-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 321430
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
13-ZP-02-20-33 ZAKUP I DOSTAWĘ TONERÓW, TUSZY DO KSEROKOPIAREK I DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, PLOTERÓW, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ INNYCH MATERIAŁÓW BARWIĄCYCH
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Grabowska-Krysztofiak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-03-02 21:40:00
-
Składania2020-04-01 10:00:00
-
Otwarcie ofert2020-04-01 10:30:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zamówienia jest – dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych), tonerów, tuszy do drukarek komputerowych, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów barwiących w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3, 3a do SIWZ - formularz cenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
został zawarty
w załączniku nr 4 do SIWZ (stanowiący jego integralną część).
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-05-13
11:43:57
|
Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
13-ZP-02-20-33
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2020-04-02
11:01:16
|
Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
13-ZP-02-20-33
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2020-04-01
14:05:26
|
Magdalena Grabowska-Krysztofiak | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2020-03-31
22:00:43
|
Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
Zał.
nr
5
Załączniki |
2020-03-31
17:32:08
|
Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
Zapytanie: Czy Zamawiający dopuści w miejsce kontenera, w którym miałyby być gromadzone zużyte materiały cztery worki typu „big bag” każdy o pojemności 1,5 Odpowiedź Zamawiający dopuszcza do odbioru z magazynu zużytych wkładów atramentowych, taśm barwiących, tonerów itp., poprzez dostarczenie worków typu „big bag” każdy o pojemności minimum 1,5 m3 w ilościach niezbędnych. Jednocześnie, informuję że załadunek i odbiór worków leży w gestii Wykonawcy. Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie. Magdalena Grabowska-Krysztofiak Kierownik sekcji zamówień publicznych 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ul. Narutowicza 10 A 70-231 Szczecin Sekcja zamówień publicznych tel. 261 45 49 25 |
2020-03-13
12:39:56
|
Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
13-ZP-02-20-33
Zmieniony
złącznik
nr
3
i
3a
formularze
cenowe.
Magdalena Grabowska-Krysztofiak Kierownik sekcji zamówień publicznych 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ul. Narutowicza 10 A 70-231 Szczecin Sekcja zamówień publicznych tel. 261 45 49 25 Załączniki |
2020-03-12
14:05:14
|
Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
13-ZP-2-20-33
Odpowiedź
na
zapytania
Wykonawców.
Magdalena Grabowska-Krysztofiak Kierownik sekcji zamówień publicznych 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ul. Narutowicza 10 A 70-231 Szczecin Sekcja zamówień publicznych tel. 261 45 49 25 Załączniki |
2020-03-12
13:27:04
|
Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
13-ZP-02-20-33
Zmiana
SIWZ
wraz
z
zmienionym
załącznikiem.
Magdalena Grabowska-Krysztofiak Kierownik sekcji zamówień publicznych 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ul. Narutowicza 10 A 70-231 Szczecin Sekcja zamówień publicznych tel. 261 45 49 25 Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?