Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2019 14:01:00 |
Składania : | 16-10-2019 14:15:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzew, krzewów oraz niezbędnych materiałów do nasadzeń na terenach zielonych i miejscach rekreacji w Gminie Pruszcz Gdański.
Należy dostarczyć sadzonki roślin w pojemnikach, bądź z bryłą korzeniową zgodnie z tabelą, właściwie oznaczone oraz prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany.Zamawiany materiał roślinny powinien spełniać najwyższe wymagania jakościowe oraz powinien być:
-opatrzony etykietą;
-czysty odmianowo;
-prawidłowo uformowany z zachowaniem charakterystycznej dla gatunku i odmiany wysokości, szerokości;
-zdrowy wolny od szkodników i patogenów;
-bez uszkodzeń mechanicznych;
-wyrównany;-nie zwiędnięty;
-nie powinien posiadać zaschniętych pąków, korzeni lub liści,
-powinien posiadać skupiony, zwarty, silnie przerośnięty, prawidłowo rozwinięty system korzeniowy.
Wady niedopuszczalne:
− silne uszkodzenia mechaniczne roślin,
− ślady żerowania szkodników,
− oznaki chorobowe,
− zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych,
− martwice i pęknięcia kory,
− uszkodzenie pąka szczytowego przewodnika,
−dwupędowe korony drzew formy piennej,
− uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,
− złe zrośnięcie odmiany szczepionej z podkładką.
III. Termin realizacji zamówienia: 23.10.2019r.
IV.Miejsce dostawy: Straszyn ul. Poprzeczna, Juszkowo ul. Raduńska, Będzieszyn PSZOK
V.Kryteria wyboru oferty: cena brutto 100 %
VI. Przygotowania oferty:
1.Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową Open Nexus.
2. Do oceny Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII.Badanie ofert
1. Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielnie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3.Oferta zostanie odrzucona jeśli
-jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym,zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus
Termin złożenia oferty: 16.10.2019r. do godz. 14.00.
IX.Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych roślin w zależności od podanej ceny lub rezygnacji z wybranych pozycji.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4. Jeżeli Dostawca którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5. Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową Open Nexus.
6. Podstawą do wystawienia faktur będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7. Termin płatności faktury: 14 dni od daty wpływu NA BIURO PODAWCZE Urzędu Gminy Pruszcz Gdański.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzenia bez podania przyczyny.
XI. Doprowadzonego postępowania nie przysługują dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018r. ,poz. 1986 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielenie informacji ze strony Zamawiającego: Anita Sąpór, tel. 58 692 94 61.
XIII Wsprawie problemów technicznych związanych z obsługą Platformy Zakupowej Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta : tel. 61 679 1900 .
2019-10-24 11:31 | Anita Sąpór | W załączeniu wyniki zapytania. |
Komunikaty