Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/7/01/2020 Czynności naprawcze urządzeń grzewczych w Kotłowni wodnej należącej do DCR Sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 30-01-2020 13:15:00
Składania : 04-02-2020 10:00:00
Otwarcia : 04-02-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Przedmiot Postępowania

Przedmiotem niniejszego postępowania jest usunięcie usterek w kotłowni gazowej w Pawilonie II B należącej do Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. stwierdzonych podczas czynności serwisowych według poniższego wykazu:



Usterki do usunięcia w kotłowni gazowej w Pawilonie II B należącej do Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.


  1. Dostawa i wymiana zawirowywaczy do płomieniówek kotłów wodnych Paromat Simplex                                                       33 szt.


  1. dostawa i montaż/wymiana izolacji termicznych i uszczelek drzwi dolnych przy kotłach Viessmann Paromat Simplex          2 kpl.


  1. Dostawa i wymiana uszczelki płyty palnikowej i głowicy palnika: Intercall SGN 88/2                                                                1 szt.


  1. Dostawa i wymiana uszczelki płyty palnikowej i głowicy palnikaWeischaupt WM-G10/3A                                            1 szt.


  1. Dostawa i wymiana uszczelki płyty palnikowej i głowicy palnika: Korting VT4aIIk                                                                     1 szt.


Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

               *posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

               *posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,

               *dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

               *znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 


KLAUZULA INFORMACYJNA w zakresie danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawców, że:

                                            1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej                                                    Górze, tel. +48 75 6459 710,

                                            2) inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. jest Pan Jan                                                                Suchecki, mail: iod@dcr.org.pl, tel. +48 697 071 511,

                                            3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z                                                              postępowaniem o udzielenie zamówienia na Usunięcie usterek w kotłowni gazowej                                                                 zlokalizowanej w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, nr sprawy                                                                      ZO/7/01/2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.




Osoba do kontaktu: Piotr Czajkowski tel. 697 071 517

e-mail: pczajkowski@dcr.org.pl





Termin wykonania zadania:

Usterki należy wykonać w terminie do 28 dni od daty przyjęcia zamówienia.

Warunki płatności:

Płatność na podstawie faktury VAT po wykonaniu zadania w terminie 14 dni. 





Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.





W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usunięcie usterek w kotłowni Paw. 2 Kompleksowa dostawa i montaż wymienionych w zamówieniu części kotłów w kotłowni przy Pawilonie 2. 1 szt. Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Janusza Korczaka 1
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 28 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 470