Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZOZ_BIEG/2020 Wybór biegłego rewidenta w celu przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie za rok 2020 z możliwością przedłużenia umowy na lata 2021, 2022.

Termin:
Zamieszczenia : 31-08-2020 14:01:00
Składania : 08-09-2020 11:00:00
Otwarcia : 08-09-2020 11:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



Niniejsze  indywidualne Warunki Zamówienia  nie stanowią ogłoszenia o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843)

Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 ustawy Pzp.

I.            ZAMAWIAJĄCY

 

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Ul. Szpitalna 3

88-200 Radziejów

 

Osoba do kontaktu: Sławomir Kuligowski, tel. 54 285 63 31, e-mail: poczta@szpitalradziejow,pl

 

II.             PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.       Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Wybór biegłego rewidenta w celu przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie   za rok 2020 z możliwością przedłużenia umowy na lata 2021, 2022.

2.        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku  nr 1 oraz projekcie umowy.

3.       Kod CPV zamówienia: 79212100-4.

4.       W przypadku wątpliwości co do treści ofert, w tym również wysokości cen, mogącej nosić znamiona rażąco niskiej  lub braku w ofercie wymaganych dokumentów lub oświadczeń, zamawiającemu przysługuje  prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień lub  uzupełninia dokumentów.

5.       Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty załącznika nr 4    „ Wykaz biegłych rewidentów skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kryterium                               „ doświadczenie biegłych    w badaniu sprawozdania finansowego szpitali”. Wykaz stanowić będzie podstawę do przyznania Wykonawcy punktów w kryterium oceny ofert .   

 

III.            TERMINY

1.       Termin i miejsce składania ofert :  8 września 2020 r.  do godz. 11:00 – elektronicznie, za pośrednictwem platformy zakupowej , zgodnie z pkt  IX pkt 3).

2.       Termin i miejsce otwarcia:  8 września 2020 r.  godz. 11:15 – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie  ul. Szpitalna 3 , I piętro budynku administracji , pok. 2-100.

3.       Termin realizacji zamówienia : Zgodnie z zapisami projektu umowy załącznik nr 3.

4.       Termin związania ofertą: 30 dni,  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

5.       Termin płatności : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.    

IV.            Kryterium OCENY OFERT

 

1.       CENA oferty brutto – 60%

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg następującego wzoru:

Ilość punktów = Cmin/CW x 100 pkt x waga kryterium

Gdzie:

Cena  min. = cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych

Cena W = cena zaproponowana przez wykonawcę.   

2.       DOŚWIDCZENIE w badaniu sprawozdań finansowych szpitali publicznych – 40%

Kryterium doświadczenia biegłych rewidentów  w badaniu sprawozdania finansowego szpitali publicznych dotyczy osób skierowanych do realizacji zamówienia

Ocena zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów:

a)      3 usługi badania sprawozdania finansowego szpitali publicznych w latach 2015-2019 – 0 pkt.

b)      4 usługi badania sprawozdania finansowego szpitali publicznych w latach 2015-2019 – 10 pkt.

c)       5 usług  badania sprawozdania finansowego szpitali publicznych w latach 2015-2019 – 20 pkt.

d)      6 usług  badania sprawozdania finansowego szpitali publicznych w latach 2015-2019 – 30 pkt.

e)      7 usług  badania sprawozdania finansowego szpitali publicznych w latach 2015-2019 – 40 pkt.

Wartość punktowa kryteriów „ Doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych szpitali publicznych wyliczona zostanie wg wzoru:

Ilość punktów = liczba punktów otrzymanych przez badaną ofertę/Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów  x 100 pkt x waga kryterium

Ocena w tym kryterium będzie polegała na tym, że Zamawiający przyzna punkty Wykonawcy tylko w zakresie wykonywanych usług przez osoby wskazane w załączniku do oferty „ Wykaz biegłych rewidentów, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” – kryterium doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych szpitali publicznych.     

Wskazane usługi, muszą  dotyczyć badania sprawozdania finansowego szpitali publicznych  w latach 2015-2019.

Wskazane przez Wykonawcę w wykazie osoby muszą być skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia, a ich doświadczenie będzie sumowane dla celów przyznania punktów.     

 


 

V.            WYMAGANE DOKUMENTY

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące.

Warunki udziału w postępowaniu:

1.       Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z oddzielnych przepisów,

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do badania sprawozdań finansowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 351) oraz ustawy z dnia 11 maja 2011 roku o biegłych  rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz.U. z 2019 r. poz. 1421). 

2.       Zdolności technicznej i zawodowej:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca zapewni udział w badaniu kluczowego biegłego  rewidenta posiadającego co najmniej 6 – letnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych jako biegły rewident, w tym co najmniej 3 – letnie doświadczenie w badaniu  sprawozdań finansowych szpitali publicznych  i wykaże, że biegli rewidenci wchodzący w skład  zespołu wykonującego badanie, wykonali łącznie badanie co najmniej 3 sprawozdań finansowych w latach 2015 – 2019 dla szpitali publicznych.

3.       Sytuacji   ekonomicznej lub finansowej.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca będzie posiadał obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilne na kwotę określoną w Rozporządzeniu  Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 7 listopada 2017 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej firmy audytorskiej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2074).

 

VI.            WYMAGANE DOKUMENTY

 

Dokumenty wskazane w pkt. 1-3 oraz 5-6  Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty

 

W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:

1.       Kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, oryginału zaświadczenia  wystawionego przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów o wpisie Wykonawcy na listę podmiotów  uprawnionych do badania sprawozdań finansowych.

2.       Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia  publicznego, a także zakresu     wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.

3.       Kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub oryginałów dokumentów potwierdzających, że   Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

4.       Oferty sporządzonej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do postępowania.

5.       Wykaz badań wykonywanych przez biegłego rewidenta skierowanych do realizacji zamówienia sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do do niniejszego postępowania.

6.       Pozostałe dokumenty:

a)      aktualny dokument, z którego wynikać  będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności,

b)      Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

c)       Oświadczenie, że osoby  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania tych uprawnień.

d)      Harmonogram prac obejmujący ramy czasowe wykonania zamówienia.      

    

 

VII.            SPOSÓB OBLICZENIA CENY

 

1.       Wykonawca podaje cenę oferty w odpowiedniej części „Formularza oferty” – załącznik nr 2 do niniejszego postępowania.

2.       W cenie Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego  wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu( w tym w załączniku nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).

3.       Cena wyrażona musi być w złotych polskich.

4.       Cena musi zostać podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku .     

 

VIII.            WYKLUCZENIE WYKONAWCY

1.       Zamawiający wykluczy wykonawcę:

1)      Niespełniającego warunków udziału w postępowaniu

2)      Który nie udzielił wyjaśnień  lub nie uzupełnił dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa   w części III pkt 4 

 

IX.            ODRZUCENIE OFERT

1.       Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a)      Treść oferty nie odpowiada treści  niniejszego postępowania,

b)      oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczone z postępowania ,

c)       jest nie ważna na podstawie przepisów prawa,

d)      dokumenty nie są aktualne ( złożone wraz z oferta lub na wezwanie zamawiającego ).  

 

X.            UNIEWAŻNINIE POSTĘPOWANIA

 

Zamawiającemu  w każdej chwili , przed udzieleniem zamówienia, przysługuje prawo do unieważnienia postępowania  bez podania przyczyny.    

 

XI.            FORMA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę należy złożyć w jednej z niżej wymienionych form, zgodnie z wyborem Wykonawcy:

1)      Korespondencyjnie na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 3 , 88-200 Radziejów z dopiskiem Budynek Administracji lokal nr 2-100 sekretariat :Oferta  …………………………………………………………………………………………………………………………………………. .

2)      Osobiście w siedzibie Zamawiającego – adres  jw.

Ofertę wraz z kompletem  załączników należy umieścić w trwale zaklejonej kopercie, opisanej w następujący sposób:

__________________

/Nazwa i adres wykonawcy/    

OFERTA   

Wybór biegłego rewidenta w celu przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie   za rok 2020 z możliwością przedłużenia umowy na lata 2021, 2022.

3)      Elektronicznie (skan oferty wraz z wymaganymi załącznikami)  za pośrednictwem platformy zakupowej  https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow

 

XII.            INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, KTÓRE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PRZED ZAWARCIEM UMOWY 

 

Zamawiający może żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, aby okazał przez podpisaniem umowy Zamawiającemu oryginały dokumentów o których  mowa                w części Vi.  

 

XIII.            OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

 

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego  i Rady (UE) 2016/679z dni a 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w spawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych ) Dz. Urz. UE L119 z 04.05 2016 , str.1 ), dalej „RODO”

·         administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna , 88-200 Radziejów, tel. 54 285 62 00 , https:// szpitalradziejow.pl

·         inspektorem  ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej  w Radziejowie jest Robert Sosiński  kontakt: tel. 605 985 824 ; e-mail: sosinski@squality.com.pl .  

·         Pani/Pana  dane osobowe przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem  udzielenie zamówienia Wybór biegłego rewidenta w celu przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie  za rok 2020 z możliwością przedłużenia umowy na lata 2021, 2022, numer postępowania  ZOZ_BR/2020 prowadzonym na podstawie art. 4 pkt 8 Pzp.

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacji postępowania w oparciu o art. 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych  ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ), dalej „Pzp”;

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas umowy przekracza 4 lata , okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.;

·         Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana  dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp oraz w ustawie o dostępie do informacji publicznej, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają ze wskazanych ustaw.;

·         W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

·         Posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków , o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

·         nie przysługuje Pani/Panu

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO*

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli  w odniesieniu do danego administratora   lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczania  inspektora ochrona  danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania z ustawą Pzp oraz nie może4 naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;

*** Wyjaśnienie:  prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.      

 

 

XIV.            ZAŁĄCZNIKI

 

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 – Formularz oferty

Załącznik nr 3 – Projekt umowy 

Załącznik nr 4 – Wykaz biegłych rewidentów , skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kryterium „ doświadczenie biegłych rewidentów w badaniu sprawozdania finansowego szpitali publicznych”

Załącznik nr 5 – Wykaż osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie  usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia   publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.  

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Rew.zip zip 112.11 2020-08-31 14:01:00 Postępowanie
Rew.zip.xades xades 4.6 2020-08-31 14:01:00 Postępowanie
wybor_bieglego_rewidenta.pdf pdf 121.54 2020-10-07 10:29:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-07 10:29 Sławomir Kuligowski Wybór oferty najkorzystniejszej

wybor_bieglego_rewid [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1580