Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb realizacji projektu grantowego pod nazwą: „Zdalna szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej II

Paweł Miechur
Gmina Lubawka Oddział: IF
Termin:
Zamieszczenia : 02-07-2020 14:15:00
Składania : 10-07-2020 11:00:00
Otwarcia : 10-07-2020 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Lubawka

Plac Wolności 1

58-420 Lubawka

nr telefonu 75 7411588

adres poczty elektronicznej: lubawka@lubawka.eu


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki komputera przenośnego  wraz z torbą, myszką, słuchawkami, z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows, z pakietem Microsoft Office i oprogramowaniem AVG Anti-Virus Business Edition na 3 lata. Ponadto przedmiotem zamówienia jest jeden tablet graficzny, dla potrzeb realizacji projektu grantowego pn. „Zdalna szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”. DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Sprzęt  ma umożliwić uczniom szkoły podstawowej udział w zajęciach w ramach zdanego nauczania. Będą wykorzystywane dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, z dostępem do Internetu i poczty elektronicznej.

Parametry laptopa:
Ekran 14", 1920 x 1080 px, procesor Intel Core i5-8250U 1,6 GHz, Pamięć RAM 8GB DDR4, dysk twardy SSD 256 GB, karta graficzna Intel UHD Graphics 620, zintegrowana karta dźwiękowa, głośniki stereo, wbudowany mikrofon, zintegrowana kamera internetowa HD 720p, podświetlana klawiatura, karta Wi-Fi802.11 ac, Bluetooth 4.2, Złącza,porty: USB 3.0  1szt, USB 2.0 2szt, USB typ C 1szt, czzytnik kart pamięci MicroSD, Złącze HDMI, Złącze audioCombo jack 3,5 mm, Akumulator Litowo-jonowy 28 Wh dwukomorowy, system operacyjny Microsoft Windows 10 Home lub Professional / Windows 10 Pro Academic


3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

tj. dostarczenia sprzętu do dnia 6.08.2020 r. do Urzędu Miasta Lubawka, Plac Wolności 1, 58-420 Lubawka


4. Miejsce i termin składnia oferty

Ofertę należy złożyć: w terminie do dnia 10.07.2020 r. do godz. 11.00

Przez złożenie oferty rozumie się wypełnienie formularza dostępnego na platformie zakupowej www.platformazakupowa.pl/lubawka. DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. W toku oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Jeżeli któryś przedmiot wymaga dłuższego okresu oczekiwania proszę przy produkcie dać adnotację o przewidywanym terminie realizacji. Płatność przelewem za dostarczone materiały w terminie 14 dni.



5.Kryterium wyboru oferty: liczba proponowanych laptopów – znaczenie 100%.

O wyborze najkorzystniejszej oferty zainteresowani zostaną powiadomieni e-mailowo na adres wskazany w ofercie.


6. Opis sposobu obliczania ceny:

Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest formularz ofertowy dołączony do niniejszego zapytania ofertowego. W odpowiednich rubrykach Wykonawcy winni przedstawić liczbę laptopów oraz cenę brutto. Cena powinna uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym zysk Wykonawcy.


7. Osoba uprawniona do kontaktów w sprawach zamówienia:

Paweł Miechur – Informatyk

tel. 516321595, e-mail: miechur.pawel@lubawka.eu

W przypadku problemów czy pytań dotyczących załączania skanów dokumentacji należy kontaktować się z pomocą techniczną Platformy Open Nexus tel: 22 101 02 02 od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00. e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


8. Wykluczenia z postępowania:


Zamawiający może wykluczyć z prowadzonego postępowania:

- Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie oraz kiedy wykonane zamówienie obarczone było wadą powodującą konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez Zamawiającego

- Wykonawców, z którymi Zamawiający w okresie 3 lat od wszczęcia postępowania rozwiązał albo wypowiedział umowę lub odstąpił od umowy z winy Wykonawcy

- Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji


Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

- Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego

- Oferta została złożona mimo braku zgody wykonawcy na warunki nie podlegające negocjacji (wymagane przez Zamawiającego)

- Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania

- Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

- Wykonawca nie uzupełnił braków formalnych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub złożone dokumenty nie potwierdzają spełniania warunków udziału w zapytaniu ofertowym

- Zawiera błędy w obliczaniu ceny lub kosztu.


9. Pozostałe informacje:

- Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy,

- Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad,

- Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez oferentów roszczeń z tego tytułu. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, nie jest aukcją ani przetargiem w rozumieniu art. 701 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,

- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) na podstawie art. 4 pkt 8 tej ustawy.


Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tablet graficzny WACOM Intuos S (CTL-4100K-N) tablet 1 szt. Urząd Miasta Lubawka
Pl. Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
2 Asus VivoBook 14 R420UA-EB228T i5-8250U 8GB 256SSD Win10 laptop 1 szt. Urząd Miasta Lubawka
Pl. Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
3 Microsoft Office 2010 Home & Office BOX PL pakiet biurowy 9 szt. Urząd Miasta Lubawka
Pl. Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
4 Logitech M185 mysz 1 szt. Urząd Miasta Lubawka
Pl. Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
5 Targus Classic od 13 do 14,3'' torba 1 szt. Urząd Miasta Lubawka
Pl. Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
6 Esperanza EH119 słuchawki 1 szt. Urząd Miasta Lubawka
Pl. Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
7 AVG Anti-Virus Business Edition (16 stanowisk na 3 lata) pakiet na 17 laptopów z 3 letnią subskrypcją 1 szt. Urząd Miasta Lubawka
Pl. Wolności 1
58-420, Lubawka
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (wpisać tak lub inną ilość dni na wykonanie przelewu) (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (wpisać tak lub podać koszty dostawy) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 671