzeń, czyszczenie wymienników, sprawdzenie szczelności układu chłodniczego, sprawdzenie pomp do skroplin i drożności układu ich odprowadzania do kanalizacji. Po wykonaniu przeglądu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu stosowny protokół. Koszty gwarancji w tym serwisu gwarancyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi Wykonawca uwzględni w ofercie na wykonanie robót budowlanych. Wymagana jest gotowość do przyjmowania zgłoszeń awarii/usterek pod wskazanym numerem telefonu oraz adresem mailowym przez 24h/7 dni. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu w terminie do 48h, rozumianym jako przyjazd na obiekt i diagnozę problemu. Wykonawca gwarantuje wykonanie napraw w terminie do 21 dni kalendarzowych.

  • Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji producenta urządzeń (certyfikat autoryzacji producenta).

  • Wymagana jest homologacja na utylizację urządzeń. Po zakończeniu prac należy przedstawić kartę odpadów.

  • Wymagane przedstawienie referencji dotyczących wykonania dwóch instalacji klimatyzacji o mocy powyżej 20 kW

  • Kary umowne:

- 500 zł za każdy dzień zwłoki w przybyciu na obiekt po otrzymaniu informacji o

awarii,

- 500 zł za każdy dzień nieterminowego usunięcia awarii i naprawy

- 3000 zł jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu gwarancyjnego oraz nie realizowania warunków gwarancji

-za przekroczenie terminu wykonania zamówienia 30.04.2021 roku - 500 zł za każdy dzień zwłoki 

- za brak 

  • Zamawiający ma możliwość zlecenia przeglądu innej autoryzowanej firmie w celu utrzymania gwarancji w przypadku nie realizowania warunków gwarancyjnych umowy.

  • Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

  • Kryterium oceny najniższa cena 

  • Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • Wymagane jest dołączenie do oferty cenowej: a) parametrów technicznych (producent, typ, marka urządzenia, moc urządzeń, poziom generowanego hałasu przez jednostki wewnętrzne oraz zewnętrzne) b) dokument potwierdzający autoryzację c) referencję co najmniej dwóch realizacji instalacji klimatyzacji o mocy powyżej 20 kW

Telefon kontaktowy: 4777 lub 12640

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

2021-02-11 11:03 Henryka Łuczka Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie anulowano ze względu na zmianę parametrów technicznych.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 1 Wymiana systemu klimatyzacji w pomieszczeniu Zespołu Dyżurnych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu. 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 657