Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/10/02/2020 Dostawa ciągnika komunalnego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 20-02-2020 08:46:00
Składania : 28-02-2020 10:10:00
Otwarcia : 28-02-2020 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp.z o.o. w Kamiennej Górze zaprasza do złożenia ofert na dostawę ciągnika komunalnego.  Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia,w tym wymagane parametry techniczne i cechy użytkowe ciągnika zawarte są w Załączniku nr 1 do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia).

Warunki realizacji zamówienia określone zostały we Wzorze umowy - Załącznik nr 2 do niniejszego postępowania. 


Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego postępowania. Wraz z ofertą należy złożyć wypełniony przez Wykonawcę Załącznik nr 4 (Wymagane i oferowane parametry i cechy ciągnika). Warunki zaoferowane przez Wykonawcę w Formularzu oferty są wiążące i one będą podlegały ocenie.


Kryterium oceny ofert jest cena brutto (100%), określona przez Wykonawcę w pkt 5 Formularza oferty.

Formularz oferty (Załącznik nr 3) oraz Załącznik nr 4 musi podpisać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy.


1.   Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

2.   Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie termin składania wniosku, o którym mowa w pkt 1. lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

3.  Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane wcześniej w złożonych ofertach. W przypadku, gdy złożone zostaną oferty dodatkowe o takiej samej cenie, Zamawiający w celu wyboru oferty może prowadzić negocjacje dotyczące ceny.

4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1)      jest niezgodna z postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego,

2)      jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;

3)      jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

4)      zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

5)      została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;

6)      zawiera błędy w obliczeniu ceny;

7)      jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

5.  Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

1)      nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

2)   cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający możezamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

3)      jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;

4)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

5)      postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.


KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawców, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, tel. +48 75 64 59 710.

2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. jest Pan Jan Suchecki, mail: iod@dcr.org.pl, tel. +48 697 071 511.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia  pn. "Zakup ciągnika komunalnego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, nr sprawy ZO/10/02/2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 75 64 59 715

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 65.65 2020-02-20 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 151.23 2020-02-20 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Formularz oferty.doc doc 63 2020-02-20 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wymagane i oferowane parametry i cechy ciągnika.doc doc 78.5 2020-02-20 08:46:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-03-06 08:34 Andrzej Bednarz Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęło 5 ofert, z cenami od 95 817,00 zł do 120 417,00 zł. Kwota, która zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 90 000,00 zł.
W związku z faktem, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wystąpiły przesłanki do unieważnienia postępowania w oparciu o postanowienia Zapytania ofertowego zamieszczone na Platformie Zakupowej.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ciągnik komunalny - 1 szt. Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Janusza Korczaka 1
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Złożenie oferty - Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 3. Wraz z ofertą należy złożyć Załącznik nr 4 (Wymagane i oferowane parametry i cechy ciągnika) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 611