Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Świadczenie usług w branży sanitarnej w zakresie usuwania awarii, napraw, bieżącej konserwacji i remontów w 2021 r. w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34

Deadlines:
Published : 06-11-2020 15:12:00
Placing offers : 13-11-2020 12:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: Service

Requirements and specifications

Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie zaprasza do złożenia ofert na świadczenie usług w branży sanitarnej w zakresie usuwania awarii, napraw, bieżącej konserwacji i remontów w 2021 r. w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34



Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843).


I. Opis wymagań


Zamawiający wymaga: 

 - warunki płatności: 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; 

 - termin realizacji: od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 

 -gwarancja: 36 miesięcy, liczona od daty podpisania protokołu odbioru odrębnie dla poszczególnych prac zleconych przez Zamawiającego.


Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, będącej załącznikiem do zapytania. 

 Warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy. 

II. Kryteria i warunki formalne


 1. Kryteria

 1)   Kryterium cena: stawka roboczogodziny netto: waga 50%.

Sposób przyznania punktów za kryterium:Stawka roboczogodziny kosztorysowej netto - 50 punktów. 

 Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: stawka roboczogodziny kosztorysowej netto

 Sn = Sof.n./Sof.bx 100 x 50% = liczba punktów 

 gdzie: 

 Sn - liczba punktów za kryterium stawka roboczogodziny 

 Sof.n. - najniższa stawka roboczogodziny netto ocenianych ofert 

 Sof.b. -stawka roboczogodziny netto oferty badanej

2)    Kryterium koszty pośrednie: waga 25% 

 Sposób przyznania punktów za kryterium:Koszty pośrednie - 25 punktów. 

 Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: koszty pośrednie 

 Kn = Kof.n./Kof.bx 100 x 25% = liczba punktów 

gdzie:

 Kn - liczba punktów za kryterium koszty pośrednie 

 Kof.n. - najniższe koszty pośrednie spośród ocenianych ofert 

 Kof.b. -koszty pośrednie oferty badanej

3)  Kryterium zysk  - 25%

Sposób przyznania punktów za kryterium:Zysk - 25 punktów. 

 Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: koszty pośrednie 

 Zn = Zof.n./Zof.bx 100 x 25% = liczba punktów 

 gdzie: 

 Zn - liczba punktów za kryterium zysk 

 Zof.n. - najniższy zysk spośród ocenianych ofert 

 Zof.b.- zysk z oferty badanej

Ostateczna ilość punktów badanej oferty wynikać będzie z zsumowania ilości punktów uzyskanych w ocenie poszczególnych kryteriów:

 On = Sn. + Kn  +Zn 

 gdzie: 

 On - całkowita liczba punktów badanej oferty 

 Sn - liczba punktów za kryterium stawka roboczogodziny 

 Kn- liczba punktów za kryterium koszty pośrednie 

 Zn-  liczba punktów za kryterium zysk


2. Warunki formalne


  1) Warunki płatności: 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT;

  2)  Termin realizacji: od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 

  3)  Gwarancja: 36 miesięcy, liczona od daty podpisania protokołu odbioru odrębnie dla poszczególnych prac zleconych przez Zamawiającego.


III. Terminy

Zakończenie przyjmowania ofert:  13.11.2020 r. godzina 12:00.


IV. Informacje dodatkowe


 1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane  lub usługi oraz o partnerstwie publiczno prywatnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

4. Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

5. W przypadku pytań:

W przypadku pytań:

 -merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" 

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.    

 Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Umowa wzór_branża sanitarna 2021.pdf pdf 152.01 2020-11-06 15:12:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Świadczenie usług w branży sanitarnej w zakresie usuwania awarii, napraw, bieżącej konserwacji i remontów w 2021 r. w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, będącej załącznikiem do zapytania. Warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 50% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Koszty pośrednie 25% Koszty pośrednie proszę podać w procentach (0)
3 Zysk 25% Zysk proszę podać w procentach (0)
4 Warunki płatności - 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, proszę potwierdzić wpisując: POTWIERDZAM (0)
5 Termin realizacji - od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., proszę potwierdzić wpisując: POTWIERDZAM (0)
6 Gwarancja - 36 miesięcy, liczona od daty podpisania protokołu odbioru odrębnie dla poszczególnych prac zleconych przez Zamawiającego: POTWIERDZAM (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 439