Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-10-2020 22:09:00 |
Składania : | 29-10-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 29-10-2020 11:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lubawka
Plac Wolności 1
58-420 Lubawka
nr telefonu 75 7411588
adres poczty elektronicznej: lubawka@lubawka.eu
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 15sztuk pakietów MS Office 2019 Home & Office PL (wersja pudełkowa), 2 sztuk pakietów MS Office 2016 Home & Office PL (wersja pudełkowa), 16 sztuk myszy Logitech M185 (dowolna kolorystyka i wzór na urządzeniu), 16 sztuk słuchawek z mikrofonem Esperanza EH103, 1sztuka Targus Classic od 13 do 14,3'' dla potrzeb realizacji projektu grantowego pn. „Zdalna szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” za kwotę, która nie może przekroczyć 54.999 zł. DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Urządzenia mają umożliwić uczniom szkoły podstawowej udział w zajęciach w ramach zdanego nauczania. Będą wykorzystywane dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, z dostępem do Internetu i poczty elektronicznej.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
tj. dostarczenia sprzętu do dnia 09.11.2020 r. do Urzędu Miasta Lubawka, Plac Wolności 1, 58-420 Lubawka
4. Miejsce i termin składnia oferty
Ofertę należy złożyć: w terminie do dnia 29.10.2020 r. do godz. 11.00
Przez złożenie oferty rozumie się wypełnienie formularza dostępnego na platformie zakupowej www.platformazakupowa.pl/lubawka. DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. W toku oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Jeżeli któryś przedmiot wymaga dłuższego okresu oczekiwania proszę przy produkcie dać adnotację o przewidywanym terminie realizacji. Płatność przelewem za dostarczone materiały w terminie 14 dni.
5.Kryterium wyboru oferty: cena – znaczenie 100%
O wyborze najkorzystniejszej oferty zainteresowani zostaną powiadomieni e-mailowo na adres wskazany w ofercie.
6. Opis sposobu obliczania ceny:
Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest formularz ofertowy dołączony do niniejszego zapytania ofertowego. W odpowiednich rubrykach Wykonawcy winni przedstawić liczbę urządzeń i oprogramowania oraz cenę brutto. Cena powinna uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym zysk Wykonawcy.
7. Osoba uprawniona do kontaktów w sprawach zamówienia:
Paweł Miechur – Informatyk
tel. 516321595, e-mail: miechur.pawel@lubawka.eu
W przypadku problemów czy pytań dotyczących załączania skanów dokumentacji należy kontaktować się z pomocą techniczną Platformy Open Nexus tel: 22 101 02 02 od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
8. Wykluczenia z postępowania:
Zamawiający może wykluczyć z prowadzonego postępowania:
- Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie oraz kiedy wykonane zamówienie obarczone było wadą powodującą konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez Zamawiającego
- Wykonawców, z którymi Zamawiający w okresie 3 lat od wszczęcia postępowania rozwiązał albo wypowiedział umowę lub odstąpił od umowy z winy Wykonawcy
- Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
- Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
- Oferta została złożona mimo braku zgody wykonawcy na warunki nie podlegające negocjacji (wymagane przez Zamawiającego)
- Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania
- Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- Wykonawca nie uzupełnił braków formalnych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub złożone dokumenty nie potwierdzają spełniania warunków udziału w zapytaniu ofertowym
- Zawiera błędy w obliczaniu ceny lub kosztu.
9. Pozostałe informacje:
- Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy,
- Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad,
- Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez oferentów roszczeń z tego tytułu. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, nie jest aukcją ani przetargiem w rozumieniu art. 701 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) na podstawie art. 4 pkt 8 tej ustawy.
- Wykonawca zobowiązuje się do podpisania wraz z Zamawiającym protokołu odbioru. Jest to dokument na podstawie którego Wykonawca stwierdza, że dostarczył przedmiot zamówienia a Zamawiający otrzymał zamówienie.
Komunikaty