Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-09-2020 14:11:00 |
Składania : | 18-09-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-09-2020 10:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Ogłoszenie nr 583275-N-2020 z dnia 2020-09-09 r.
Gmina Świercze: Świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów do szkół na terenie gminy Świercze w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Nie
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świercze, krajowy numer identyfikacyjny
13037849100000, ul.
ul. Pułtuska
47
,
06-150
Świercze, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
236 916 045, e-mail
swiercze@op.pl, faks
236 916 045.
Adres strony internetowej (URL): http://www.swiercze.biuletyn.net/
Adres profilu nabywcy:
http://www.swiercze.biuletyn.net/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
http://www.swiercze.biuletyn.net/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.platformazakupowa.pl/pn/swiercze
Nie
https://www.platformazakupowa.pl/pn/swiercze
Nie
http://www.swiercze.biuletyn.net/
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów do szkół na terenie gminy Świercze w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny:
IN.271.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Kod CPV |
60172000-4 |
60112000-6 |
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-10-01 | 2021-06-25 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału określone w art. 22 ust.1 uPzp oraz nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1, 2 i 2a uPzp.
2. Spełnienie warunków odnoszących się do realizacji zamówienia zostanie
ocenione według poniższych zasad:
1) posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej
działalności zawodowej:
a)posiadanie uprawnień do podejmowania i wykonywania działalności
gospodarczej w zakresie transportu drogowego;
2) zdolność techniczna i zawodowa:
a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na usługi
polegające na przewozie osób o wartości nie mniejszej niż 120.000,00
złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane należycie;
b) dysponowanie odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia uczniów -
minimum 3 autobusy nie starsze niż rok produkcji 2004, z liczbą miejsc
siedzących minimum 54 każdy, wyposażone w ABS, automatycznie otwierane
drzwi, pasy bezpieczeństwa na każdym siedzeniu i klimatyzację;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
opłacona
polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co
najmniej 150 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
3.
Pojazdy muszą posiadać wyposażenie dodatkowe zwiększające
bezpieczeństwo (ABS i drzwi automatyczne otwierane przez kierowcę);
4. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za
spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w
pkt. 12 niniejszej specyfikacji, potwierdzą jednoznacznie ich
spełnianie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt.
11.1 i 11.2 SIWZ oceniane będzie łącznie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo)
chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób
jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie
do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz
rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako
pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by
prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność
za wykonanie umowy.
7. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w
zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
7.1 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga
zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
minimum 50% osób wykonujących czynności w zakresie realizacji
zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks
pracy (Dz. U. z 2020r. poz. 1320, ze zm.) Zamawiający wymaga
zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji
zamówienia: roboty ziemne, drogowe. Każdorazowo na żądanie
Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż
5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu
poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji
zamówienia czynności, o których mowa wyżej. Kopia umów o pracę powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o
ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781, ze zm.). Informacje
takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu
powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę
kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi roboty
budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane
jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących
roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu
zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w
rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu
kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3; b) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności grupy kapitałowej - załącznik nr 5; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt 2. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3;
b) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności grupy
kapitałowej - załącznik nr 5;
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert. Wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt 2. Wykonawca
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
Szczegółowe informacje dotyczące ofert w postaci elektronicznej znajdują się w SIWZ punkt 17.
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia taboru zastępczego w sytuacjach awaryjnych | 30,00 |
Termin płatności faktury | 10,00 |
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA UMOWY
2020-10-05 13:24 | Adam Kubajewski | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
2020-09-24 13:54 | Adam Kubajewski |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
czynności
oceny
i
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
oraz
o
powtórzeniu
czynności
oceny
ofert |
2020-09-23 10:41 | Adam Kubajewski |
IN.271.8.2020 Świercze, 2020-09-23 Gmina Świercze ul. Pułtuska 47 06-150 Świercze ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IN.271.8.2019. Nazwa zadania: Świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów do szkół na terenie gminy Świercze w roku szkolnym 2020/2021 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę: Sanimax- Transport s.c. Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska Ul. Sokołowska 9/286, 01-142 Warszawa Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty --------------------------------------------------------------------------- Lp.: 2 Nazwa wykonawcy: Przewozy Krajowe i Zagraniczne Osób s.c. B. Czaplicka, K. Czaplicki Adres wykonawcy: ul. Makowska 108, 06-300 Przasnysz Cena netto: 165 745,44 zł Cena brutto: 179 004,24 zł Termin płatności: 30 dni Czas podstawienia taboru zastępczego: do 30min Liczba pkt w kryterium Cena: 55,32 Liczba pkt w kryterium Termin płatności: 10,00 Liczba pkt w kryterium Czas podstawienia taboru zastępczego: 30,00 Łączna punktacja: 95,32 Lp.: 3 Nazwa wykonawcy: Sanimax- Transport s.c. Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska Adres wykonawcy: Ul. Sokołowska 9/286, 01-142 Warszawa Cena netto: 152 820,72 zł Cena brutto: 165 046,38 zł Termin płatności: 30 dni Czas podstawienia taboru zastępczego: do 30min Liczba pkt w kryterium Cena: 60,00 Liczba pkt w kryterium Termin płatności: 10,00 Liczba pkt w kryterium Czas podstawienia taboru zastępczego: 30,00 Łączna punktacja: 100,00 Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności: 1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) odrzucenia oferty wykonawcy 3) wyboru najkorzystniejszej oferty W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje. Wykonawca może również w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o: 1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub 2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie. Termin wniesienia odwołania / przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g. ____________________________________ Wójt Gminy Świercze Adam Misiewicz |
2020-09-23 10:18 | Adam Kubajewski | Zawiadomienie o odrzuceniu oferty |
2020-09-18 11:09 | Adam Kubajewski |
IN.271.8.2020 Świercze, 2020-09-18 INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IN.271.8.2020. Nazwa zadania: Świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów do szkół na terenie gminy Świercze w roku szkolnym 2020/2021 Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) Gmina Świercze informuje, co następuje: Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 175 370,37 zł netto W terminie do dnia 2020-09-18 złożono następujące oferty: Złożone oferty --------------------------------------------------------------------------- Lp.: 1 Nazwa wykonawcy: Regularny Przewóz Osób Ryszard Grzywacz Adres wykonawcy: ul. Młodzieżowa 8, 07-200 Wyszków Cena netto: 123 734,88 zł Cena brutto: 133 633,67 zł Termin płatności: 30 dni Lp.: 2 Nazwa wykonawcy: Przewozy Krajowe i Zagraniczne Osób s.c. B. Czaplicka, K. Czaplicki Adres wykonawcy: ul. Makowska 108, 06-300 Przasnyasz Cena netto: 165 745,44 zł Cena brutto: 179 004,24 zł Termin płatności: 30 dni Lp.: 3 Nazwa wykonawcy: Sanimax- Transport s.c. Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska Adres wykonawcy: Ul. Sokołowska 9/286, 01-142 Warszawa Cena netto: 152 820,72 zł Cena brutto: 165 046,38 zł Termin płatności: 30 dni Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wykorzystać wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, będący załącznikiem do niniejszej Informacji. Załącznik: 1. wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. ____________________________________ Wójt Gminy Świercze Adam Misiewicz |
2020-09-10 15:37 | Adam Kubajewski |
Ogłoszenie
nr
540172989-N-2020
z
dnia
10-09-2020
r. Świercze: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 583275-N-2020 Data: 09/09/2020 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gmina Świercze, Krajowy numer identyfikacyjny 13037849100000, ul. ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 916 045, e-mail swiercze@op.pl, faks 236 916 045. Adres strony internetowej (url): http://www.swiercze.biuletyn.net Adres profilu nabywcy: http://www.swiercze.biuletyn.net Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.platformazakupowa.pl/pn/swiercze SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: Punkt: W ogłoszeniu jest: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 uPzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a uPzp. 2. Spełnienie warunków odnoszących się do realizacji zamówienia zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej: a)posiadanie uprawnień do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego; 2) zdolność techniczna i zawodowa: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na usługi polegające na przewozie osób o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie; b) dysponowanie odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia uczniów - minimum 3 autobusy nie starsze niż rok produkcji 2009, z liczbą miejsc siedzących minimum 54 każdy, wyposażone w ABS, automatycznie otwierane drzwi, pasy bezpieczeństwa na każdym siedzeniu i klimatyzację; W ogłoszeniu powinno być: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 uPzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a uPzp. 2. Spełnienie warunków odnoszących się do realizacji zamówienia zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej: a)posiadanie uprawnień do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego; 2) zdolność techniczna i zawodowa: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na usługi polegające na przewozie osób o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie; b) dysponowanie odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia uczniów - minimum 3 autobusy nie starsze niż rok produkcji 2009, z liczbą miejsc siedzących minimum 60 każdy, wyposażone w ABS, automatycznie otwierane drzwi, pasy bezpieczeństwa na każdym siedzeniu i klimatyzację; |
2020-09-10 12:31 | Adam Kubajewski |
Ogłoszenie nr 540172527-N-2020 z dnia 10-09-2020 r. Świercze: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 583275-N-2020 Data: 09/09/2020 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gmina Świercze, Krajowy numer identyfikacyjny 13037849100000, ul. ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 916 045, e-mail swiercze@op.pl, faks 236 916 045. Adres strony internetowej (url): http://www.swiercze.biuletyn.net/ Adres profilu nabywcy: http://www.swiercze.biuletyn.net/ Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.platformazakupowa.pl/pn/swiercze SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: III Punkt: 1.1 W ogłoszeniu jest: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 uPzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a uPzp. 2. Spełnienie warunków odnoszących się do realizacji zamówienia zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej: a)posiadanie uprawnień do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego; 2) zdolność techniczna i zawodowa: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na usługi polegające na przewozie osób o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie; b) dysponowanie odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia uczniów - minimum 3 autobusy nie starsze niż rok produkcji 2004, z liczbą miejsc siedzących minimum 54 każdy, wyposażone w ABS, automatycznie otwierane drzwi, pasy bezpieczeństwa na każdym siedzeniu i klimatyzację; W ogłoszeniu powinno być: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 uPzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a uPzp. 2. Spełnienie warunków odnoszących się do realizacji zamówienia zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej: a)posiadanie uprawnień do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego; 2) zdolność techniczna i zawodowa: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na usługi polegające na przewozie osób o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie; b) dysponowanie odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia uczniów - minimum 3 autobusy nie starsze niż rok produkcji 2009, z liczbą miejsc siedzących minimum 54 każdy, wyposażone w ABS, automatycznie otwierane drzwi, pasy bezpieczeństwa na każdym siedzeniu i klimatyzację; |
Komunikaty